Onko tämäntapainen sänky yksinasujalla mielestänne nolo?
Eli tuollainen matala ja kapea. https://www.veke.fi/ida-laverisanky?gclid=Cj0KCQjwjIKYBhC6ARIsAGEds-KJ5…
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkku ja sinkkuna aion myös pysyä, silti ostin vuosi sitten uuden parisängyn itselleni. Kyllä sängyssä pitää olla tilaa kääntyillä ja nukkua leveästi, muuten unenlaatu kärsii.
Meillä normaaleilla ei ole tuollaistasairautta, että pyörii ympäri sänkyä nukkuessaan. Minä herään melkein samasta asennosta kuin mihin nukahdinkin. Veljeni pojalla on adhd ja poika on tuollainen pyörijä, että tippuu välillä sängystä öisin ja kerrankin yöllä oli kääntynyt ylösalaisin, jalat tyynyllö ja pää jalkopäässä. Sellaiset varmasti tarvitsevatkin parisängyn yksinäänkin.
Minäkään en ymmärrä mitä hittoa jos joku pyörii unissaan :D?
Aika monet kääntyilevät unissaan, sanoisin jopa että kaikki. :)
Vierailija kirjoitti:
sänky pitää valita käyttötarkoituksensa mukaan. Jos tietää, että seksiä ei ole eikä tule, niin tuo sänky on ihan hyvä valinta ja kääntyäkin siinä voi: sängyllä ei tarvitse kieriskellä kääntyäkseen, vaan se kääntyminen yleensä tehdään ihan lihasvoimin nostamalla vartaloa.
Huutonaurua!
Väitätkö ihan oikeasti, että sä unissas käännyt nostamalla vartaloa, etkä esim. kierähtämällä/kääntymällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sänky pitää valita käyttötarkoituksensa mukaan. Jos tietää, että seksiä ei ole eikä tule, niin tuo sänky on ihan hyvä valinta ja kääntyäkin siinä voi: sängyllä ei tarvitse kieriskellä kääntyäkseen, vaan se kääntyminen yleensä tehdään ihan lihasvoimin nostamalla vartaloa.
Huutonaurua!
Väitätkö ihan oikeasti, että sä unissas käännyt nostamalla vartaloa, etkä esim. kierähtämällä/kääntymällä?
nukuin elämäni ensimmäiset 25 vuotta 80 senttiä leveässä sängyssä, joten kyllä. Ilmiselvästi en kierähtänyt yöllä unissani, koska muutenhan olisin tippunut sängystä. Ihminen ei muutenkaan nuku täyssyvää unta koko yötä: kun on aika kääntyä, aivot keventävät unta sen verran, että se kääntyminen onnistuu. Se on vähintään puoliautomaattinen prosessi eikä sitä välttämättä aamulla edes muista. yvinkin usein heräsin toiselta kyljeltäni, vaikka menin nukkumaan toiselle. Koskaan en herännyt lattialta wbkä edes sängyn reunalta, vaan aika lailla keskeltä sänkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkku ja sinkkuna aion myös pysyä, silti ostin vuosi sitten uuden parisängyn itselleni. Kyllä sängyssä pitää olla tilaa kääntyillä ja nukkua leveästi, muuten unenlaatu kärsii.
Meillä normaaleilla ei ole tuollaistasairautta, että pyörii ympäri sänkyä nukkuessaan. Minä herään melkein samasta asennosta kuin mihin nukahdinkin. Veljeni pojalla on adhd ja poika on tuollainen pyörijä, että tippuu välillä sängystä öisin ja kerrankin yöllä oli kääntynyt ylösalaisin, jalat tyynyllö ja pää jalkopäässä. Sellaiset varmasti tarvitsevatkin parisängyn yksinäänkin.
Aika monet kääntyilevät unissaan, sanoisin jopa että kaikki. :)
kääntyileminen ei ole pyörähtämistä tai kierähtämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi psykopaatin piirre kun kykenee nukkumaan paikoillaan. Normi ihminen ei nuku paikoillaan, koska on levotonta aivotoimintaa tunteiden takia. Psykoilla ei ole mielenpäällä mitään, niin nukkuvat kuin tukit paikoillaan.
Kiva sänkt, mutta ota se tummempi versio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksi psykopaatin piirre kun kykenee nukkumaan paikoillaan. Normi ihminen ei nuku paikoillaan, koska on levotonta aivotoimintaa tunteiden takia. Psykoilla ei ole mielenpäällä mitään, niin nukkuvat kuin tukit paikoillaan.
Seuraavaksi varmaan väitetään, että hiljaa elävät ihmiset on myös psykopaatteja kun eivät päästele mitään elämän äänejä naapurien iloksi.
Juu voin, esimerkki ihan suoraan omasta elämästä
https://www.masku.com/tuotteet/217469-saimaa-runkopatja-120-cm/?conf%5B…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua!
Vaikkei nostaisikaan, niin hoikempi kierähtää silti kapeammassa tilassa kuin lihavampi.
En ottaisi leveämpää kun lakanatkin on valmiina .
Voin tehdä myös kehikon jos haluan prinsessasängyn.
voisi olla myös pelkkä paksu patja alkovissa.
En ole ikinä omillani asuessani nukkunut noin pienessä sängyssä. Ihan normaalipainoinen olen. On vaan mukavampaa minusta, jos on tilaa. Sinkkuna mulla oli 120cm sänky. Ihmisiä on kai sitten moneen junaan, kun täällä hämmästellään, jos joku ei nuku 80cm sängyssä askeesissa kädet pitkin kylkiä koko yötä. Kuitekin täällä keskimäärin kaikilla on juttujen perusteella huippu palkka ja kaikkea hienoa sisustuskamaa, ulkoninen olemus ikäistään 20-vuotta nuoremman näköinen, niin paksut hiukset että kuivuminen kestää tunteja, puoliso absolutisti, lapset hyvinkasvatettuja ja omakotitalo hehtaarien tontilla keskellä kaupunkia. Ja sitten mukavuuden halu isomman sängyn muodossa onkin heti merkki siitä, että on paino-ongelma tai adhd. En ymmärrä .
Ei. Miksi olisi? Tuollainen minimalistinen sänky on ihan hyvä. Mulla on 80cm leveä joustinsänky n
Tjaa-a, enpä ole koskaan ajatellut, mulla on yhden hengen sänky, olen tykännyt, kun ei vie niin paljon tilaa ja leveämmässä sängyssä olis vain vähemmän tilaa, kun kissat ja koirat mahtuis siihen, tuohon yhden hengen sängylle eivät halua ainakaan isommalla porukalla tulla, jos olen siinä nukkumassa.<
Parisuhteesta en haaveile, joten ei tarvitse sellaistakaan miettiä.