Vaimo on huono sängyssä
Laitanpa tästä suoran tykityksen. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja puhuttu näistä lukuisia kertoja, mutta aina vaan samat haasteet. Olen tullut tulokseen, että vaimo on vaan yksinkertaisesti huono sängyssä. Perusteet, joka eivät tunnu menevän perille:
1. Mies ei ole aina valmis kone. Hänkin tarvitsee jotain itselleen sopivaa stimulaatiota. Ei voi vetää loukkiksia, jos ei aina haluta kun naista haluttaa. Varsinkaan kun itse makaa kuin lahna ja odottaa orgasmia.
2. Miehen nautinto ei tule pelkästään siitä, että nainen nauttii. Seksissä on tarkoitus, että kummallakin on kivaa. "Kyllä suurin osa miehistä jne" on lause, jota en halua kuulla.
3. Miehen orgasmiin liittyy sperman ruiskahdus peniksestä. Siitä tunnistaa onko mies saanut vai ei. Jos sai yhdynnässä, sperma löytyy pimpistä, jos suuseksissä, sitä on suussa. Ei tarvitse kysyä: "saitko". Eikä varsinkaan lähteä muihin hommiin oman orgasmin jälkeen. Yhdyntä hommana on kivaa, mutta ei ole sama asia kuin miehen orgasmi.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mä en todellakaan tiedä heti sillä sekunnilla, onko mun pildessä spermaa vai ei. Miehen eleistä voi jotain päätellä, mutta koska olen muutaman kerran päätellyt väärin, niin todellakin kysyn. Sitähän sinäkin haluat? Orgasmia, mutta et halua, että se sinulta varmistetaan?
N41
Voi hyvää päivää sentään ! 🤣
Kyllä sen huomaa kun mies laukeaa. Penis tulee entistä kovemmaksi ja sykähtelee . Miehen nytkähdykset / huokaukset yms. kehon reaktiot
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kommentista rohkaistuneena, kerron:
Exän kaa halailtiin metsässä, mun, miehenä teki mieli, ja vonkasin. Hän sanoi, et ei nyt käydä tekemään mitään. Käsitin, et "ei tarkottaa ei". Rupesin sit juttelemaan ihan muita asioita, normaalilla äänellä. Hän siihen: "voi vtt sun kanssas taas" ja alkoi heittämään housuja pois. Sittenpä vaan.. Kumminkin mua vaivas, et vonkasinko liikaa tai meninkö liian pitkälle. Katoin samalla hänen ilmettään: silmät kiinni ja hymyili. Eli kumminkin teki mieli. :)
No, seuraavana päivänä sama aika, sama paikka. Ei, ei sanonutkaan mitään. Eikä tehty mitään.
Illalla sit nähtiin. Juteltiin päivän asioita, mitä molemmille oli tapahtunut päivän aikana jne. Sit kysyi: et mikset vongannut aamulla enemmän? :)))
Ja ihan tosi juttu. (en viiti provoilla yleensäkään ....)
Niin ja tuo "metsässä", ei ollut muuta paikkaa, pakkohan sitä nyt oli joku
En tiedä mistä näitä naisia riittää, mutta olen itsekin törmännyt vastaaviin. Joko eivät voi tehdä aloitetta seksiin, koska se ei ole naiselle sopivaa tai pahimmillaan pitää miehen aloitekin ensi torjua, ettei vaan vaikuta huonolta naiselta.
Ihan käsittämätöntä! Miettikää nyt naiset vähän miltä tuo miehestä tuntuu.
Sun kuvailemasi seksi on kuin naisen näkökulmasta.Tai ainakin mun.Mun orgasmit ei kiinnosta kumppania.