Nyt on paha paikka. En pääse mökiltä pois
Tuuli kaatoi lahon koivun mökkitielle ja puhelimestakin loppuu akku ihan just.
Soitin apua mieheltäni, mutta eihän sekään pääse tänne. Olen jumissa.
Kommentit (84)
Joskus ennenmuinoin ihmisillä oli jalat tämmöisten tapausten varalle. Nykyään se tietää nälkäkuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi percee, oli huono tuuri, olisipa kaatunut se puu sun päälle ja olisit kuollut. Yksi tollo provoilija olisi vähemmän. No toivotaan, että rekka ajaa sun ja sun ukkos päälle kotimatkalla. 🙏🏻
Sanopa muuta, vois puutkin joskus kaatua sinne missä tarve on suurin. Yleensä ne tekee tuhoa, kun ap olis alle jäänyt, kaikki olisivat vain kiitelleet, apn ukko eniten.
Voisin tulla auttamaan, Maksu luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi percee, oli huono tuuri, olisipa kaatunut se puu sun päälle ja olisit kuollut. Yksi tollo provoilija olisi vähemmän. No toivotaan, että rekka ajaa sun ja sun ukkos päälle kotimatkalla. 🙏🏻
Yhdyn toiveeseen!
Siis että haluaisit aapeen kuolevan? Hyvin menee Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin asiallista tekstiä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä joku hakemaan. Ajat autolla koivulle ( jos kaukana) ja harppaat koivun yli.
Voit ehkä soittaa palokunnan apuun, heiltä puun siirto sujuu helposti.Miten te olette noin avuttomia, että joka asialla pitää häiritä viranomaisia? Kyllä jokainen terve aikuinen saa yhden kaatuneen puun siirrettyä pois tieltä.
Jos on paha paikka, kuten ap kertoi, esim ilman tärkeitä lääkkeitä, viranomaisia saa häiritä.
Miksi ei voi vaan siirtää sitä puuta pois tieltä, ja mennä hakemaan niitä lääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Voisin tulla auttamaan, Maksu luonnossa.
Ei sua kiinnostaisi 66-vuotias. Tai sitten olet epätoivoinen.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyn toiveeseen!
Siis että haluaisit aapeen kuolevan? Hyvin menee Suomessa.
Olen samaa mieltä, hyvin menisi kun typerykset hoitaisi kaatuva puu. Mieti, mikä ilon aihe.
Saha käteen ja puu poikki. Alle puolen tunnin homma. Kai tiedät kummalla puolella sahataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin asiallista tekstiä tällä palstalla.
Itsestäkin tuntui pahalta. Eipä siinä, ehkä tänne ei vaan voi kirjoitella iäkäs nainen.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi niin vakavasti ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä oot saanut sen läppärin nettiin ilman kännykkää ja sähköjä?
Läppärissä on ihan oma akku. Sitten on erillinen (langaton) nettiliittymä, ja siinä mokkulassa oma akku.
Minä en edes tiedä, miten läppärille saa netin puhelimelta, vaikka olen pelannut tietokoneilla jo silloin, kun tietokonepelejä ei vielä saanut edes kaupasta, vaan ne piti itse koodata, jos halusi pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä oot saanut sen läppärin nettiin ilman kännykkää ja sähköjä?
Läppärissä on ihan oma akku. Sitten on erillinen (langaton) nettiliittymä, ja siinä mokkulassa oma akku.
Minä en edes tiedä, miten läppärille saa netin puhelimelta, vaikka olen pelannut tietokoneilla jo silloin, kun tietokonepelejä ei vielä saanut edes kaupasta, vaan ne piti itse koodata, jos halusi pelata.
Ei nää täällä tätä ymmärrä. Kunhan kyselevät.
Nyt ihan ensiksi lataat sen puhelimen autossa tai läppärin kautta.
Lataa puhelin läppärillä. Laita johto kiinni USB-porttiin. Sen seinään tulevan pistokkeen saa irti, jolloin voit ladata USBn kautta.
Pysyttele lämpimänä sisällä. Aamulla valoisaan aikaan puun kimppuun sitten.
Vierailija kirjoitti:
Lataa puhelin läppärillä. Laita johto kiinni USB-porttiin. Sen seinään tulevan pistokkeen saa irti, jolloin voit ladata USBn kautta.
Pysyttele lämpimänä sisällä. Aamulla valoisaan aikaan puun kimppuun sitten.
Ymmärrän kyllä nää systeemit, koska olen askarrellut työkseni 'aateekoon' parissa jo 80-luvulta saakka. Nyt vaan tuli semmoinen onneton olo.
- ap -
En kyllä ymmärrä.... Mikset siirrä sitä puuta? Hyvää liikuntaa sen kanssa puuhailu kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa puhelin ja nauti lasillinen oikein hyvää punaviiniä. Mikä hätä mökillä on?
Täällä ei ole sähköjä. Eikä punkkuakaan. Sain kuitenkin lähetettyä viestin, että olen täällä jumissa. Eipä se kuitenkaan mitään auta.
- ap -
Löytyykö metsästä psilosybiini tai punakärpässieniä? Pikkuisen haukkaat ja huomaat että on hassun hauska olo pian.
PS Älä ota niitä valkoisia sieniä, ne eivät ole terveellisiä
Annatko anaalia jos tuun hakeen autolla?
-Jännä mies