Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaiskaapa tämä- miehen kanssa riitaa

Vierailija
20.08.2022 |

Elikä olemme miehen kanssa olleet 3v kimpassa ja meillä on yksi lapsi.
Miehellä on värikäs naishistoria sinkkuaikoina ja suhteemme alussa aika moni nainen laitteli hänelle viestejä, yhden kanssa hän viestitteli selkäni takana seksuaalissävytteisiä viestejäkin.
Välillä ihmettelin, että miten voi yhdellä ihmisellä olla noin monta vanhaa säätöä olla luurissa?!

Viiteen sinkkuvuoteen mahtuu paljon.
Nämä kaikki jäi kuitenkin sinne seurustelun alkuun ja aika pian muutimme yhteen.

Koko suhteen läpi kuitenkin aina tasaisin väliajoin joku nainen jostain menneisyydestä laittaa hälle viestiä, ja etenkin lapsen jälkeen niistä on tullut riitaa.

En vaan ymmärrä, mistä niitä riittää? Mies kuulemma ei kehtaa olla vastaamatta niille, aina tulee uusi nimi!

Alussa hän salasi ne mutta nyt myöntää kun kysyn, itse ei kerro.
Mies sanoo, että ne ovat vain kavereita, mutta nämä naiset vaivaavat minua.

Mies vähättelee jatkuvasti kokemuksiani ja joka kerta riitelemme, noin puolen vuoden välein näitä tulee.
Ollaan aivan eron partaalla oltu monesti ja nyt vauvavuotena etenkin, on koitettu hakea apua ongelmiin, mutta omat tunteet ovat nyt kyllä kuolleet.
Jostain syystä en luota mieheeni yhtään.
Luulin jo tietäväni kaikki naispuoliset kaverit 3v ajalta, mutta tänään viimeksi viesti taas yksi.

Näin miehen kasvoista, että viestien kohde on nainen, oli niin mairea hymy taas.
Myönsi kysyttäessä, joku vanha työkaveri, kuulema sillekin syntynyt lapsi. Asuu toisella puolella Suomea.

Kumma kun en ole ikinä tästä kaverista kuullut!

Vaikka ovat vapaallakin nähneet.
Taas riideltiin asiasta, miehen mukaan olen sekopää, kun kavereista suutun.

En ole mikään idiootti, ja luotan intuitiooni.
Mutta onko paska fiilis ja epäluottamus ilman oikeita todisteita syy eroon?
Mies ei tiedä, että mulla on jo asuntohakemus muualle.
On mua ennenkin petetty, mutta onko missään universumissa tapahtunut niin, että tän tapainen mies pysyisi uskollisena? Ikää on jo yli 40.
Onnittelut jännämiehestä mulle? 😨

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies lakkaa vastailemasta näiden naiskavereiden viesteihin tai sitten saa yhden kaverin lisää kööriinsä, jolta sitten kysellään oman lapsenkin kuulumisia.

Itse en sietäisi vastaavaa tilannetta, kun sama asia aiheuttaa riitaa kerrasta toiseen eikä mies koe tarvetta muuttaa tapojansa.

Vierailija
42/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne onkin vain jotain uusia tuttavuuksia eikä vanhoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aikanaan hieman häiritsi kun miehen ex aina välillä viestitteli miehelleni (heillä ei lapsia ym minkä takia olisi tarvinnut viestiä). Uskoin silloin ja uskon edelleen että nimenomaan nainen teki aina aloitteen viestittelyyn mutta mies vastaili. Teki mieli ehdottaa että kertoisi ettei enää halua viestitellä exän kanssa mutta en puuttunut asiaan. Sitten miehellä vaihtui puhelinnumero eikä lähettänyt exälle uutta numeroaan. Myöhemmin sanoi että tarkoituksella jätti lähettämättä mutta ei kehdannut aikaisemmin sanoa exälle että lopettaisi viestittelyn.

Itse törmäsin yhteen omista existä ravintolassa kun olin lapseni kanssa siellä syömässä. Mentiin kolmestaan syömään samaan pöytään ja kiva oli vaihtaa kuulumisia. Kotiin tultuani kerroin miehelleni asiasta eikä tuo ollut yhtään mustasukkainen. Toisaalta en kyllä lähetellyt tuon yhteisen ruokailun jälkeenkään viestejä exälle vaan se oli kertaluontoinen sattuma kun asutaan eri paikkakunnalla. Ja olihan minulla meidän 6v muksu mukana "esiliinana".

Vierailija
44/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että juuri naiset ovat aloittaneet viestittelyn? Vai väittääkö mies vain niin? Totuus saattaa olla ihan toinen. Eräs exäni pelasi ihme pelejään, flirttaili muille naisille minkä kerkesi, ja usein oli joku viestittelyhomma menossa. Kuulemma aina ne naiset häntä vikitteli ja himosi, ei hän suinkaan itse aktiivisesti aloittanut. Joopa joo...

Vierailija
45/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itelles ja miehelles palvelus ja erotkaa

Vierailija
46/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut vaimoni kanssa 20 vuotta, ja hän on kyllä pitänyt huolen siitä ettei minulla saisi olla yhtään kaveria.

Valtaosa kavereista on kaikonnut, muutamaan kaveriin (miehiä ja naisia) pidän viestistä yhteyttä salaa.

Jos esim töissä tai harrastuksissa tapaan jonkun ja alan kotona kertomaan vaikka että "Pekka ja Minna töissä pyysivät lounaalle", niin jeesussaatanamikä Haloo siitä kotona tulee.

Siksi on parempi etten kerro kenestäkään mitään.

Ennemmin otan vastaan ne riidat mitkä tulee kun jään rysän päältä yhteydenpidosta kiinni.

M40

Kysymys kuuluukin Miksi olet yhä naimisissa tuommoisen pirttihirmun kanssa?

Vierailija
47/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei, ei.

Naiset EIVÄT laita viestejä vuosien takaisille heiloilleen. He ovat jo menneet suhteesta tai säädöstä eteenpäin.

Miehesi viestittelee aktiivisesti itse näille naisille. Tuskin edes ovat vanhoja heiloja, uusiakin on pakko olla joukossa.

Hän lienee koukussa siihen ihastumisen tunteeseen ja kaipaa vähän jännitystä elämään. Tuossa mittakaavassa se ei missään tapauksessa ole sallittua.

Vierailija
48/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuli mieleen, et mies viettää aikaa jollain sivustolla ja sieltä tulleita yhteydenottoja selittelee jollain vanhoilla tuttavuuksilla..

Vierailija
49/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulsota siltä että mies olisi uskollsita sorttia. Todennäköisesti pettää sua ennemmin tai myöhemmin jos ei sitä ole jo tehnyt 

Vierailija
50/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuli mieleen, et mies viettää aikaa jollain sivustolla ja sieltä tulleita yhteydenottoja selittelee jollain vanhoilla tuttavuuksilla..

Tällainen mielikuva tuli itsellenikin.

Vierailija
51/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
52/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa lyhyt ja nasakka kirjoitus. Kuka noita jaksaa lukea?

Et vissiin koskaan lue kirjoja?

Jotenkin sen huomaa, olisiko tuo tyhmyytesi, joka paljastaa?

Vierailija
53/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut vaimoni kanssa 20 vuotta, ja hän on kyllä pitänyt huolen siitä ettei minulla saisi olla yhtään kaveria.

Valtaosa kavereista on kaikonnut, muutamaan kaveriin (miehiä ja naisia) pidän viestistä yhteyttä salaa.

Jos esim töissä tai harrastuksissa tapaan jonkun ja alan kotona kertomaan vaikka että "Pekka ja Minna töissä pyysivät lounaalle", niin jeesussaatanamikä Haloo siitä kotona tulee.

Siksi on parempi etten kerro kenestäkään mitään.

Ennemmin otan vastaan ne riidat mitkä tulee kun jään rysän päältä yhteydenpidosta kiinni.

M40

Kysymys kuuluukin Miksi olet yhä naimisissa tuommoisen pirttihirmun kanssa?

Ja vastaus kuuluu, koska tästä huolimatta rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan yhdessä. Kukaan ei ole täydellinen, ei hän enkä minä.

Muutenkaan en ole ymmärtänyt logiikkaa, että ero on aina ratkaisu kaikkeen, kun joku asia ei etene kitkatta.

M40

Vierailija
54/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kauniisti miestäsi näyttämään viestit. Niistähän pitäisi selvitä kumpi on aloittanut viestiketjun. Toivon kovasti, että saatte välinne kuntoon :)

Vierailija
55/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen mielikuva tuli itsellenikin.

Minkälainen ultimaattinen komistus tämä APn mies on, jos tilanne on tämä?

Hyvin harva mies on niin vetävä kolli että sivustoilta tulee kontakteja puhelimeen naisilta ihan tuosta noin vaan, ihan haitoiksi asti.

Vierailija
56/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on että naiset miehen menneisyydestä laittaa joskus viestiä ja näitä naisia on ollut paljon. Kuulostaa siltä että Ap. on epävarma ja hänellä on huono itsetunto, joka ei kestä sitä että joku toinen nainen laittaa miehelle viestiä. Ajattele, jos joku nainen vaikka katsoo miestä flirttailevasti, kun hän käy kaupassa. Ap. ei varmaan kestä sitäkään, kun on niin epävarma itsestään ja miettii vain että tykkäsikö mies tuosta flirttailevasta naisesta. Alkaa vaatimaan että nyt paljastat tykkäsitkö siitä vai et ja ero tulee, jos pidät kenestäkään muusta kuin omasta epävarmasta, mustasukkaisesta naisesta, joka valittaa milloin mistäkin ja uhkaa erolla.

Vierailija
57/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä ihme fossiili.

Nyt kuitenkin eletään 2022 ja tuollainen on aivan normaalia että viestitteleen vastakkaisen sukupuolen kanssa vapaasti.

Vierailija
58/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (nainen) on monta exää ja miespuolista tuttua puhelimessa. Yhteyttä pidetään joskus harvemmin, joskus tiiviimmin. Ei mitään flirttailua eikä salatapaamisten suunnittelua. Tullaan vaan hyvin juttuun ja suhteet loppui sovussa.

Mieheni tietää. Ei tykkää, mutta minkäs tekee. Jos hän haluaisi erota minusta näiden miestuttavien takia, niin kyllä tavallaan ymmärtäisin.

Vierailija
59/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehelle pitää laittaa kaapu ettei kukaan toinen nainen näe häntä, silmätkin näkyvät vain verkon takaa hämärästi. Mies ei saa kulkea missään yksin ilman naistaan, joka vahtii ettei kukaan toinen nainen pääse juttelemaan hänelle. Miehellä ei siis todellakaan ole lupaa puhua tai koskea toiseen naiseen. Vain oma nainen saa nähdä miehen ilman kaapua. Puhelin otetaan mieheltä pois.

Vierailija
60/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tämän suhteesi tarkoitus oli lapsenne. Jos luottamus katoaa on parempi erota. Älä kuluta itseäsi väärän puolison kanssa. Jatka elämääsi kaksin lapsen kanssa. Onnellinen tasapainoinen elämä onnistuu ilman miestäsi, hän ei ole sinulle sopiva kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä