Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaiskaapa tämä- miehen kanssa riitaa

Vierailija
20.08.2022 |

Elikä olemme miehen kanssa olleet 3v kimpassa ja meillä on yksi lapsi.
Miehellä on värikäs naishistoria sinkkuaikoina ja suhteemme alussa aika moni nainen laitteli hänelle viestejä, yhden kanssa hän viestitteli selkäni takana seksuaalissävytteisiä viestejäkin.
Välillä ihmettelin, että miten voi yhdellä ihmisellä olla noin monta vanhaa säätöä olla luurissa?!

Viiteen sinkkuvuoteen mahtuu paljon.
Nämä kaikki jäi kuitenkin sinne seurustelun alkuun ja aika pian muutimme yhteen.

Koko suhteen läpi kuitenkin aina tasaisin väliajoin joku nainen jostain menneisyydestä laittaa hälle viestiä, ja etenkin lapsen jälkeen niistä on tullut riitaa.

En vaan ymmärrä, mistä niitä riittää? Mies kuulemma ei kehtaa olla vastaamatta niille, aina tulee uusi nimi!

Alussa hän salasi ne mutta nyt myöntää kun kysyn, itse ei kerro.
Mies sanoo, että ne ovat vain kavereita, mutta nämä naiset vaivaavat minua.

Mies vähättelee jatkuvasti kokemuksiani ja joka kerta riitelemme, noin puolen vuoden välein näitä tulee.
Ollaan aivan eron partaalla oltu monesti ja nyt vauvavuotena etenkin, on koitettu hakea apua ongelmiin, mutta omat tunteet ovat nyt kyllä kuolleet.
Jostain syystä en luota mieheeni yhtään.
Luulin jo tietäväni kaikki naispuoliset kaverit 3v ajalta, mutta tänään viimeksi viesti taas yksi.

Näin miehen kasvoista, että viestien kohde on nainen, oli niin mairea hymy taas.
Myönsi kysyttäessä, joku vanha työkaveri, kuulema sillekin syntynyt lapsi. Asuu toisella puolella Suomea.

Kumma kun en ole ikinä tästä kaverista kuullut!

Vaikka ovat vapaallakin nähneet.
Taas riideltiin asiasta, miehen mukaan olen sekopää, kun kavereista suutun.

En ole mikään idiootti, ja luotan intuitiooni.
Mutta onko paska fiilis ja epäluottamus ilman oikeita todisteita syy eroon?
Mies ei tiedä, että mulla on jo asuntohakemus muualle.
On mua ennenkin petetty, mutta onko missään universumissa tapahtunut niin, että tän tapainen mies pysyisi uskollisena? Ikää on jo yli 40.
Onnittelut jännämiehestä mulle? 😨

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naiset ottavat yhteyttä ja sen on miehen vika? Lapsen se silti teki sun kanssa eli mikä sun värkissä oli niin erityistä, että juuri se koitui miehen kohtaloksi?

Vierailija
22/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan se sun muksusi kuitnekaan ?

muta mongoliassa tsingis kaani jälkeläisiä tuntuu olevan nimien perusteella todella paljon.

mitäs sitten vingut? hait jännää 3 vuotta sitten ja nyt sinulla on jännää? kiittämättömyys on palkkkasi. neukkarissa siis tapahtuu.

pst. kyllä niitä kylän munahaukkoja löytyy yhtäläillä, oli puskurit tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa lyhyt ja nasakka kirjoitus. Kuka noita jaksaa lukea?

Jokainen normaalijärkinen tokaluokan suorittanut.

XD

Vierailija
24/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle yleistalous kone ja patja,silloin kun muita ei saatavilla.

Vierailija
25/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee kotityöt ja huolehtii ruuat jne. En koe olevani tässä siltä osin altavastaaja

Ap

Vierailija
26/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis entinen työkaveri saa sut suunniltaan? Vaikka tällä on vastasyntynyt lapsi ja oletettavasti omakin mies?

Apua!

Nyt nainen otat ryhtiliikkeen. Kyllä kavereita saa olla.

Minä olen 45- vuotias naimisissa oleva nainen ja viestittelen vapaa-ajallani muutamankin kerran vuodessa entisten työkaverien kanssa. Kysyn mitä kuuluu ja onko elämä kivaa. Ihan haluan kuulla heistä, en mitään suhdetta virittele.

Jos vaikka jotain yrittäisinkin, niin eiköhän se sun mies osaisi sanoa ei kiitos.

Kuulostat ihan supermustasukkaiselta.

Käy vaikka psykologin juttusilla. Jos ei pettämisestä ole mitään todellisia viitteitä, niin anna olla.

Vierailija
27/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut paljon miespuoleisia kavereita nuorena. Töiden (miesvaltainen ala) kautta oli parikin isoa porukkaa, myös näiden duunikavereitten kavereita. Asuin ulkomailla hetken, sielläkin paljon miespuoleisia kavereita. Jne. On vietetty juhannusta, synttäreitä, käyty festareilla, risteilyillä ja monenmoista. Hyvin harvan kanssa mulla on kuitenkaan ollut mitään säätöä ja vuosien varrella olen saattanut joskus kysyä kuulumisia ja jotkut heistä on myös kysyneet minulta kuulumisia. Kuitenkin paljon yhteisiä mukavia muistoja. En ole edes ajatellut, että se voisi olla ongelma jonkun parisuhteessa :(. Toki aloittajan tapauksessa mainittiin, että jonkun kanssa viestit olivat seksuaalissävytteisiä. Se ei tietenkään ok, ja varmaan sitten vaikea uskoa, että muutkaan olisivat olleet ihan vain kavereita.

Vierailija
28/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut paljon miespuoleisia kavereita nuorena. Töiden (miesvaltainen ala) kautta oli parikin isoa porukkaa, myös näiden duunikavereitten kavereita. Asuin ulkomailla hetken, sielläkin paljon miespuoleisia kavereita. Jne. On vietetty juhannusta, synttäreitä, käyty festareilla, risteilyillä ja monenmoista. Hyvin harvan kanssa mulla on kuitenkaan ollut mitään säätöä ja vuosien varrella olen saattanut joskus kysyä kuulumisia ja jotkut heistä on myös kysyneet minulta kuulumisia. Kuitenkin paljon yhteisiä mukavia muistoja. En ole edes ajatellut, että se voisi olla ongelma jonkun parisuhteessa :(. Toki aloittajan tapauksessa mainittiin, että jonkun kanssa viestit olivat seksuaalissävytteisiä. Se ei tietenkään ok, ja varmaan sitten vaikea uskoa, että muutkaan olisivat olleet ihan vain kavereita.

Oletko käynyt myös työkaverin kotona kylässä ja viettänyt vapaaaikaa?

Koen häiritsevänä tän kokonaisuutena, kun aina putkahtaa jstn uusi nainen. Tällä kertaa se oli ex työkaveri.

Ap

Vierailija
29/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis entinen työkaveri saa sut suunniltaan? Vaikka tällä on vastasyntynyt lapsi ja oletettavasti omakin mies?

Apua!

Nyt nainen otat ryhtiliikkeen. Kyllä kavereita saa olla.

Minä olen 45- vuotias naimisissa oleva nainen ja viestittelen vapaa-ajallani muutamankin kerran vuodessa entisten työkaverien kanssa. Kysyn mitä kuuluu ja onko elämä kivaa. Ihan haluan kuulla heistä, en mitään suhdetta virittele.

Jos vaikka jotain yrittäisinkin, niin eiköhän se sun mies osaisi sanoa ei kiitos.

Kuulostat ihan supermustasukkaiselta.

Käy vaikka psykologin juttusilla. Jos ei pettämisestä ole mitään todellisia viitteitä, niin anna olla.

Tilanteesi on ihan eri kuin meillä.

Ap

Vierailija
30/80 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis naiset ottavat yhteyttä ja sen on miehen vika? Lapsen se silti teki sun kanssa eli mikä sun värkissä oli niin erityistä, että juuri se koitui miehen kohtaloksi?

No siis juurikin tätä mä mietin, että onko uskottavaa, että ne on aina ne naiset vaan, ketkä eivät millään pysty päästämään irti miehestä ja aina yksipuolisesti vaan alkavat viestitellä ja jatkavat sitä.

Että mies on vaan vastustamaton. En tiedä yhtään naista, joka jää roikkumaan vuosikausiksi viestittelemään ja sitten taas 4v tauon jälkeen aloittaa.

Miehen sanojen mukaan juuri näin on, että hän ei tee mitään, naiset vaan viestivät.

Ap

Vierailija
31/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt myös työkaverin kotona kylässä ja viettänyt vapaaaikaa?

Koen häiritsevänä tän kokonaisuutena, kun aina putkahtaa jstn uusi nainen. Tällä kertaa se oli ex työkaveri.

Ap

Minä ainakin olen. Pidän entisen työpaikan kavereihin yhteyttä vielä 10v jälkeen. Joskus käydään ulkona porukalla, joskus kahdestaan. Yksi ukkomies käy mun kanssa lenkillä kerran kesässä. Se on meidän juttu. Toisen kanssa käydään kerran tai pari vuodessa lounaalla. Olen tavannut vaimonkin ja tuntuisi pahalta, jos vaimo olisi mustasukkainen takiani.

Vierailija
32/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
33/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se.

sika

Huom. Lisäsin oleellisimman mainioon kommenttiisi.

Vierailija
34/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee kotityöt ja huolehtii ruuat jne. En koe olevani tässä siltä osin altavastaaja

Ap

Eli mies pitää sinua hautomona. Mulle on aivan sama kuka kotona kokkaa ja siivoaa, jos mua samalla petetään ja vedätetään, ja itse hoidan pettäjän lasta. Hyi hitto. Miksi tätä aina selitetään parhain päin, mies on muuten niin ihana mutta valehtelee /pettää/manipuloi/hakkaa suututettuna. En ymmärrä. Ei silloin ole väliä sillä että tekee jotain mukavaa ja hoitaa ihan aikuisen perusvastuita jos toisaalla kusettaa ja johtaa harhaan. Laita valot päälle.

Vierailija
35/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis juurikin tätä mä mietin, että onko uskottavaa, että ne on aina ne naiset vaan, ketkä eivät millään pysty päästämään irti miehestä ja aina yksipuolisesti vaan alkavat viestitellä ja jatkavat sitä.

Että mies on vaan vastustamaton. En tiedä yhtään naista, joka jää roikkumaan vuosikausiksi viestittelemään ja sitten taas 4v tauon jälkeen aloittaa.

Miehen sanojen mukaan juuri näin on, että hän ei tee mitään, naiset vaan viestivät.

Ap

Mulle naisena tulee 2-6 kertaa vuodessa viestejä miehiltä joita olen joskus vuosia sitten tapaillut. En reagoi niihin mitenkään, saatan blokata jos viestejä tulee useampi. Enkä edes seurustele kenenkään kanssa jolle pitäisi asiaa selittää. Miehesi ylläpitää tilannetta. Aktiivisesti.

Vierailija
36/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut, mutta kaikki miehet ovat sikoja ja poikalapset pitäisi laittaa oksasilppuriin. Nytkö olette tyytyväisiä?

Vierailija
37/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et luottanut intuitioosi heti alkuaikoina, kun huomasit että kyseessä on jännis? Naiset haluavat aina sen jota kaikki muutkin haluavat.

Vierailija
38/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vaimoni kanssa 20 vuotta, ja hän on kyllä pitänyt huolen siitä ettei minulla saisi olla yhtään kaveria.

Valtaosa kavereista on kaikonnut, muutamaan kaveriin (miehiä ja naisia) pidän viestistä yhteyttä salaa.

Jos esim töissä tai harrastuksissa tapaan jonkun ja alan kotona kertomaan vaikka että "Pekka ja Minna töissä pyysivät lounaalle", niin jeesussaatanamikä Haloo siitä kotona tulee.

Siksi on parempi etten kerro kenestäkään mitään.

Ennemmin otan vastaan ne riidat mitkä tulee kun jään rysän päältä yhteydenpidosta kiinni.

M40

Vierailija
39/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää toki lisää lapsia, kun teillä on niin suuri arvostus ja luottamus toisianne kohtaan.

Vierailija
40/80 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen egoa hivelee, kun naiset viestittelevät, eikä pysty eikä halua vastustaa saamaansa huomiota. Ei, vaikka sinä ymmärrettävästi pahoitat siitä mielesi. Mies haluaa myös pitää ns. verkot vesillä, jos vaikka nykysuhde päättyisi, niin on sitten joku valmiiksi lämmitelty "kaveri", jonka puoleen käääntyä.

Mun eksä oli vähän samanlainen. Nasipuoleisia kavereita riitti pilvin pimein. Oli harrastuskaveria, ex-työkaveria, milloin mitäkin. Yhden kanssa alkoi tapailemaan selän takana muka lasten varjolla, kun lapset oli harrastuskavereita keskenään. Yritti asiaa peitellä, mistä tiesin, että ei oo viatonta.  En enää voinut luottaa mieheen ja uskoin vaistoani. Jätin miehen. Kuinka ollakaan, noin viikko tämän jälkeen mies oli suhteessa tämän harrastuskaverin äidin kanssa. No, on kyllä sitäkin pettänyt jo, kun se on pelkkä laastari, johon yrittää vain tyytyä.

Usko sun vaistoa. Sä et vain riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän