Juotko maitoa ruoan kanssa?
Itse juon vettä tai vissyä. Naisystäni juo maitoa jopa pizzan kanssa. Viimeksi ravintolassa tilasi taas maidon :D
T. Perussuomailainen mies
Kommentit (36)
Vettä juon koska muuten lihon. Muut tekee mitä tykkää.
Maito on paras kalsiumin lähde. Täysmaidossa on kaikki ravinteet tallella, eikä todellakaan lihota.
Joidenkin tiettyjen ruokien kanssa, esim. kaurapuuron kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä maitoa ollenkaan. Kahvikin mustana. Ruokajuomana vesi.
Maito on epäterveellistä ja on monien sairauksien takana. Ihmisen ruoansulatuselimistöle kelpaamaton tuote!
Höpö höpö.
Ei tulisi mieleenkään. Maito haisee ja näyttää niin kuvottavalta, että ruokahalut menisi.
Vierailija kirjoitti:
Maito on paras kalsiumin lähde. Täysmaidossa on kaikki ravinteet tallella, eikä todellakaan lihota.
Muapas lihottaa kalorit, olen laskenut. Muut tekee mitä ne tykkää, mä teen mikä toimii mulle.
No en, juon ruuan kanssa vettä. MUTTA mulla menee puoli litraa tai enemmän kevytmaitoa kahviin ja teehen joka päitä
Ihmetyttää väki jotka laittaa sinappia ja ketsuppia ihan joka ruokaan, pizzan päällekin.
Käytän Oivariinia, juustoa, jogurttia ja joskus kermaa leivontaan tai ruoanlaittoon. Maitoa en juo, koska se on pahaa ja ruoka menee alas ihan sellaisenaan.
Useimmin vettä. Joskus tuoremehua tai maitoa riippuen ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Maito on epäterveellistä ja on monien sairauksien takana. Ihmisen ruoansulatuselimistöle kelpaamaton tuote!
Oletko penskana juonut vettä, keskiolutta vai molempia mutta et maitoa lainkaan?
En juo maitoa ruoan kanssa. Käytän maitoa kahviin. Juustossa on kalsiumia moninkertaisesti verrattuna maitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko penskana juonut vettä, keskiolutta vai molempia mutta et maitoa lainkaan?
Juu, keskiolutta ja välillä kossua!
Kahviin punaista maitoa, ei muuta käyttöä maidolla. Juustoa menee.
En käytä lehmänmaitoa mihinkään. Kauramaitoa laitan kahviin. Saan lehmänmaidosta finnejä.
Vierailija kirjoitti:
En juo maitoa ruoan kanssa. Käytän maitoa kahviin. Juustossa on kalsiumia moninkertaisesti verrattuna maitoon.
Juustossa on myös paljon proteiinia, laatuja (valikoimaa) sekä rasvapitoisuuksia moneen tarpeeseen/makuun.
Maitoa en juo mutta muita maitotuotteita käytän jonkin verran. Ruuan kanssa juon vettä.
Juon yleensä tuorepuristettua appelsiinimehua, vettä tai piimää ruuan kanssa.