Onko tämäntapainen sänky yksinasujalla mielestänne nolo?
Eli tuollainen matala ja kapea. https://www.veke.fi/ida-laverisanky?gclid=Cj0KCQjwjIKYBhC6ARIsAGEds-KJ5…
Kommentit (93)
Sopii hyvin nunnan kammioon. Itse en noin askeettisella laverilla suostuisi nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä sänky. Pysyy selkä kunnossa.
Hassua kun nukuin vuoden Sotkan runkopatjasängyllä selkä oli paskana. Kun laitoin lattialle patjat selkäkipu lähti- EIkä se ollut mikään halpa se Sotkan sänky, jotain 500 euroa.
Ei tuo kovin kalliskaan ole. Meillä on 400e runkopatja ja on aivan paska, natisee, nitisee ja heiluu. En enää hanki näin halpaa, ennemmin säästän pidempään ja ostan esim. 1000e jenkkisängyn tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä sänky. Pysyy selkä kunnossa.
Hassua kun nukuin vuoden Sotkan runkopatjasängyllä selkä oli paskana. Kun laitoin lattialle patjat selkäkipu lähti- EIkä se ollut mikään halpa se Sotkan sänky, jotain 500 euroa.
Ei tuo kovin kalliskaan ole. Meillä on 400e runkopatja ja on aivan paska, natisee, nitisee ja heiluu. En enää hanki näin halpaa, ennemmin säästän pidempään ja ostan esim. 1000e jenkkisängyn tms.
Pitääkö työttömän nukkua patjalla.. EI pysty säästää... ? Vai pitääkö hankkia tuollainen 80cm sänky, kestääkö sekään?
Yksiasujalla on monesti pieni asuntokin. Turha hukata lattia-alaa isoon sänkyyn, jos ei sellaiselle ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asuisin yksin ja olisin noin 8-vuotias, olisi tuo hyvä sänky.
Aikuisena en suostuisi moisessa nukkumaan.
Taidat sitten olla aika isoa kokoa
Mä olen normaalipainoinen ja king size sänky. En huolisi pienempää. Ihanaa kun on tilaa ympärillä, tulee vähän sellainen hotellifiilis kun on mukava kunnon suuri sänky.
T. Eri.
120 cm hyvä yksinasuvalle, jos toiveena on yöseura edes joskus.
Ei ole.
Mulla on aina ollut parisänky.
Vaikuttaa kyllä tosi askeettiselta. Sängyn päätykin pitäis vielä erikseen hankkia.
Olen työtön yksi asuja ja minulla 180 cm leveä sänky, Peritty äitiltä ja isiltä. Puupohja ja patjoja aina vaihtelen kun tarvis.
Mutta tuo laveri näyttää oikein hyvältä selälle. Alle 2000 runko-ja jenkkisängyt ovat usein vallan karmeita nukkua. Kuoppalla 6 kk jlk. Paras patja on ollut DUXilta.
Tyyny putoaa tai likaa seinän
Patjalle ei ole koloa, joten se liikkuu. Muuten sänky on ok.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön yksi asuja ja minulla 180 cm leveä sänky, Peritty äitiltä ja isiltä. Puupohja ja patjoja aina vaihtelen kun tarvis.
Mutta tuo laveri näyttää oikein hyvältä selälle. Alle 2000 runko-ja jenkkisängyt ovat usein vallan karmeita nukkua. Kuoppalla 6 kk jlk. Paras patja on ollut DUXilta.
Tostahan saa 160cm leveän kun yhdistää noita 2 :)
Ihan hyvä sänky, meillä on noi samat mökillä. Voi laittaa päiväksi sohvatyynyt ja nqqmioida sohvasängyksi.
Vierailija kirjoitti:
120 cm hyvä yksinasuvalle, jos toiveena on yöseura edes joskus.
asun yksiössä ja omistan 90cm sängyn ja mulla on ainakin 2 varapatjaa vieraille.
ainoa huono puoli tuossa on se, että sängyssä on 120 kilon painoraja. Merkitsee sitä, että tuossa sängyssä ei sitten harrasteta vaakamamboa eikä ratsastusta toisen ihmisen kanssa.
Jos sinulla on erikseen mahdollista vierasta varten panopatja lattialle laitettavaksi niin on ok.
Mä olen sinkku ja sinkkuna aion myös pysyä, silti ostin vuosi sitten uuden parisängyn itselleni. Kyllä sängyssä pitää olla tilaa kääntyillä ja nukkua leveästi, muuten unenlaatu kärsii.
Tuo on hyvä eimerkiksi jos asuu yksiössä ja "makuuhuone" on alkovi, säästää tilaa.
Ihan ok sänkt, mutta itse kyllä "muhkeuttaisin" sitä jotenkin tyynyillä jne.
Niin, av-mammalle.