Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Lotta?

Vierailija
16.04.2010 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin penskana ihan takuulla KAIKKI Lotta-kirjat ja olisin mieluusti laittanut omallekin tytölle nimeksi, mutta mies ei oikein lämmennyt...

Vierailija
2/42 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tarkoitan hyvää!, jos jollekulle jäi epäselväksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok perusnimi, mutta mulla tulee heti mieleen rotta :/ En antaisi lapselle.

Vierailija
4/42 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tekopirteä. Sopii paremmin suomenruotsailaisille, jolloin nimen tekopirteys ei tule esiin, jostain syystä luontevampi nimi niin.

Näsäviisas. en pidä nimestä.

Vierailija
5/42 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok perusnimi, mutta mulla tulee heti mieleen rotta :/ En antaisi lapselle.

Vierailija
6/42 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se ollut edes totta.

Mutta ihan ok nimi. Minusta kamala nimi on Tytti. Tytti pytti...

Vierailija
7/42 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotte?

Vierailija
8/42 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut antaa tytölle, mut mies ei pitänyt ajatuksesta, kun koiran nimikin on Lotta:)

Vierailija
9/42 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä on 2 Lotta nimistä kaveria, molempia kutsutaan nimillä lottis.

Vierailija
10/42 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen Lotta ei vakuuta.

Vierailija
11/42 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle ok,mutta aikuiselle huono,samoin kuin Peppi.

Lotta on typerä blondi bb:stä.....

Vierailija
12/42 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma, ystävällinen ja toiset huomioiva ns. arkisen kaunis rauhallinen nuori nainen. Reilu ja rehellinen luonne. Yhtä ainutta Lottaa en tunne mutta jostain syytä tuli tuollainen ajatus. Melkein vielä sanoisin ettei ylipainoinen mutta hiukan pyöreä ja ruskeat hiukset.

(Mistähän tämäkin tuli). Ihan kiva mielleyhtymä, eli ihan kiva nimikin. Voisin antaa omalle tyttärelle.

Vierailija
13/42 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli minusta käsittämättömän hirveä nimi, lotta-potta. Nykyään pidän sitä jopa ihan mukavana nimenä :) Lapseni luokan priimus on sitä paitsi Lotta, nätti tyttökin vieläpä :)

Vierailija
14/42 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaan karmealle.

Lisäksi tulee mieleen Lotta-potta.

ei kiva.

Vierailija
15/42 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu suosikkeihini, mutta ei ole mitään negatiivistäkään sanottavaa. Lo ei tosin ole kovin kaunis kirjainyhdistelmä, mutta tupla-T tuo nimeen reippautta.

Vähän negatiivisia fiiliksiä tuo mieleen omilta kouluajoilta tuttu ärsyttävä rinnakkaisluokan Lotta. Nekin muistot varmaan karisisi, jos tutustuisi mukavampaan Lottaan.

Vierailija
16/42 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Lotta 28v

Vierailija
17/42 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva lukee näitä Lotta-nimisenä. "ehkä kaikkein rumin tytön nimi" no, mielipiteensä kullakin. itse tykkään nimestäni. jonkun kuvailu täällä osuu muhun aika paljon, kiitos siitä! ylpeydellä kannan suomenruotsalaisen taustan ja sieltä tulevan nimen.

Vierailija
18/42 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että vanhemmat haluavat tietoisesti kasvattaa "topakan ja tomeran tytön". En oikein pidä ilmeisen johdattelevista nimistä (itselläkin sellainen "mutkun ajateltiin, että se sopii sun persoonaan"-nimi), mutta ei Lotta sanana ruma ole.

Vierailija
19/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nimeltäni Lotta ja tykkään siitä. Lotta kuulostaa reippaalta ja tomeralta.Toi yksi kuvaus on ihan niin kuin mä..vaaleilla hiuksilla:)

Vierailija
20/42 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nimeäni välillä miettinyt ja usein ajatellut että se on lapselle sopiva nimi mutta aikuiselle ei... Tiedä sitten miksi..

Aika monen koiran nimi on Lotta. Se välillä vähän ärsyttää.

Tästä keskustelusta heräsi ajatus, voiko Lotta -nimi estää työllistymästä? Ottaisitteko tosissanne 30-vuotiaan Lotan työhaastattelussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän