Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan vain pelkkää S-pankkia? Riittääkö se?

Vierailija
21.08.2022 |

Harkitsen että jos luopuisin toisen pankin asiakkuudesta. Tulis edullisemmaksi. Tosin olen opiskelija eli luottokorttia en varmaan S-pankista saa, mutta pärjää kai sitä pelkällä debit-kortillakin. Vai pärjääkö? Kokemuksia?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelkkä S-Pankki ja hyvin riittää, miksi se ei riittäisi? Luottokortti tosin mulla on mutta voisin olla ilmankin tarvittaessa.

Vierailija
2/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt aina kahden pankin asiakkuutta, ihan vaan siksi että jos toisella tulee jotain teitoliikenneongelmia tms. S-pankki on näistä toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin riittää S-pankki. Varmasti pärjää ilman korttejakin, ainakin minä.

Vierailija
4/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankki ei poikkea enää nykyään mitenkään muista pankeista, asuntolainaakin saa nykyään. Ja käteistä joka konttorista (=s-kaupat).

Vierailija
5/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pelkästään S-pankin asiakas n. 8 vuotta. Mitään ongelmia ei ole koko aikana ollut. Luottokortin sain sinne helposti.

Vierailija
6/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain S-Pankki. Muuta et tarvitse.

Vierailija
7/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-Pankki ei poikkea enää nykyään mitenkään muista pankeista, asuntolainaakin saa nykyään. Ja käteistä joka konttorista (=s-kaupat).

Eroaapas.

Sijoittamisen palvelut persiasta. Samaten käytettävyys järkyttävän paljon paskempi kuin yhdelläkään toisella suomalaisella pankilla.

Vierailija
8/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S pankki ja debit riittää hyvin.Spurguisälläni oli kolme tiliä vaikka ei rahaa missään.

Vierailija
9/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitas ostaa vaikka Sammon osakkeita sieltä S-pankistasi. Tule kertomaan miten kävi.

Vierailija
10/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on S-Pankki ja lisäksi Revolutin kortti lähinnä ulkomaan matkoja varten mutta sitä voisi käyttää myös jos S-Pankin kortti ei toimisi jostain syystä. Revolutin saa varmasti kuka tahansa. Sehän on ikään kuin prepaid.

Vierailija
11/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaapas.

Sijoittamisen palvelut persiasta. Samaten käytettävyys järkyttävän paljon paskempi kuin yhdelläkään toisella suomalaisella pankilla.

Sijoittaa voi muutenkin kuin pankin kautta. Olen sijoittanut 15 vuotta enkä ole tarvinnut pankkia siihen.

Mitä tarkoitat käytettävyydellä?

Vierailija
12/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää hyvin.

Ulkomaamaksutkin onnistuu verkkopankissa ok

Vierailija
13/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hankkisi OP-asiakasomistajuutta? Sama filosofia kuin S-ryhmällä, mutta saat oikean pankin kaikki palvelut.

Esim. kuoleman jälkeen on paljon helpompaa, kun kuolleen asioita voidaan setviä oikeassa konttorissa. Yritäpä mennä S-marketin kassalle hoitamaan kuolinpesän asioita. Lisäksi en luottaisi kaupantyöntekijöiden kykyihin pankkisalaisuuden suhteen, varsinkin jos asut pienemmällä paikkakunnalla.

Vierailija
14/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei riittäisi? Vaihdoin S-pankkiin jo vuosia sitten enkä kadu. Lopetin Osuuspankin ja Nordean tilit, paljon parempi S-Pankki on kun kumpikaan edellä mainituista..

Vierailija
15/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt aikuisella, asiallisella ihmisellä on tili ja luottokortti kivijalkapankissa?

Vierailija
16/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviää hyvin.

Ulkomaamaksutkin onnistuu verkkopankissa ok

Vaatimattomia asiakkaita S-pankilla, jos tavallinen tilisiirtokin tuntuu luksukselta.

Vierailija
17/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, jos haluaa sijoittaa.

Vierailija
18/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hankkisi OP-asiakasomistajuutta? Sama filosofia kuin S-ryhmällä, mutta saat oikean pankin kaikki palvelut.

Esim. kuoleman jälkeen on paljon helpompaa, kun kuolleen asioita voidaan setviä oikeassa konttorissa. Yritäpä mennä S-marketin kassalle hoitamaan kuolinpesän asioita. Lisäksi en luottaisi kaupantyöntekijöiden kykyihin pankkisalaisuuden suhteen, varsinkin jos asut pienemmällä paikkakunnalla.

Tietosi tai ymmärryksesi on pahasti puutteellista.

Vierailija
19/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää pelkkä s-pankki

Vierailija
20/85 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pelkkä s-pankki, tosin olen työtön, joten en tarvitse huomattavaa määrää pankkipalveluja. Ulkomaisesta nettipankista olen harkinnut prepaid-korttia varalle, mutta brittien EU-ero keskeytti asian (brittipankki). Tarvinnee yrittää uudestaan Saksalaiselta pankilta. Joskus kun jaksaa. Hyvin pärjää näinkin.