Sossut aikoo ryöstää poikani
Pojan käytöksen takia päiväkodista järjestettiin meille sossu. Teen pitkää päivää töissä, olen mukana järjestötoiminnassa ja luottamustoimissa. Sossun mielestä käytöksellä hakee huomiota ja ei tarpeeksi sitä muka minulta saa. Kaiken kukkuraksi pitäisi yötkin olla aina paikalla kun tuli puhetta, että nyt alkusyksyllä on paljon keikkoja ym. joihin aijon mennä. Mitä minun yksityis elämä sossulle kuuluu? Poika pääsee kyllä syliin mutta haluaa harvon. En koskaan jätä yksin vaan on hoitaja kun minulla on menoa.
Kommentit (22)
Koska sä oot lapsen äiti ja lapsi oireilee kun hänellä on ikävä sinua, niin silloin se yksinkertaisesti tarkoittaa sitä että sä vähennät töitä ja annat enemmän aikaa lapselle.
Asioiden tärkeysjärjestyksessä oma lapsi on aina ykkönen!
Läheisyydenpuute sairastuttaa sun lapsen, haluatko todella että hän saa aikuisena esim. persoonallisuushäiriön sun käytöksen vuoksi tai masentuu jo lapsena?
Entä jos se lapsi onkin tyttö ja minä olen...
No jos sä valitset järjestöt ja keikat pojan ohi, niin parasta kai sitten että vievät.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se lapsi onkin tyttö ja minä olen...
Viis väliä. Ei lapsia tuossa iässä heitetä kuin säkkiä hoitajalle ,koska sinun elämä on tärkein.
Otsikko väärin.
Sossut aikoo pelastaa poikani
Jos olet tarpeeksi korkealla pallilla, se onkin yllättäen ok.
Näissä tarinoissa on yleensä aina vain vanhemman/vanhempien näkökulmasta kirjoitettu, kun sossu ei voi kommentoida. Yleensä vieläpä niin, ettei itselle epäedullisia asioita kerrota. Propsit siitä, että kerrot rehellisesti, että oot paljon pois kotoa jne. Nyt sulle jää kaksi vaihtoehtoa. Joko suostut huostaanottoon tai järjestelet kalenterisi uudelleen. Valinta on sinun.
Laske kullekin asialle menevä tuntimäärä viikossa paperille, niin näet konkreettisemmin onko syytä kenties käyttää se rajallinen tuntimäärä vuorokaudesta jotenkin toisin, äkkiseltään katsottuna vaikuttaa siltä, että sulla menee aivan liian vähän tunteja lapsen kanssa olemiseen (nukkumista ei tässä yhteydessä lasketa yhdessäolon ajaksi)
Poika pääsee kyllä syliin, mutta haluaa harvoin?
Huomenta r*ssätrolli! Vaihteeksi taas sossupropagandaa lauantain ratoksi.
Vierailija kirjoitti:
Näissä tarinoissa on yleensä aina vain vanhemman/vanhempien näkökulmasta kirjoitettu, kun sossu ei voi kommentoida. Yleensä vieläpä niin, ettei itselle epäedullisia asioita kerrota. Propsit siitä, että kerrot rehellisesti, että oot paljon pois kotoa jne. Nyt sulle jää kaksi vaihtoehtoa. Joko suostut huostaanottoon tai järjestelet kalenterisi uudelleen. Valinta on sinun.
Ei ministerit järjestele itse kalenteriaan.
Vierailija kirjoitti:
Poika pääsee kyllä syliin, mutta haluaa harvoin?
Ei se ole ainoa tapa viettää aikaa yhdessä.
Mieti kuinka usein syötte, leikitte, käytte ulkona, kaupassa, teette ruokaa, luette kirjaa yhdessä....
Lapselle se perus arki sun kanssa on tärkeintä.
Tietäisivätpä miten juhlin tänä yönä. Kohta nukkumaan. Huhuh!
Minä en halunnut koskaan syliin, epämukavaa ja koin "vangitsemisena". Yhteistä aikaa oli arkiaskareissa.
Miksi hankit lapsen? Jos ei ole aikaa tärkeimpinä vuosina, et ole kelvollinen vanhempi.
Eikö ole partneria ?