Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisillä on ulkona päällä takkeja ja pitkälahkeisia housuja

Vierailija
20.08.2022 |

Kuinka vilukissa pitää olla, ettei tarkene kevyemmissä vaatteissa kun ulkona on edelleen +24 astetta ja tuuli kuin lehmän henkäys.
Ja näitä näkyi äsken paljon. Osa oli lenkillä ja osa vissiin kauppareissulla..

Toisaalta jos tämä sää tuntuu noin viileältä/kylmältä niin sen kaipuun yli +30 asteen lämpötiloihin ymmärtää hieman paremmin.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sen oudompaa kuin ihmisten valitus siitä, että on liian kuuma heti kun meteorologi kertoo helteiden saapuvan, vaikka sillä hetkellä asteita olisi vasta +15. 

Mikset huomauttele heille?

Vierailija
42/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kun  kävelin kauppaan lyhyt  hame ja hihaton toppi päällä ja vastaan tuli  pariskunta farkuissa sekä  huppareissa! Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta ja lämmintä +25.  Kas kun eivät pipoja vielä laittaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin vaiheessa paistetta siedettyäni haluan suojata ihoani auringolta.

Aurinkovoide?

Vierailija
44/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sen oudompaa kuin ihmisten valitus siitä, että on liian kuuma heti kun meteorologi kertoo helteiden saapuvan, vaikka sillä hetkellä asteita olisi vasta +15. 

Hankasiko tuulipuku hikisen vakosi vereslihalle?

Vierailija
45/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sortsit eivät ole aikuisten asu.

Ostin omani aikuisten osastolta.

T: sortsimies

Miehillä polvihousut ok.

Vierailija
46/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotipaikkakunnalla oli eilen 32,2 astetta, tänään 29. Kukaan ei tosiaan kulje missään farkuissa. Niin vähäiset vaatteet päälle kun kehtaa laittaa.

Vierailija
47/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla vaaditaan pitkälahkeisia housuja, niin lomien loputtua on vähän pakko pitää. Kotona vaihdan sitten shortseihin tai hameeseen.

Vierailija
48/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne on menossa illanviettoon ja varautuvat viilenevään iltaan ja yöhön?

Tuo on hyvä pointti. Jos ulkona olon aikana on odotettavissa vaihtelevia lämpötiloja eikä ole mukana sellaista kassia tai reppua, johon voisi pakata varavaatetta (ja vaikka olisikin, ainakin housuja on vähän huono vaihtaa ihmisten ilmoilla), pukeudun itsekin viileimmän mukaan. Kyllä minusta ainakin paleleminen on aina pahempaa kuin pieni hikoilu.

Vierailija
49/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin vaiheessa paistetta siedettyäni haluan suojata ihoani auringolta.

Parempi olisi suojata jo kesä-heinäkuussa, kun auringon uv-säteily on Suomessa voimakkaimmillaan ja monet suomalaiset ovat vielä hyvin vaaleita talven jäljiltä. Itse en ole ikinä palanut elokuussa mutta kesäkuussa kyllä monestikin oltuani varomaton auringon suhteen.

Vierailija
50/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväkuntoiselle ihmiselle ei tule kuuma ja hiki vaikka vähän lämpimämmälläkin kelillä olis kamppeita päällä. Ihmiskehon ona lämpötila on 35+. Suurimmalla osalla teistä on huono kunto jos pitkähihaisessa tulee kuuma tuollaisessa lämmössä kävellessä tai muuten vain toimiessa.

Ai jaa. Minä kyllä tunnen huippukuntoisen urheilijan, joka hikoilee lähes yhtä paljon kuin minäkin. Ja minä olen kyllä huonokuntoinen ja ylipainoinen. Kuitenkaan jotkut huonokuntoiset ja ylipainoiset kaverini eivät vaikuta hikoilevan puoliksikaan niin paljon kuin tuo huippukuntoinen urheilija. On se jännää kuinka erilaisia me olemme.

Joo olette kuoleman kielissä kumpikin osapuoli. Ei ole normaalai että hikoilee normaalissa kehon lämpötilassa. Kyllä ne hikoilee kun alkavat fyysisiä töitä tekemään tai kävelemään.

Vierailija
51/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollu koko kesän housut,takitkin.Muutama lämmin päivä muuten enemmänkin palellut

Vierailija
52/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankasiko tuulipuku hikisen vakosi vereslihalle?

Sinähän se ole, jota hiostaa. Minulla ei ole koskaan ollut liian kuuma. 

Vierailija
53/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne samat kun laittaa vappuna kesähepenet vaikka sataisi räntää, koska silloin niiden kalenterin mukaan alkaa kesä. Nyt niillä on syksy vaikka asteita 30. Samalla valitetaan kun Suomen kesä on niin lyhyt. Kuka käskee lopettamaan sen jo elokuussa joka on monesti tosi hyvä lomakuukausi. Myös syyskuussa on joskus ihan kesävaatekelit, mutta silloin mennään jo kaulaliinoissa.

Vierailija
54/54 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tänään lenkkipolulla nuoren naishenkilön pitsireunaisissa, shortsimallisissa alushousuissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi