Vääntäkää minulle rautalangasta, miksi Ed Sheeran on suosittu ja mikä on hänessä SE juttu?
Kommentit (37)
ei se ainakaan musiikista johdu. on paskaa
Vierailija kirjoitti:
Äärettömän lahjakas ja sympaattinen kaveri?
Mitä on lahjakkuus? Ei ainakaan mikään hittimelodiakone ole hän
Ap
Turvallinen pullukka mammanpoika. Siksi teiniritsat tykkää kun ei millään lailla uhka seksuaalisesti. Ennemminkin sellainen puudeli, joka kuuntelee tiktok-bimbojen vuodatuksia ja katsoo tuntikaupalla hiljaa istuen kun ne meikkaa.
Ap ei nyt oikein tajua miten tämä homma toimii, ei sinun tarvitse oivaltaa tai ymmärtää yhtään mitään. Riittää kun ne ihmiset jotka hänestä pitävät ovat oivaltaneet jotain ja pitävät hänestä. Se on ihan loputon suo jos yrittää väkisin miettiä miksi jotkut tykkäävät jostain mistä itse ei pidä tai ei ymmärrä miksi jotkut pitävät jostain.
Se on coolia tykätä jostain kun muutkin tykkää. Lammasilmiö jossa mennään muiden mukana vaikka ei edes tiedetä mihin.
Ymmärrätkö sä kaikkien maailman muiden suosittujen artistien suosion, mutta juuri tätä et? Vai onko mahdollisesti muitakin joita et ymmärrä? Mitä muuta et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä kaikkien maailman muiden suosittujen artistien suosion, mutta juuri tätä et? Vai onko mahdollisesti muitakin joita et ymmärrä? Mitä muuta et ymmärrä?
Ap ei ole katos ny oivaltanut ja se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kutakuinkin. No ehkä Dannyä lukuunottamatta
Ap
Olisit tullut eilen Olympiastadionille niin olisit saattanut saada oivalluksen.
Minulla olisi sama kysymys esim. Beyoncesta ja Rihannasta.
Kerro ap, mistä artistista sinä itse tykkäät niin minä voin sitten hämmästellä, että minkä ihmeen takia.
En pysty vääntämään rautalangasta vastausta AP.lle, sillä Edin musiikki on kammottavaa paskaa.
Alusta alkaen olen hämmästellyt hänen ympärillään vellovaa hypetystä, varsinainen Sunrise Avenue.
Paska on paskaa eikä muuksi muutu, ihmeellistä uikutusta.
Miten vaikeaa voi olla ymmärtää, että ihmiset tykkäävät eri asioista?
Kateelliset miehet kokoontuivat sitten tähän ketjuun
Voin kuvitella mielessäni aapeen hämmästyneen pikachu naaman.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap, mistä artistista sinä itse tykkäät niin minä voin sitten hämmästellä, että minkä ihmeen takia.
ei ap
Martha Argerich
Puhuu useaa kieltä
on 80v+ ja soittaa vieläkin vaativia konsertteja
Top 3 pianisti ikinä
Minäkin ihmettelen miksi joku sitä edia kyylää. Ihan surkeeta musaa soittaa.
Pitäisi saada suomeen metallicaa ja guns n rosesia niin voisi mennä katsomaankin.
Ei ole tämä asia minullekaan selvinnyt, mutta en anna sen itseäni vaivata.
Äärettömän lahjakas ja sympaattinen kaveri?