Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen hirvee alisuorittaja. en ikinä uskalla yrittää mitään.

Vierailija
25.10.2006 |

lapsena luulin että oisin isona menevä, aktiivinen, osaava aikuinen. mutta en mä ole. en ole kiinnostunut juuri mistään, en harrasta mitään. mulla on periaatteessa ammatti, muttei siitä oo mitään hyötyä, ei sen alan työpaikkoja oo olemassakaan. osaan tehdä hanttihommia, mulla on jonkin verran työkokemusta. työt joita osaan tehdä on sellaisia joita kuka vaan osaa tehdä. työkaverit ei oo kauhean inspiroivaa seuraa niissä hommissa.

mä en uskalla enkä osaa hakeutua mihinkään. en ihmisten seuraan enkä mihinkään töihin, opiskeluihin enkä mihinkään. mua hävettää ja inhottaa olla tällainen. pelkään että kuolinvuoteella tajuan maailman olleen täynnä mahdollisuuksia joihin mä en vaan osannut saada mitään otetta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla sinun täydellinen vastakohtasi: Lapsena luulin aina, ettei minusta tulisi mitään. Nuorena kuvittelin, ettei kukaan voisi rakastaa mua, saati että saisin miehen. Opiskelijana uskoin, etten ikinä valmistuisi. Valmistuttuani en olisi uskonut saavani hyvää työpaikkaa. Naimisissa ollessani uskoi, etten koskaan voisi saada lapsia jne. jne. jne.

Välillä pitää aivan nipistellä itseään, että uskoisin kaiken tähän mennessä saavuttamani olevan totta, eikä vain unta.

Vierailija
22/23 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina lapsena ajattelin että tulen opiskelemaan jonkun tosi hyvän ammatin, pärjään taloudellisesti ja muutenkin elämässäni hyvin. Tai sitä ainakin minulta odotettiin. Nyt olen ihan nyhverö, tiedän että pärjäisin paremmin elämässäni jos jaksaisin ja uskaltaisin yrittää. Voimavaroja on, mutta en saa niitä itsestäni irti. Johtunee osittain ainakin epäsosiaalisesta luonteestani, en tule kauhean hyvin ihmisten kanssa toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kapasiteettia vaikka mihin, mutta omasta mielestäni tee asioita, joita minua oikeasti kiinnostaa, minulla on osaamista ja kykyä. Minulta löytyy " piilokunnianhimoa" , mutta en osaa tai uskalla näyttää sitä ulospäin. En halua pyrkyrin mainetta. Pelkään epäonnistumisia, vaikka tiedän että niistä oppii kaikkein eniten ja rapatessa roiskuu :) Kaikista suurin kahle ja este esim. työuralla etenemiseen olen minä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä