Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää? Näin unta siitä ja kysyin mieheltä. Hän meni vihaiseksi

Vierailija
20.08.2022 |

Miten teillä pettäminen ilmeni? Mies ei halua vastata.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitty ei näe unia. Postissa saattaa hyvinkin tulla suurikokoinen paketti. Mies huikkaa jakelijalle: "toi mukaan"

Vierailija
22/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sanonut mitä oikein kysyit. Kysyitkö että onko hän pettänyt, koska näit unta siitä? Ja jos hän vastasi "ei ole", niin jäitkö inttämään että miksi sitten näit onta siitä?

Vähemmästäkin ärsyyntyy kuin idiootin logiikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt siihen että akka keksii unista omia satujaan ja alkaa panikoimaan.

Se on viikonloppu taas pilalla saatana

Vierailija
24/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt ei hermostuisi, jos aletaan aiheetta syyttelemään.

Vierailija
25/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparat minkälaisia naisia heillä on riesana.

Vierailija
26/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit vaan unta. Mun ukko meni eilen jonnekkin ja aamulla kömpi kotiin. Nukkuu edelleen. Taisi olla vauhdikas yö.

Vierailija
27/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tapana jäädä jankkaamaan kun eivät mielestään saa kunnollista vastausta neuroottisiin kysymyksiinsä. Onpa kumma jos voi miehellä vähän hermot mennä, mutta se tietenkin naisen mielestä vaan vahvistaa epäilyksiä :D

Vierailija
28/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin unta, että miesystäväni petti minua ja näin unessa naisenkin. Sen jälkeen selvittelin asiaa, ja oli juuri kuten olin unessa nähnyt. Mies petti ja nainen oli juuri se, jonka olin unessa nähnyt.

Ihminen voi nähdä ihan sekoja unia jotka ei merkitse mitään. Mutta sen tuntee kyllä itse, milloin on nähnyt unen joka merkitsee ja tarkoittaa jotain, joka on viesti. Joko joltain korkeammalta tai omasta alitajunnasta.

Vierailija
29/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää nuo keskustelut, ellei löydä todistusaineistoa puhelimesta tai joku nainen jossain. Jos ei luota, tuskin voi seukata, epäluottamukseen ehkä olisi sitten syy. Nykyään on vaikea luottaa ihmisiin, koska on erilaisia persoonia ja alkoholit. Ehkä asia kuitenkin selvenee. Väärä syytös olisi inhottava silti miestä tai naista kohtaan. Jos epäilee, etsii todistusaineistoja salaa, ei vaivaa toista. :D Jos tuntuu että on väärän kanssa, niin sinkuksi tai muuta kivaa.

Vierailija
30/30 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin unta, että miesystäväni petti minua ja näin unessa naisenkin. Sen jälkeen selvittelin asiaa, ja oli juuri kuten olin unessa nähnyt. Mies petti ja nainen oli juuri se, jonka olin unessa nähnyt.

Ihminen voi nähdä ihan sekoja unia jotka ei merkitse mitään. Mutta sen tuntee kyllä itse, milloin on nähnyt unen joka merkitsee ja tarkoittaa jotain, joka on viesti. Joko joltain korkeammalta tai omasta alitajunnasta.

Aikamoista huuhaata mutta niinhän ne naiset monesti kuvittelee omaavansa jotain yliluonnollisia aisteja/voimia/kykyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi