Nyt on paha paikka. En pääse mökiltä pois
Tuuli kaatoi lahon koivun mökkitielle ja puhelimestakin loppuu akku ihan just.
Soitin apua mieheltäni, mutta eihän sekään pääse tänne. Olen jumissa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa puhelin ja nauti lasillinen oikein hyvää punaviiniä. Mikä hätä mökillä on?
Täällä ei ole sähköjä. Eikä punkkuakaan. Sain kuitenkin lähetettyä viestin, että olen täällä jumissa. Eipä se kuitenkaan mitään auta.
- ap -Ei vissiin ole sahaa tai kirvestäkään. Mitä siellä sitten oikein on, muuta kuin kaatuneita koivuja?
Onhan tuolla liiterissä vaikka mitä työkaluja, mutta mitä ne nyt tähän auttaa.
Venekin on ja airot. Ei muuta kun soutamaan.
- ap -No mietipä sitä. Siihenhän sinulla on nyt hyvin aikaa.
Mitä sitä miettimään. Ei kun vene vesille ja soutamaan muutama kilsa.
- ap -
Tosi kiva mies sulla.
"Minä moi, voitko tulla auttamaan, en pääse mökiltä pois ja kuolen tänne?"
"En mä nyt pääse."
Eipä siinä sitten. Jos pääset pois, niin tehkää pari lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa puhelin ja nauti lasillinen oikein hyvää punaviiniä. Mikä hätä mökillä on?
Täällä ei ole sähköjä. Eikä punkkuakaan. Sain kuitenkin lähetettyä viestin, että olen täällä jumissa. Eipä se kuitenkaan mitään auta.
- ap -Ei vissiin ole sahaa tai kirvestäkään. Mitä siellä sitten oikein on, muuta kuin kaatuneita koivuja?
Onhan tuolla liiterissä vaikka mitä työkaluja, mutta mitä ne nyt tähän auttaa.
Venekin on ja airot. Ei muuta kun soutamaan.
- ap -no sullahan on nyt aikaa opetella käyttämään niitä työkaluja ja siirtää se koivu pois siitä tieltä
Arvasin, että täältä saa hyviä neuvoja. Eipä olis tullut itselle mieleen tää.
- ap -
Kutsu jauhojengi sinne ja pitäkää bileet. Aina pitää mennä posin kautta.
Onneksi on netti ja vauva palsta. Ongelmat ratkeavat aina.
Kannattaisiko tehdä testamentti kaiken varalta jos vaikka kuolet nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva mies sulla.
"Minä moi, voitko tulla auttamaan, en pääse mökiltä pois ja kuolen tänne?"
"En mä nyt pääse."
Eipä siinä sitten. Jos pääset pois, niin tehkää pari lasta.
On se kumminkin tulossa auttamaan ja ne pari lasta on tehty jo 30 vuotta sitten.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Mitään testamentattavaa ei ole. Nälkään en kuole, koska tein rantaan nuotion ja paistan makkaraa apuja odotellessa.
- ap -
Viime vuonna meidän mökillä kaatui myrskyssä yli 20 puuta ja niistä 8 tielle ettei pois päässyt. Puita kaatui eri suuntiin ja meni kaksi viikkoa ne saatiin raivattua. Onneksi minulla on moottorisaha tai kaksikin on. Itse ne puut pitää sahata koska palokunta ei tule auttamaan elliei ole hengen hätä.
Voi percee, oli huono tuuri, olisipa kaatunut se puu sun päälle ja olisit kuollut. Yksi tollo provoilija olisi vähemmän. No toivotaan, että rekka ajaa sun ja sun ukkos päälle kotimatkalla. 🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Voi percee, oli huono tuuri, olisipa kaatunut se puu sun päälle ja olisit kuollut. Yksi tollo provoilija olisi vähemmän. No toivotaan, että rekka ajaa sun ja sun ukkos päälle kotimatkalla. 🙏🏻
Yhdyn toiveeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä joku hakemaan. Ajat autolla koivulle ( jos kaukana) ja harppaat koivun yli.
Voit ehkä soittaa palokunnan apuun, heiltä puun siirto sujuu helposti.Miten te olette noin avuttomia, että joka asialla pitää häiritä viranomaisia? Kyllä jokainen terve aikuinen saa yhden kaatuneen puun siirrettyä pois tieltä.
Jos on paha paikka, kuten ap kertoi, esim ilman tärkeitä lääkkeitä, viranomaisia saa häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään testamentattavaa ei ole. Nälkään en kuole, koska tein rantaan nuotion ja paistan makkaraa apuja odotellessa.
- ap -
Tollo! Nyt on metsäpalovaroitukset voimassa! Sytytät puoli Suomea tuleen sen makkarasi takia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -Tollo! Nyt on metsäpalovaroitukset voimassa! Sytytät puoli Suomea tuleen sen makkarasi takia!
Älä nyt, voi siitä palosta olla hyötyäkin, ap kärventyy hengiltä ja maailma kiittää.
Miten sä oot saanut sen läppärin nettiin ilman kännykkää ja sähköjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -Tollo! Nyt on metsäpalovaroitukset voimassa! Sytytät puoli Suomea tuleen sen makkarasi takia!
En haluaisi sinua tolloksi sanoa, mutta ei ole täällä metsäpalovaroitus voimassa.
- ap -
Menet raivaamaan puun pois tieltä. Eikö sulla ole laturia vai onko teillä sähköjä lainkaan? Minäkin jäin kerran porukan kanssa mökille jumiin, mutta siitä selvittiin.
Vierailija kirjoitti:
EIHHH! 🤦
Vierailija kirjoitti:
Eikös läppäreitä ole SIM-kortillakin. Muistaakseni minulla on joskus ollut ja kuten tabletti on nyt.
no sullahan on nyt aikaa opetella käyttämään niitä työkaluja ja siirtää se koivu pois siitä tieltä