Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on kaksi puhelinnumeroa kännykässään

aap
21.08.2022 |

Miehelläni on ollut suhteemme alusta saakka puhelimessaan kaksi SIM-korttia ja täten esim. kaksi Whatsappia. Väittää toisen olevan kotimaansa puhelinnumeroon liitetty eikä käytä tätä juurikaan. Kuitenkin, olen nähnyt hänet useasti paikalla tässä kotimaansa Whatsappissa ja hermostuu aina, jos asiasta utelen.

Onko tällainen käytös teidän mielestä normaalia? Olenko vain liian vainoharhainen, vai onko ihan normaali käytäntö pettämiskuvioissa, että toista numeroa käytetään muiden naisten/miesten pyörittämiseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen hermostuu asiallisesta kysymyksestä, näyttäisin ovea.

En mä jaksaisi katsoa naamaa, jos kysyn vaikka miten töissä meni ja hermostuneesti alkaa räksyttämään, olisin onnellisempi ilman. Jos kysyt asiallisesti ja selvää vastausta ei saa, kait sitä silloin salaa jotain.

Mullakin mies joskus kysyy, mitä mä näprään tätä puhelinta, niin sanon et täällä av palstalla just kommentoin jotain jne. Joskus kerron aiheen ja mitä vastasin, ei sillä sit sen enempää kiinnosta. Mut kerron, kerta kysy.

Vierailija
2/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin syy sille on, ja jollei sitä pysty selittämään, olisin epäileväinen. Kauankos olette tunteneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskaa ulos

Vierailija
4/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu ja mitä sä sönkötät pettämisestä?

Vierailija
5/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on. Työnumero ja oma. Jos puoliso tästä kysyisi, niin sanoisin ihan tavallisesti , että on työnumero ja henkilökohtainen numero. Työnumeroon tulee vain työjuttuja.

Vierailija
6/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, maksaa myös kahdesta sim-kortista.

Ei ne sim-kortit ja liittymät ilmaisia ole, vaikka miten whatsappeja ja muita ilmaisohjelmia käyttäisi.

Monilla työsäkäyvillä on puhelimessa kaksi sim-korttia.

Sen toisen sim-kortin maksaa työnantaja, jos on työpuhelin jatkuvassa käytössä.

Vierailija
7/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea "ap" täällä. Ollaan tunnettu muutaman vuoden ja seurusteltu reilu vuosi. Tässä meidän suhteen aikana on tullut ilmi muutamia muitakin epäilyttäviä asioita. Hän oli antanut mulle luvan lukea hänen tabletiltaan e-kirjoja, ja yhtenä päivänä napatessani sen kouraan hän hermostui ja alkoi ihan hikisenä puhkuttaen poistaa tabletilta jotain. Kun kysyin, että miksi niin kovasti häkeltyi ja mitä hän ei halunnut minun näkevän, väitti poistaneensa jotain eksiensä yhteiskuvia. Miksi nyt yhtäkkiä kuitenkin tuollainen reaktio? Ei minulla ollut koskaan mitään intoa mennä tonkimaan kenenkään kuvia, ja vaikka hänen eksiensä kuvia olisikin tullut vastaan, ei minua olisi asia niin kiinnostanut.

Tuon reaktion jälkeen asia alkoi kiinnostaa kovastikin... Mutten koskaan saanut tietää, mitä hän sieltä todellisuudessa poisti.

Vierailija
8/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus aloituksesta:

"Väittää toisen olevan kotimaansa puhelinnumeroon liitetty eikä käytä tätä juurikaan. Kuitenkin, olen nähnyt hänet useasti paikalla tässä kotimaansa Whatsappissa"

Mistä sinä itse näet tämän hänen kotimaansa WhatsAppin?

Vierailija
9/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti venäläinen agentti, joka ujuttaa alushousuihisi hermokaasua.

Vierailija
10/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap:n mies haluaa pitää erillään kotimaansa puhelinlaskut ja Suomessa soitettavien puheluiden laskut.

Ap:n miehellähän on siis kaksi eri puhelinliittymää puhelimessaan.

Vierailija
11/11 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on noita puhelimia enemmän, joihin saa kaksi sim-korttia samaan puhelimeen, niin enää ei tarvita niitä varapuhelimia, joissa käytettiin prepaid liittymiä.

Nämä olivat pettäjillä aikaisemmin ahkerassa käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi