Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen: kuinka usein sinulla on puhtaasti fyysinen tarve saada orgasmi?

Vierailija
21.08.2022 |

Olen elänyt jo kauan (15 vuotta) parisuhteessa, jossa seksiä on ollut säännöllisesti noin kerran viikkoon, yleensä miehen aloitteesta. Nyt mieheni on ollut työkomennuksella 3kk ja olen huomannut kokonaan uuden puolen seksuaalisuudessani. Yllätyksekseni olen huomannut, että kun mies ei ole läsnä, minulla itselläni ei ole käytännössä lainkaan seksihaluja tai tarvetta saada orgasmia. Juuri eilen laskeskelin, että olen tämän 3 kuukauden aikana masturboinut ehkä 2 kertaa ja muuten seksi ei ole oikeastaan edes käynyt mielessä, koska mies ei ole ollut halujani herättelemässä.

Mielenkiinnosta kysyisin muilta ikäisiltäni naisilta, kuinka usein teillä on ihan tällainen fyysinen tarve saada orgasmi? Fyysisellä tarpeella tarkoitan siis tässä sitä, että on vain puhtaasti tarve laueta eikä tämä liity mihinkään läheisyyteen miehen kanssa tms.

Nelikymppinen nainen: kuinka usein sinulla on puhtaasti fyysinen tarve saada orgasmi?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole ollenkaan responsiivista halua ollenkaan vaan kaikki seksintarpeeni on fyysistä tarpeesta nousevaa. Päivittäin on tarve, useammankin kerran. N33

Minä kärsin haluttomuudesta, mutta kyllähän tuokin pakkomielle kuulostaa ihan kamalalta. Miten voit elää tuon kanssa?

Vierailija
22/31 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina harrastanut seksiä itseni kanssa.  Tekokulli imeytyy helposti sisälle ja näyttää muutenkin ihanalta ... joten  teen  kun haluan. 

Klitorishullulla on taas hullutpäivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole ollenkaan responsiivista halua ollenkaan vaan kaikki seksintarpeeni on fyysistä tarpeesta nousevaa. Päivittäin on tarve, useammankin kerran. N33

Minä kärsin haluttomuudesta, mutta kyllähän tuokin pakkomielle kuulostaa ihan kamalalta. Miten voit elää tuon kanssa?

Häh? Mikä pakkomielle? Olen seksuaalinen ja nautin seksistä mutta ei se ole minulle mikään pakkomielle. N33

Vierailija
24/31 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämässä ei mitään kuormittavaa menossa niin päivittäin. Erosin juuri pitkästä suhteesta enkä edes omasta aloitteesta mutta jotenkin se tieto että voin harrastaa seksiä ihmisten kanssa joita haluan laukaisi älyttömän tarpeen.

Hankin hetimiten seksisuhteen ja voi naiset kuinka olekaan nauttinut! Puhdasta nautintoa, ilman mitään kuormaa. Masturboin myös vähintään päivittäin.

Kyllä se oli mies ja huono liitto jotka ne halut vei.

Vierailija
25/31 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mikä pakkomielle? Olen seksuaalinen ja nautin seksistä mutta ei se ole minulle mikään pakkomielle. N33

Kyllä kyseessä on pakkomielle, jos orgasmi on saatava monta kertaa päivässä. Tämä ei ole mielipidekysymys.

Vierailija
26/31 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyltymätön nainen, Haluan kymmenen minuutin välein. Hätätilassa riittää mikä tahansa käsiin saatava harjanvarsi, urku, banaani tms

Vierailija
27/31 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyseessä on pakkomielle, jos orgasmi on saatava monta kertaa päivässä. Tämä ei ole mielipidekysymys.

Tarve lähteen nousemaan g-pisteen vierestä. Se ei ole pakomielle vaan puhtaan fyysisesti paikannettava orgasminpaikannuskeinoin vaikka niin, että varpu taipuu orgasmin lähteen suuntaan

Vierailija
28/31 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyseessä ole pakkomielle jos haluaa paljon seksiä. Ihmisillä on eritasoista seksuaalista halukkuutta. Ihan turhaa leimata niitä, joilla on suuremmat tarpeet kuin itsellä.

Vierailija
29/31 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v etätöitä kotona tekevä nainen. Tuolina minulla on niin sanottu satulajakkara johonka olen laittanut imukuppi dildon pystyyn 18/5 cm. Siinä alasti toimistossani ratsastelen itselleni muutaman orkun päivänmittaan, miestä en tarvitse mihkään mutta useita orkkuja päivässä.Suosittelen siskot satulajakkara ja dildo, aivan lyömätön laite.

Vierailija
30/31 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämässä ei mitään kuormittavaa menossa niin päivittäin. Erosin juuri pitkästä suhteesta enkä edes omasta aloitteesta mutta jotenkin se tieto että voin harrastaa seksiä ihmisten kanssa joita haluan laukaisi älyttömän tarpeen.

Hankin hetimiten seksisuhteen ja voi naiset kuinka olekaan nauttinut! Puhdasta nautintoa, ilman mitään kuormaa. Masturboin myös vähintään päivittäin.

Kyllä se oli mies ja huono liitto jotka ne halut vei.

Melko vähän on ihmisellä surua ja tunteita jos pitkän suhteen eron jälkeen laukaisee eniten panohaluja muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
31/31 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota galluppia kun lukee, niin puutteessa kärvistelevä avio/avomies pitäisi olla likipitäen tuntematon käsite. Orgasmien tarve kun näyttää olevan niin valtavaa.

Toisaalta, eihän tuossa kyselyssä puhuttukaan orgasmin tarpeesta oman kumppanin kanssa, vaan orgasmin tarpeesta noin yleensä ottaen.

Olisi pitänyt olla vaihtoehto "Minulla on fyysinen tarve orgasmeihin, mutta ei todellakaan oman ukkoni kanssa".

Valitettavasti fyysinen tarve orgasmeihin ei välttämättä helpota jos seksi kumppanin kanssa huonoa ja epätyydyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän