Käyttääkö kukaan vain pelkkää S-pankkia? Riittääkö se?
Harkitsen että jos luopuisin toisen pankin asiakkuudesta. Tulis edullisemmaksi. Tosin olen opiskelija eli luottokorttia en varmaan S-pankista saa, mutta pärjää kai sitä pelkällä debit-kortillakin. Vai pärjääkö? Kokemuksia?
Kommentit (85)
Olen pitänyt aina kahden pankin asiakkuutta, ihan vaan siksi että jos toisella tulee jotain teitoliikenneongelmia tms. S-pankki on näistä toinen.
Ihan hyvin riittää S-pankki. Varmasti pärjää ilman korttejakin, ainakin minä.
S-Pankki ei poikkea enää nykyään mitenkään muista pankeista, asuntolainaakin saa nykyään. Ja käteistä joka konttorista (=s-kaupat).
Olen ollut pelkästään S-pankin asiakas n. 8 vuotta. Mitään ongelmia ei ole koko aikana ollut. Luottokortin sain sinne helposti.
Vierailija kirjoitti:
S-Pankki ei poikkea enää nykyään mitenkään muista pankeista, asuntolainaakin saa nykyään. Ja käteistä joka konttorista (=s-kaupat).
Eroaapas.
Sijoittamisen palvelut persiasta. Samaten käytettävyys järkyttävän paljon paskempi kuin yhdelläkään toisella suomalaisella pankilla.
S pankki ja debit riittää hyvin.Spurguisälläni oli kolme tiliä vaikka ei rahaa missään.
Vierailija kirjoitti:
Koitas ostaa vaikka Sammon osakkeita sieltä S-pankistasi. Tule kertomaan miten kävi.
Mulla on S-Pankki ja lisäksi Revolutin kortti lähinnä ulkomaan matkoja varten mutta sitä voisi käyttää myös jos S-Pankin kortti ei toimisi jostain syystä. Revolutin saa varmasti kuka tahansa. Sehän on ikään kuin prepaid.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaapas.
Sijoittamisen palvelut persiasta. Samaten käytettävyys järkyttävän paljon paskempi kuin yhdelläkään toisella suomalaisella pankilla.
Sijoittaa voi muutenkin kuin pankin kautta. Olen sijoittanut 15 vuotta enkä ole tarvinnut pankkia siihen.
Mitä tarkoitat käytettävyydellä?
Miksi et hankkisi OP-asiakasomistajuutta? Sama filosofia kuin S-ryhmällä, mutta saat oikean pankin kaikki palvelut.
Esim. kuoleman jälkeen on paljon helpompaa, kun kuolleen asioita voidaan setviä oikeassa konttorissa. Yritäpä mennä S-marketin kassalle hoitamaan kuolinpesän asioita. Lisäksi en luottaisi kaupantyöntekijöiden kykyihin pankkisalaisuuden suhteen, varsinkin jos asut pienemmällä paikkakunnalla.
Miksi ei riittäisi? Vaihdoin S-pankkiin jo vuosia sitten enkä kadu. Lopetin Osuuspankin ja Nordean tilit, paljon parempi S-Pankki on kun kumpikaan edellä mainituista..
Kai nyt aikuisella, asiallisella ihmisellä on tili ja luottokortti kivijalkapankissa?
Vierailija kirjoitti:
Selviää hyvin.
Ulkomaamaksutkin onnistuu verkkopankissa ok
Vaatimattomia asiakkaita S-pankilla, jos tavallinen tilisiirtokin tuntuu luksukselta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hankkisi OP-asiakasomistajuutta? Sama filosofia kuin S-ryhmällä, mutta saat oikean pankin kaikki palvelut.
Esim. kuoleman jälkeen on paljon helpompaa, kun kuolleen asioita voidaan setviä oikeassa konttorissa. Yritäpä mennä S-marketin kassalle hoitamaan kuolinpesän asioita. Lisäksi en luottaisi kaupantyöntekijöiden kykyihin pankkisalaisuuden suhteen, varsinkin jos asut pienemmällä paikkakunnalla.
Tietosi tai ymmärryksesi on pahasti puutteellista.
Minulla on pelkkä s-pankki, tosin olen työtön, joten en tarvitse huomattavaa määrää pankkipalveluja. Ulkomaisesta nettipankista olen harkinnut prepaid-korttia varalle, mutta brittien EU-ero keskeytti asian (brittipankki). Tarvinnee yrittää uudestaan Saksalaiselta pankilta. Joskus kun jaksaa. Hyvin pärjää näinkin.
Mulla on pelkkä S-Pankki ja hyvin riittää, miksi se ei riittäisi? Luottokortti tosin mulla on mutta voisin olla ilmankin tarvittaessa.