Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan kun minulla on leikkaus parin viikon päästä, ja on ollut hammasvihlontaa,

Vierailija
21.08.2022 |

Onko kannattaavaa hoidattaa tämä hammas ennen leikkausta? Olen siis menossa tähystysleikkaukseen. (en hampastaa vaan toisesta asiasta.) Mutta kannattaako hoidattaa tämä vihlova hammas ennen leikkaustani? Eihän en varmaan liity toisiinsa, mutta mitä olette mieltä? Ja pääseköhän nyt kunnallisella hammaslääkärille nopeaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy tänään ostamassa Sensodyne-hammastahnaa. Vihlonta voi johtua paljastuneista hammasjuurista. Hammastahna auttaa siihen nopeaan, jos ei auta, niin sitten hammaslääkärille.

Kyllä sitä myös jomottaa

Minulla oli yksi hammas kipeä yli viikon ja olin varma, että siinä on reikä. Hammaslääkäri ei löytänyt mitään ja ksäki kokeilla Sensodyneä. Ei siitä mitään haittaa ole, jos kokeilet sitä.

Vierailija
22/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kandee

Vähän siinä ja siinä jos joku tulehdus keretäänkö sitten hoitaa ennen mun leikkausta. Kun tää kipukin alkoi vasta viime viikolla. Mulla on enne tehty jo juurihoitoja ja oli samanlaista kipua.

Vierailija
24/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein poistetaan tulehtuneet hampaat tai ne juuret joo

Vierailija
25/25 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein poistetaan tulehtuneet hampaat tai ne juuret joo

Mutta eikö siinäkin pidä odottaa sit pari viikkoa ja mun leikkaus on jo alle 2 viikon päästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi