Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä tyrkyttää viinaa sosiaalisissa tilanteissa

Vierailija
20.08.2022 |

Olemme tunteneet useamman vuoden ja hän tietää minun olevan introvertti, joka ei viihdy isossa porukassa. En myösään juuri käytä alkoholia.
Jos esim. ennen jotain tapahtumaa tapaamme hänen tuttujaan ja olen ahdistunut, hän tuputtaa minulle koko illan viinaa "että on rennompi olla". Koko ilta menee niin, että hän tyrkyttää alkoholia tai huikkailee "sano jos haluat jotain". Mikäs sen parempi keino sosiaalisten tilanteiden jännittämiseen, kuin alkaa lääkitä viinalla.
Ärsyttää niin että oli pakko purkaa ajatuksia tänne. Miten saan hänet hyväksymään minut tällaisena kuin olen. Osaisimpa sanoa jotain nasevaa hänelle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä vähän samanlainen roolijako eli mies nauttii sosiaalisista tilanteista ja itse olen ahdistuva introvertti. Eipä tämä ole koskaan mikään ongelma ollut. Mies on hyväksynyt mut tällaisena. Alkoa en käytä.

Mies käy bileissä/festareilla melko paljon edelleen, itse juon kotona kahvia. Näin kärjistetysti. Kuulostaa ehkä vähän tylsältä mun elämä, mutta en kertakaikkiaan kaipaa yhtään mitään äksöniä ikinä.

Yhdessä oltu yli 20 vuotta. Suhteen alussa mietin usein, ollaankohan liian erilaisia, mutta hyvin tämä aika on mennyt. Nuorempana toki kävin enemmän riennoissa, nyt olen melkein aina vaan kotona ja onnellinen, kun ei tarvitse esittää sosiaalisempaa mitä on. Meillä myös 2 lasta, teini-iässä jo. Vanhempi tullut isäänsä, on kaikissa sosiaalisissa tilanteissa kuin kotonaan, nuorempi on ehkä enemmän minun kaltainen, viihtyy itsekseen.

Kyllä jokainen saa olla semmoinen kun on. Mutta sitten jos toinen arvostelee/jopa halveksuu toisen luonnetta, niin sellainen ei ole enää tervettä. Sellaisesta suhteesta lähtisin.

Tämä kuulostaa niin tutulta! Kahvikuppi kädessä rauhassa kotona, mikäs sen parempaa.

Ihanaa, että tulette hyvin toimeen keskenänne, vaikka olettekin erilaisia. Ap

Vierailija
22/24 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Naiset tykkää viinamiehistä ja siksi sinä olet sen kanssa. Ei kelpaa suht raitis mies naisille se on nähty jo monta kertaa.

Saispa jostain raittiin miehen. Eipä ole näkynyt.

No ei ole näkynyt raittiita naisia. Jätin yhden naisen koska se alkoikin juopottelee usein. Sillä oli tyhmiä kavereita ja aina viikonloppuna alkoholia jossain juomassa bileissä. En jaksa sellaista elämää. Minä harrastan kalastusta ja pitää olla aamuisin selvinpäin kun lähen veneellä kalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Naiset tykkää viinamiehistä ja siksi sinä olet sen kanssa. Ei kelpaa suht raitis mies naisille se on nähty jo monta kertaa.

Saispa jostain raittiin miehen. Eipä ole näkynyt.

No ei ole näkynyt raittiita naisia. Jätin yhden naisen koska se alkoikin juopottelee usein. Sillä oli tyhmiä kavereita ja aina viikonloppuna alkoholia jossain juomassa bileissä. En jaksa sellaista elämää. Minä harrastan kalastusta ja pitää olla aamuisin selvinpäin kun lähen veneellä kalaan.

Onhan meitä, mutta me ollaan kotona puolisoidemme kanssa.

t. kiltti ja raitis nainen

Vierailija
24/24 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei kykene näkemään, että sinä olet erilainen ja erilaisista asioista nauttiva kuin hän. Ja koska hänellä alkoholi rentouttaa ja vapauttaa käytöstä vieläkin enemmän, hän uskoo, että sinullekin kävisi niin ja sinusta tuli sitten sellainen hauska ja rento - ja että nauttisit siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi