Tunnetteko koskaan vastenmielisyyttä kirjaston kirjoja lukiessanne, kun ajattelette millaisilla tahmasormilla niitä sivuja on käännelty?
Kuka on kaivanut nenäänsä, kuka raapinut pershettään ja kuka vatkannut kullliaan juuri ennen sivun kääntämistä
Kommentit (25)
En lainaa kirjoja, mutta eokuvia kyllä ja onhan niissä monesti likaiset ja tahmaisetkin kannet. Levytkin naarmuilla. Ties kuka spermakäsi niitäkin hinkannut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vauva.fi tarjoaa onneksi hygieenistä luettavaa. 😂
Kirjaston kirjoissa on välillä sivujen välissä kuivuneita sattumia, mutta ei mua mitenkään loputtomasti ällötä. Keskityn siihen kirjan tarinaan ja jätän vähemmälle tuntemattomien munanvatkaajien mielikuvittelun. Ehdotan, ettet sinäkään niitä liikaa miettisi.
"Vauva.fi -hygieenistä luettavaa!"
Heh. Sinänsä jos tätä puhelimella selaa niin kyllä on kasvustoa siinäkin jos jonkinlaista :)
En ole hysteerikko enkä kärsi luulotaudista. Joten vastaus kysymykseesi - ei ällötä. Toivon, että saat apua tuohon bakteerikammoosi, lienee kohtalaisen elämää rajoittava tila.
Vierailija kirjoitti:
Asuin joskus ns. töitten välissä kotona, lainasin/luin kirjastosta sota-alan kirjoja. Oli niissä aika vahva röökin haju. Poltan kyllä itsekin, mutten sisällä. Päättelin, et edelliset lukijat ovat sen ajan/tilanteen kokeneet. Eipä se minua haitannut.
Ohis, pitäs taas mennä kirjastoon ja käydä lukemassa/etsimässä tietoa, missä "porukassa" se pappavainaa aikoinaan oli. Luin aikoinaan myös ns. käsikirjaston puolen kirjoja. (14.D, Raja., jotka otti sen "ensi-iskun" vastaan).
Vähän epäselvästi sanoin, Raja(jääkärit?), jotka otti sen eka iskun vastaan -39.
Papasta sen verran, oli sotilaaksi vanha (s. -03)., ei siis iältään. Oudosti "heitettiin" Äijä Kaakonkulmalta n. Rukajärven suunnalle. Kertoi aikoinaan kokemuksia, mutten ihan aina pysynyt hänen juttujen perässä.
Asuin joskus ns. töitten välissä kotona, lainasin/luin kirjastosta sota-alan kirjoja. Oli niissä aika vahva röökin haju. Poltan kyllä itsekin, mutten sisällä. Päättelin, et edelliset lukijat ovat sen ajan/tilanteen kokeneet. Eipä se minua haitannut.
Ohis, pitäs taas mennä kirjastoon ja käydä lukemassa/etsimässä tietoa, missä "porukassa" se pappavainaa aikoinaan oli. Luin aikoinaan myös ns. käsikirjaston puolen kirjoja. (14.D, Raja., jotka otti sen "ensi-iskun" vastaan).