Vääntäkää minulle rautalangasta, miksi Ed Sheeran on suosittu ja mikä on hänessä SE juttu?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
En pysty vääntämään rautalangasta vastausta AP.lle, sillä Edin musiikki on kammottavaa paskaa.
Alusta alkaen olen hämmästellyt hänen ympärillään vellovaa hypetystä, varsinainen Sunrise Avenue.
Paska on paskaa eikä muuksi muutu, ihmeellistä uikutusta.
Tähän AP jatkaa, että Sunrise Avenuenkin ymmärrän, Samu Haber on pitkä, raamikas, matalaääninen ja luppasilmäinen - ja ajoittain kertosäkeisiin on saatu koukkuja.
Ed Sheeran -kysymys jää edelleen ratkaisematta.
Ap
Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu ap.
Ed Sheeran on massoihin vetoavaa renkutusta: https://www.youtube.com/watch?v=Il0S8BoucSA
En ole ymmärtänyt minäkään.
Kaveri kysyi haluanko synttärilahjaksi liput Edin konserttiin vai illallisen ravintolassa. Täytyy sanoa että olin vähän pettynyt ettei tiennyt mielipidettäni. Itse kuuntelen Musea, Volbeatia ja vähän vanhempia bändejä. Biiseissä muutakin kuin rakkauden ja naisen ylistystä ja lisäksi keulahahmoilla karismaa.
Sympaattista kun kutosen miehestä tullut tähti.
Tuskin tajuaisit vaikka sen vääntäisi ratakiskosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tajuaisit vaikka sen vääntäisi ratakiskosta.
Koita!
Mikä Ed:ssä vetoaa?
Ymmärtääkseni hän soittaa musiikin täysin itse, ei siis konemusiikkia. Siitä oli juttu Hesarissa ensimmäisen Suomikeikan yhteydessä.
Samasta syystä kuin ihmiset ostavat hunajamarinoituja broilerisuikaleita
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset miehet kokoontuivat sitten tähän ketjuun
Itse olen nainen, ja Ed Sheeranin suosio on täysi mysteeri minullekin.
Miksi pitäisi ymmärtää? Mitä se sun napaasi kaivaa? Häiritseekö sinua, ettet ymmärrä? Miten sinä voit elää ylipäätään, sillä veikkaan, että takuuvarmasti et ymmärrä höykäsenpölähdystä Sheerania paljon suuremmista kysymyksistäkään, kuten esim. suhteellisuusteoriasta. Pohditko yötä päivää, että voi kamala kun mä en ymmärrä asioita, joita fiksummat ovat kehitelleet ja tajunneet? Enkä ehkä koskaan pysty ymmärtämäänkään?
Ota rauhoittavia ja ala työstää askel askeleelta, että käsityskykysi on rajallinen, monet ihmiset saattavat olla sinua huomattavastikin älykkäämpiä, mutta paljon on kuitenkin niitä, jotka on sinun tasollasi tai jopa alempana. Älä juutu tällaisiin Sheeraneihin, sinun kapasiteetti ei vain riitä. Keskity niihin, joihin se riittää ja nauti niistä. Tai sitten lopeta elämäsi tuon kauhistuttavan tietämättömyyden ja ymmärtämättömyyden taakan alla.
Minäkin haluan tietää. Kappaleet ovat ärsyttäviä renkutuksia, heti vaihtuu kanava kun Sheerania soitetaan. Olen yrittänyt kuunnella, mutta ei vain pysty.
Ehkä hän koskettaa tunnetasolla ja on sympaattinen.
Ed Sheerania fanittavat ovat niitä samoja, joiden vuoksi puhdistuainepakkauksiin pitää laittaa erinäisiä varoituksia, esim. "vaarallista nautittuna"!
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin ihmiset ostavat hunajamarinoituja broilerisuikaleita
Nyt luulen ymmärtäväni !💡
Ap
Vaikka onkin lahjakas ja sympaattinen, niin hänen biisinsä on kyllä ihan shittiä.