Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1500 € itsenne käytettäväksi. Mitä tekisitte?

Vierailija
20.08.2022 |

Arkeen rahaa ei tarvita ja raha tuli mulle ylimääräisenä ja haluaisin että siitä jäisi mulle muisto (fyysinen tai henkinen) eikä vain häviä johonkin arjen ostoksiin.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi täysin ylimääräistä rahaa, niin ostaisin koko rahalla pílveä ja myisin kaman ja sitten minulla olisi vähintäänkin 2000 euroa.

Vierailija
22/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky pitäisi vaihtaa uuteen. Ikää alkaa olee jo sen verran ja katit raapineet pielet rikki vaikka on raapimapuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa käyttää rahaa. Ois tosi vaikeaa miettiä mitä tekis jos olis pakko.

Vierailija
24/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis oikeasti olisi ajatus sijoittaa itseen, niin ehkä ostaisin Tillanderilta edulliset korvikset ja siihen raha varmaan menisikin. Tai sitten ostaisin kivan laukun. Eli jotain, mitä käyttäisin joka päivä.

Säästöön menevät rahat on sitten erikseen tietysti!

Vierailija
25/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks puhutte turhanpäiväsiä ku nyt pitäis keskittyä Marinin kohuun? Vai yritättekö lakasta sen maton alle!! Ootte MARIN-KULTTI!!!!!!!!

Vierailija
26/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaiisin hongongista käytettyjä bingispalloja ja hankkisin 3d tulostiimen ja tästä materiaalista tekisin uuusia bingispallloja ja myisin ne voiitolla takaiisin.

Rahan on tarkoiitus kasvattaa ja kerrytttää tuottoa.

Vierailija
27/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Blendtecin parhaan blenderimallin kotiin ja vielä toisen mökille.

Vierailija
28/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaiisin hongongista käytettyjä bingispalloja ja hankkisin 3d tulostiimen ja tästä materiaalista tekisin uuusia bingispallloja ja myisin ne voiitolla takaiisin.

Ostat markallla, myyt kahdella.

Vierailija
29/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu muusta taloudellisesta tilanteesta. 1500€ ei itselleni olisi sijoituksissa "merkittävä" summa joten varmaan ostaisin korun. 1500€ korua en raaski normaalisti ostaa joten se olisi extraa ja muisto.

Vierailija
30/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin säästöön.

Vierailija
31/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin yhden design-tuolin jota olen himoinnut kauan. Käytettynä noin 1500. No ois mulla rahaa se ostaakin mutta en taida raaskia. Jos ylimääräinen ylläriraha tulisi niin tuohon sijottaisin

Vierailija
32/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Teen joka pörssikauppapäivä kauppaa suuremmila summilla.

Vierailija
33/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiim huumekaupoiissa jos osoittautui se kuinka ympäripyöreää laiinsäädäntö on ja poliisi päälikköä laitetaaan linnaaan. Esiim vaikka kiiinassa missä on potentiaalia eiikä keinoja kaihdeta on varmaasti tekoäyn kehiityksen kärkimaiita.

Vierailija
34/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiim huumekaupoiissa jos osoittautui se kuinka ympäripyöreää laiinsäädäntö on ja poliisi päälikköä laitetaaan linnaaan. Esiim vaikka kiiinassa missä on potentiaalia eiikä keinoja kaihdeta on varmaasti tekoäyn kehiityksen kärkimaiita.

Taii käytetään strategiaaa epäviralllina nyrkkeiinä soluttaumiisessa ja vaiikka maaakaupoisssa.

Vierailija
35/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanonta taisi olla, että köyhällä rahat palavat nopeasti. Ihan oikeasti, et keksi itse mitään järkevää käyttöä rahoillesi?

Vierailija
36/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaisin suonikohjuja

Vierailija
37/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitus itseesi? No, minä itse haaveilen värianalyysistä ja Herttalan tyyli sessiosta. Loppurahoilla pävittäisin vaatekaappini sisällön.

Vierailija
38/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanonta taisi olla, että köyhällä rahat palavat nopeasti. Ihan oikeasti, et keksi itse mitään järkevää käyttöä rahoillesi?

Ehkä ap ei ole köyhä?

Vierailija
39/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kunnon polkupyörän ja sillä sitten matkat taittaisin!

Vierailija
40/55 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kolmen alle 4-vuotiaan opiskelevana äitinä palkkaisin lapsille lastenvahdin ja lähtisin yhdeksi yöksi hotelliin. Kävisin varmaan uimassa ja syömässä ihan itsekseni.