Monta parisuhdetta sinulla on ollut
Kuinka monta pidempää parisuhdetta sinulla on ollut? Esim yli 6-12 kk suhteita?
Itselläni on ollut 5, pisin 14 vuotta. Tuntuu että olen tosi outo ja tunnen itseni epäonnistuneeksi.
Kommentit (34)
Suhde nuoruuden rakkauden kanssa kesti reilut 2 vuotta. Sit oli välissä säätöä ja sähellystä, kunnes tapasin tulevan mieheni. Hänen kanssaan yhteistä elämää kohta 27v.
Noilla kriteereillä 1, jo päättynyt. Nykyistä tapailusuhdetta en tuohon vielä laske.
Monta on ollut ja monta on jäljellä.
Ei yhtään. Muutaman kuukauden juttu on pisin. N27
2 kpl, ensimmäinen avioliitto 19 vuotta(osa tästä ajasta seurustelua ennen naimisiinmenon), toinen avioliitto 12 vuotta nyt täynnä ja jatkuu
N48
0-100, mutta olet oikeasssa siitä että olet outo ja epäonnistunut kun edes ajattelet moisia
3, joista yksi kylläkin oli pelkkää säätöä ja sähellystä.
Eli ensimmäisen kanssa seurustelua kesti huimat kaksi viikkoa, mutta sen jälkeen oli on/off- suhde 2,5 vuoden ajan. Olin nuori ja ensimmäinen "suhde" kyseessä, joten epätoivoisena aina lähdin yrittämään uudelleen ja uudelleen.
Toinen suhde kesti 8 kk, erosin sillä mies oli alkoholisti, petti ja kävi väkivaltaiseksi.
Kolmas ja toistaiseksi viimeinen, eli nykyisen kanssa ollaan oltu pian 6 vuotta yhdessä. Ollaan naimisissa ja toivottavasti kestää elämän ehtoo puolelle.
2.
Ensimmäinen kesti 13 vuotta, ja tämä nykyinen on yhdeksännellä vuodella.
N.40
1, kesti noin 1,5 vuotta. Ikää 43 vuotta.
3.
Ensimmäinen kesti 8 vuotta.
Toinen kesti 17 vuotta (kuuden vuoden yhdessäolon jälkeen kihloissa 11 vuotta).
Nykyisessä suhteessa oltu nyt reilu 6 vuotta.
Jokaisen parisuhteen välissä olen ollut n. kaksi vuotta sinkkuna.
0.
T: 36v ikisinkku mies turusta