Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset meikkaatteko

Kysyn vaan
20.08.2022 |

Miestänne varten jotta saisitte huomiota mieheltänne enemmän ja seksiäkin enemmän?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miestäni varten vaan itseäni. Saan huomiota ja seksiä vaikkei olisi meikkiä.

Vierailija
2/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta meikkaan kevyesti (meikkivoide-puuteri) lähtiessäni kuntosalille. Siellä ei kukaan mua katso, hikoilen kuin porsas jne. Mutta silti, en vaan kehtaa lähteä ihmisten ilmoille finnit loistaen ja mustat silmänaluset peittämättä.

N46

Vierailija
4/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista pakkelia ei ole vielä keksittykään, että mun mieheni jaksaisi musta enää kiinnostua. Juu, ja en ole ylipainoinen, mies on vaan vanha, väsynyt ja heikkolibidoinen.

Vierailija
5/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan itseäni varten. En halua katsoa peilistä punakkaa naamaani ja värittömiä ripsiäni.

Vierailija
7/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa miestäni varten enkä itseänikään varten. Me olemme molemmat varsin tyytyväisiå siihen, miltä näytämme au naturel.

Meikkaan kuitenkin töihin mennessäni kevyesti lähinnä siksi, että sillä tavalla sopii helpommin muottiin ja minulla on isompiakin taisteluita käytävänä kuin ulkonäköfasismin vastainen. (Mikä ei siis tarkoita, että hyväksyisin ihmisteen arvostelemisen ulkonäön perusteella, tai tekisin itse koskaan niin, vaan ainoastaan että on pakko valita taisteluni ja tämä ei nyt pääse jokapäiväisellä listalla tarpeeksi korkealle)

Vierailija
8/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaan miehelleni ilman meikkiä ja rönttävaatteissa, ei ole tahtia hidastanut. Outo kysymys ap, todella outo.

Vierailija
9/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa kerran muutamassa vuodessa. Syön terveellisesti, nukun hyvin ja liikun. Iho on hyvä.

Näytän freesiltä.

N46

Vierailija
10/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä ja meikkaan välillä koska se on mukavaa. Seksistä en välitä ja inhoan koskemista.

Vierailija
11/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa lainkaan. En ole koskaan meikannut.

Vierailija
12/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ollenkaan. Miehiltä tulee huomiota liikaakin. Ahdistaa.

Vierailija
13/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen tänä vuonna meikannut kaksi kertaa kun kävin festareilla, meikkaan myös esim. juhliin. Arjessa en koskaan.

Vierailija
14/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Naama tuntuu likaiselta.

Vierailija
15/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin meikkaamisen alkuvuodesta. Ei siis enää itseni, mieheni tai kenenkään muunkaan takia meikkiä.

Vierailija
16/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meikkaa ollenkaan. Näytän ouidolta meikillä (vanhemmalta)

Vierailija
17/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan mutten miehen takia vaan siksi että meikkaaminen on kivaa.

Vierailija
18/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Kesto meikin on laittanut Kauneushoitola .Kuin rakenne kynnet, Ripset ja hiuslisäkkeet kiinni hiuksiini. Täyte ruiskeita kasvoissani on myös. Kaikia joutu huoltaa ja lisätä.Teen sen ihan itseäni varten halvala Talinassa. Miestä ei ole, enkä ota.Satsaan rahani itseeni ja tee mitää lystää.En ole tilivelvollinen kellekään.

Vierailija
19/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. 😃 Meikkaan lähinnä töihin koska oon naisvaltaisella alalla enkä halua olla kahvipöydän haukkujen kohde. Samasta syystä aloitin meikkaamisen yläasteella: muiden tyttöjen ilkeitä sanoja välttääkseni.

Vierailija
20/21 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en meikkaa ollenkaan. Näytän ouidolta meikillä (vanhemmalta)

Sama täällä: Vaikka olisi kuinka hillitty meikki, se vanhentaa minua. Kestovärjään ripset ja hiukset. Ihoni on hyvä, joskus käytän cc- meikkivoidetta, kuivina talvi-aikoina sekä värillistä huulirasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan