Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan voimaa laihduttaa?! Kertokaa. Ylipainoa 35kg

Vierailija
20.08.2022 |

Otsikko

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin viinintissuttelun. Siinä lähti heti kuukaudessa reilusti kiloja.

Sitten tunnin-puolentoista sauvakävelyjä. Siitä se sitten vaan lähtee! Ota vaikka 5kg kerrallaan vetoja.

Vierailija
2/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä piriä niin olet kohta luuranko.

- Sanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä mistä saat voimaa laihduttaa.

Vierailija
4/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisin kysyä ja kysynkin. Olin äsken vaatekaupassa ja ostin housut, meni kyllä kokoa pienemmät (46) kuin normaalisti, mutta ziisus, mikä mahanröllö sieltä sovituskopin peilistä paistoi! Ylipainoa kanssa ainakin 30 kiloa ja näillä helteillä sen on huomannut. Nuorena ja melkeinpä alipainoisena ihmettelin, kun lihavat ihmiset olivat aina hiki päässä, kun itse palelin. En ihmettele enää. Mutta lohdutukseksi söin äsken Berliinin munkin. Että ehkäpä se paino putoaisi, jos lopettaisi herkuttelun ja lähtisi liikkeelle. Sitä inspiraatiota odotellen.

Vierailija
5/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin 30kg ylipainolla lihavuusleikkaukseen Viroon. Enää 10kg tiputettavaa niin olen normaalipainossa.

Vierailija
6/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täälläkin. Tämän viikon olen kiinnittänyt huomiota annoskokoihin ja puolet lautasesta kasviksia

Vierailija
7/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat voimaa kun aloitat pikku hiljaa kuntoilun ja kunto nousee joka päivä kun liikut ja treenaat. Niin minäkin tein kun joskus laihdutin 30 kg. Osta eka kuntopyörä kotiin. Sitä poljet 40-60 minsaa päivisin niin pääset alkuun.

Vierailija
8/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen ruokarytmi. Itelleni riittää neljä ateriaa päivässä joista yksi on kahvi + jogurtti välipala vaikka viittä kai suositellaan.

Kasvispainotteista ruokaa, vatsa tottuu ajan myötä pienempiin annoskokoihin, alkuun saa tuntua pientä nälkääkin, ei se oo vaarallista. Ajattelee että sillon keho käyttää rasvaa ja sillon niitä kiloja lähtee.

Vierailija
9/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta kuva tai pari itsestäsi isoimmillasi ja kiinnitä jääkaapinoveen ja herkkulaatikkoon. Pakota itsesi katsomaan sitä kuvaa ainakin minuutin, joka kerta ennen kuin avaat jääkaapinoven. Laita myös yksi kuva lompakkoosi ja rajoita ruokakaupassa käyntikertoja minimiin. Jos on varaa, tilaa ruoat kotiin äläkä astu kauppaan.

Vierailija
10/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön jäätelöä

Vierailija
11/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et täältä ainaskaan

Vierailija
12/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa lääkkeitä, jotka vähentävät ruokahalua ja täyttävät vatsaa nopeammin. Tai myös sellaisia, jotka estävät syömiseen liittyvää mielihyvän tunnetta. Mene lääkäriin, tutkituta verensokerisi, kolesterolisi ja verenpaineesi ja käy lääkärillä arvioimassa, täyttyisikö jonkin lääkkeen kohdalla jopa kela-korvattavuus kohdallasi.

Vierailija
13/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan. Kuten alkoholistit sanoo, tänään en juo, sä päätät että tänään syöt vähemmän kuin kuin kulutat.

Vierailija
14/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa lääkkeitä, jotka vähentävät ruokahalua ja täyttävät vatsaa nopeammin. Tai myös sellaisia, jotka estävät syömiseen liittyvää mielihyvän tunnetta. Mene lääkäriin, tutkituta verensokerisi, kolesterolisi ja verenpaineesi ja käy lääkärillä arvioimassa, täyttyisikö jonkin lääkkeen kohdalla jopa kela-korvattavuus kohdallasi.

En saanut kela korvausta, koska vain esidiabetes. Ja verenpainekin oli koholla, mutta ei auttanut. Ap

Vierailija
15/15 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain voimaa kun menin ihastumaan tulenpalavasti, vaikkakin täysin yksipuolisesti. Ymmärsin, etten silloisella olemuksella olisi kehdannut edes lähestyä ketään. Nyt voisin sen jo tehdä, jos vaan joskus vielä jonkun mielenkiintoisen kohtaan.