Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden sängyn osto -vaikeeta!

Vierailija
21.08.2022 |

Ostoslistalla on 140 cm sänky, todennäköisesti jenkkisänky. Olen tutkaillut Jyskiä ja Sotkaa sujuvan kotiinkuljetuksen vuoksi. Kummasta kannattaisi ennemmin ostaa sänky? Onko niissä edes mitään merkittävää eroa? Ja paljonko siitä kannattaa maksaa?

Mites tuos kovuus... osassa lukee, että erittäin kova. Jaksaa sellaisella nukkua pitemmän päälle vai onko kova just hyvä niska- ja hartiaongelmaiselle?

Vinkkejä saa heittää kehiin. Kuulen miellän kokemuksia :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat ovat sellaisia jätekauppoja, etten ottaisi niiden romuja kotiini. lisäksi molemmat huijaavat asiakkaita jatkuvilla 50% "alennusmyynneillä. noille huijareille en maksaisi mitään.

Vierailija
2/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmissa maskun, jyskin ja sotkan kaupoissa haisee viemäri tai home tai molemmat. hienoa tuoda kotiin haiseva sänky, kun halvalla sai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

molemmat ovat sellaisia jätekauppoja, etten ottaisi niiden romuja kotiini. lisäksi molemmat huijaavat asiakkaita jatkuvilla 50% "alennusmyynneillä. noille huijareille en maksaisi mitään.

Mikä sitten olisi mielestäsi kunnollinen kauppa, josta kannattaa ostaa?

Ap

Vierailija
4/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kauppaan ja testaat mikä patjatyyppi sopii selällesi. Myös henkilön paino vaikuttaa patjavalintaan. Lisäksi vielä petauspatjan valinta. Niitäkin on erilaisia.

Vierailija
5/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Sotkasta ostettu sänky. 15 vuotta ollut käytössä, sijauspatjaa olen vaihtanut. Eikä maksanut paljoa. Hyvän sängyn saa ilman tonnien maksamistakin.

Vierailija
6/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin yksilöllistä millainen sopii. Mitä kevyempi nukkuja, sitä pehmeämmän yleensä tarvitsee. Erittäin kova patja on sitten todella kova ja sitä on moni katunut. Googlettele sängyn valinnasta, tietoa löytyy paljon. Jos ostaa liian kovan sängyn niin tilannetta voi pelastaa väsen toisella petarilla, itse jouduin lantion alueen kivun takia tekemään näin. Lisähintaa tuli mutta minkäs teet!

Vierailija
7/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen unikulmaa tai tempur kauppaa. Sotkat ja jyskit ovat köyhille ja laatutiedottomille.

Vierailija
8/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

useimmissa maskun, jyskin ja sotkan kaupoissa haisee viemäri tai home tai molemmat. hienoa tuoda kotiin haiseva sänky, kun halvalla sai

Luuletko sä, että ne huonekalut otetaan siitä myymälästä ja kuljetetaan asiakkaille? Taidat olla aika yksinkertainen? Olen käynyt Porissa kaikkien kolmen yrityksen liikkeissä, eikä yhdessäkään ole haissut viemäri, eikä home. Sulla on varmaan polyyppeja nenässä ja niihin tarttunut sun omien pierujen haju 🙄

Vierailija
9/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkan esittelysänky oli paljon pehmeämpi kuin ostamani. Kiitti hirveesti. Aiheesta oli muuten tehty juttukin ja haastateltu jotain Sotkan myymäläpäällikköä. Niitä mallisänkyjä ei aina vaihdeta tarpeeksi usein.

Vierailija
10/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä, että ne huonekalut otetaan siitä myymälästä ja kuljetetaan asiakkaille? Taidat olla aika yksinkertainen? Olen käynyt Porissa kaikkien kolmen yrityksen liikkeissä, eikä yhdessäkään ole haissut viemäri, eikä home. Sulla on varmaan polyyppeja nenässä ja niihin tarttunut sun omien pierujen haju 🙄

luuletko, että ne halpakauppojen varastot ovat homeettomampia ja laadukkaampia kuin myymälät. ainoa asia jossa roskakauppaketjuissa käytetään rahaa laatuun on kaikenmaailman "sukarien" henkilökohtainen elämä asiakkaiden kustannuksella

Vierailija
11/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpajetjuista Ikea on ainut vähän laadukkaampi.

Vierailija
12/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taidat olla tupakoitsija. teikäläisille nuo haisevat huonekalut sopivat, kun itse haiset enemmän.

Vierailija
13/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintaa vaikeuttaa muuten vielä sekin että osalla kaupoista on vaihto-oikeus ja osalla ei 🙄

Vierailija
14/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten olisi mielestäsi kunnollinen kauppa, josta kannattaa ostaa?

Ap

Askosta suomalainen sänky.

Vierailija
15/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti täällä haukutaan sotka ja jyskiä. Mulla sohva sotkasta ja hyvin on pitänyt mallinsa ja istuvuutensa jo monta vuotta. Jyskistä olen ostanut laatikostoa ja on muuten tukeva ja hyvä. Ihme parjaamista täällä pelkän halvan hinnan vuoksi. Ei se kallis hintalappu mitään laatua tai kestävyyttä takaa.

Vierailija
16/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotkan esittelysänky oli paljon pehmeämpi kuin ostamani. Kiitti hirveesti. Aiheesta oli muuten tehty juttukin ja haastateltu jotain Sotkan myymäläpäällikköä. Niitä mallisänkyjä ei aina vaihdeta tarpeeksi usein.

eli siis käytössä pehmenee. nussittuna nukut paremmin (ja pehmeämmässä sängyssä)

Vierailija
17/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taidat olla tupakoitsija. teikäläisille nuo haisevat huonekalut sopivat, kun itse haiset enemmän.

Hohhoijaa. Ottakaa molemmat päikkärit tai jotain.

Vierailija
18/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askon patjat ja sängyt ovat olleet hinta-laatusuhteiltaan hyviä. Ostin omani Askolta. Alennettuun hintaan. 

https://www.asko.fi/tuotteet/6/makuuhuone/sangyt

https://www.asko.fi/palvelut/varaa-aika-nukkumisen-asiantuntijalle/174

Vierailija
19/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti täällä haukutaan sotka ja jyskiä. Mulla sohva sotkasta ja hyvin on pitänyt mallinsa ja istuvuutensa jo monta vuotta. Jyskistä olen ostanut laatikostoa ja on muuten tukeva ja hyvä. Ihme parjaamista täällä pelkän halvan hinnan vuoksi. Ei se kallis hintalappu mitään laatua tai kestävyyttä takaa.

ei ne nyt erityisen halpoja ole laatuun nähden.

Vierailija
20/33 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin Askosta. Oli hyvin valikoimaa esillä ja kotimaista tuontantoa. Ostin tarjouskampanjan aikaan ja sain yli 4000 € maksavan sängyn n. 1800 €:lla kotiinkuljetettuna. Oli hyvä, että pystyi kokeilemaan miltä sänky tuntuu ennen ostoa ja sai vielä jonkun 100 päivän tyytyväisyystakuun siltä varalta, ettei kroppa totu uuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi