Onko tämäntapainen sänky yksinasujalla mielestänne nolo?
Eli tuollainen matala ja kapea. https://www.veke.fi/ida-laverisanky?gclid=Cj0KCQjwjIKYBhC6ARIsAGEds-KJ5…
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkku ja sinkkuna aion myös pysyä, silti ostin vuosi sitten uuden parisängyn itselleni. Kyllä sängyssä pitää olla tilaa kääntyillä ja nukkua leveästi, muuten unenlaatu kärsii.
Meillä normaaleilla ei ole tuollaistasairautta, että pyörii ympäri sänkyä nukkuessaan. Minä herään melkein samasta asennosta kuin mihin nukahdinkin. Veljeni pojalla on adhd ja poika on tuollainen pyörijä, että tippuu välillä sängystä öisin ja kerrankin yöllä oli kääntynyt ylösalaisin, jalat tyynyllö ja pää jalkopäässä. Sellaiset varmasti tarvitsevatkin parisängyn yksinäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sinkku ja sinkkuna aion myös pysyä, silti ostin vuosi sitten uuden parisängyn itselleni. Kyllä sängyssä pitää olla tilaa kääntyillä ja nukkua leveästi, muuten unenlaatu kärsii.
Meillä normaaleilla ei ole tuollaistasairautta, että pyörii ympäri sänkyä nukkuessaan. Minä herään melkein samasta asennosta kuin mihin nukahdinkin. Veljeni pojalla on adhd ja poika on tuollainen pyörijä, että tippuu välillä sängystä öisin ja kerrankin yöllä oli kääntynyt ylösalaisin, jalat tyynyllö ja pää jalkopäässä. Sellaiset varmasti tarvitsevatkin parisängyn yksinäänkin.
Minäkään en ymmärrä mitä hittoa jos joku pyörii unissaan :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen ihminen liikkuu noin 13 kertaa tunnissa nukkuessaan. Mutta jotkut ihmiset tuskin hyppäävät, ja toiset voivat liikkua yli 100 kertaa tunnissa.
Sopii minimalistille! Hankkisin sängyn kuitenkin 140 cm leveänä, jotta on väljyyttä pyörähtää viileälle puolelle tai kutsua unikaverin.
Mun iso pylly ei mahtuisi tuohon 😢
Mulla on Kiteen seniorisänky (400€), moottoripohjalla (500€) 90 cm leveä. On vähän normisänkyä korkeampi, jäykkä patja ei tule selkä kipeäksi ja sopii yksiöön hyvin sekä TVn katseluun että nukkumiseen eli toimii mulla sohvanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä sänky. Pysyy selkä kunnossa.
Hassua kun nukuin vuoden Sotkan runkopatjasängyllä selkä oli paskana. Kun laitoin lattialle patjat selkäkipu lähti- EIkä se ollut mikään halpa se Sotkan sänky, jotain 500 euroa.
Ei tuo kovin kalliskaan ole. Meillä on 400e runkopatja ja on aivan paska, natisee, nitisee ja heiluu. En enää hanki näin halpaa, ennemmin säästän pidempään ja ostan esim. 1000e jenkkisängyn tms.
Pitääkö työttömän nukkua patjalla.. EI pysty säästää... ? Vai pitääkö hankkia tuollainen 80cm sänky, kestääkö sekään?
Työtön toimeentulotuen saajakin voi säästää käteisellä, tosin menee varmasti aikaa saada esim. se 1000e kokoon. Sängyn leveys ei kerro kestävyydestä mitään, itselläni oli joskus tuollainen halvahko kapea sänky, joka oli paljon parempi kuin tämä vähän leveämpi ja kalliimpi runkopatja. Torissa olen nähnyt myytävänä myös sängyn runkoja edullisesti tai jopa ilmaiseksi, sitten pitää vaan ostaa siihen patja. Monesti nuo vanhat rungot on parempia kuin uudet halvat runkopatjat.
Yksineläjän kissat eivät sopeutuisi noin pieneen sänkyyn.
Yksinasuvana tiedän, että saan sisustaa ihan niin kuin haluan! Ei ole sohvaa, ei ole vieraita varten isoa ruokapöytää eikä ole isoa sänkyä. Sen sijaan on erikseen ompeluhuone, jota kaverit kadehtivat (juu, harrastetaan kaikki ompelemista ja neulomista).
Vierailija kirjoitti:
Ei kissat omaa sänkytilaa tarvitse kun voivat nukkua ihmisen päällä :)
Mikä siinä nolottaisi, hyvä sänky? Mietitkö, ajatteleeko vieraat, onko sulla seksiä ollenkaan? Vai mitä?
Kun olin yhessä uskisjoukoissa nuorena, niin mulle sanottiin, että leveä sänky on syntiä, mulla oli muistaakseni 120cm. Sänky syntiä?
En viitsinyt sanoa, että 2 kissani pitää mahtua siihen myös.
Mielestäni osta just sellainen sänky, kun haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kissat omaa sänkytilaa tarvitse kun voivat nukkua ihmisen päällä :)
Liian kuuma.
Minulla oli tuollainen kapea sänky ja yksi treffinainen sitä ihmetteli kovin kun kävi kahvilla. Se on vissiin se oletus, että sinkun pitää paneskella leveässä sängyssä, noh minähän en seksiä kyllä ole kenenkään kanssa harrastellut niin mitä sillä leveällä sängyllä.
Aivan, seuraa toria. Kuljetuksesta voi joutua muutaman kympin maksamaan, mutta joskus voi niinkin, että samalla kertaa voi saada parikin tarvitsemaansa tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Yksinasuvana tiedän, että saan sisustaa ihan niin kuin haluan! Ei ole sohvaa, ei ole vieraita varten isoa ruokapöytää eikä ole isoa sänkyä. Sen sijaan on erikseen ompeluhuone, jota kaverit kadehtivat (juu, harrastetaan kaikki ompelemista ja neulomista).
Jep. En itsekaan omista sohvaa tai isoa, sen sijaan on "taidenurkkaus", maalausteline, levee pöytä yms, jonka tarvitsen harrastusta varten =)
Vierailija kirjoitti:
ainoa huono puoli tuossa on se, että sängyssä on 120 kilon painoraja. Merkitsee sitä, että tuossa sängyssä ei sitten harrasteta vaakamamboa eikä ratsastusta toisen ihmisen kanssa.
Eihän tuo sänky sovi palstamammalle. Tänään oli ketju, jossa ihmeteltiin tuolia, jossa oli tuo painorajoitus. Ei ole kuulemma riitävä, kun tuoli hajoaa kun ottaa lapsen syliin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuollainen kapea sänky ja yksi treffinainen sitä ihmetteli kovin kun kävi kahvilla. Se on vissiin se oletus, että sinkun pitää paneskella leveässä sängyssä, noh minähän en seksiä kyllä ole kenenkään kanssa harrastellut niin mitä sillä leveällä sängyllä.
Outo nainen jos ihmettelee jonkun sänkyä.
Tuo on sopiva jollekin metsien miehelle syrjäkyliltä. Ajokoira mahtuu nukkumaan sängyn alla.
Monia sänkyjä kokeilleena voin sanoa, että toi on siis hyvä sänky. On meillä siellä mökillä siis. Se on tukeva, eikä natise kuten jotkut. Ja on kaunis ja neutraali, sopii moneen sisustukseen.
Tykkään sängyistä, joissa on patjat erikseen, niin patjan voi vaihtaa uuteen tarvittaessa. Runkopatjoista tulee usein karmean kova ääni, ja niiden laidalla ei voi nukkua vaan niistä tippuu reunalta. Vaahtopatja tuntuu leveämmältä, kun siinä voi olla lähellä reunaakin. 80 cm vaahtopatja vastaa 100-120 cm runkopatjaa leveydeltään kåytössä.