3v kinusi korvakoruja, mutta toisen reiän otettuaan huutaa kuin syötävä kun on ensin innoissaan menossa ottamaan toista
On ollut nyt 5 kertaa sitä mieltä, että mennään vaan ottamaan toinen reikä. Autossa kun pitäisi lähteä liikkeeseen, huutaa kuin syötävä ja pistää vastaan. Vetäytyy lötköksi tai jäykäksi. En kertakaikkiaan tiedä pitäisikö enää yrittää vai antaako olla?
Kommentit (21)
halvempaa, tarvitsee vain yhden korviksen
Ei tuon ikäinen tarvitse ensimmäistäkään korvareikää. Mutta sitä vahinkoa ei pysty enää korjaamaan. Siispä jättäkää edes toinen korva rauhaan.
Hyvin kyllä 3-vuotias pyörittää vanhempaansa. Olikohan järkevää ottaa tuo ensimmäinenkään reikä 3-vuotiaalle?
Eka korukin pois. Reikä kasvaa umpeen nopeasti. Noin pieni ei tarvitse korvakoruja. Jos haluaa leikkiä varten, niin klipsikorut on hyvät.
Vie toki väkisin ottamaan toinen, laitata samalla napakorukin.
Ottakaa samalla voimaannuttava sonninrengas lapselle heti kun keksii pyytää
Toiset laitattaa reiät alle vuoden ikäiselle, joka ei osaa vielä sanoa omaa tahtoaan. Meillä oli kotona sääntö, että jos ripille päästyään haluaa vielä korvikset, saa ne ottaa.
Ja tämä ap äitikö koittaa kuljettaa 3-vuotiasta vastustelevaa lasta toisenkin korvalehden lävistykseen?!! Anna sen ensimmäisenkin reiän kasvaa umpeen ja unohda asia.
Eikö monissa paikoissa tehdä niin, että ammutaan molempiin korvalehtiin yhtä aikaa, juuri tuon takia.
Mä otin korvikset 6-vuotiaana eikä minulla ole sellaista muistikuvaa, että se olisi sattunut mitenkään mielettömästi.
En ole koskaan kuullut, että joku olisi noin nuorena ottanut korvikset.
Kulttuurinen juttu, monissa maissa korvakorut, rannerenkaat ja meikit, lähinnä kovat kulmakarvat jo 2 vuotiaana. Fakta.
Seuraavaksi se tyttö keksii haluta vaikka tatuoinnin ja te menette sitten hankkimaan sen hänelle.
Aikuiset päättävät asioita, ei noin pieni.
Meidän poika halusi tatuoinnin seiskaluokkalaisena. Ei suostuttu, mistä hän oli käärmeissään. Nyt hän on parinkymmenen, eikä edes muista juttua, mutta oli mielissään, ettei annettu ottaa.
Aloitus on ristiriitainen. Onko toinen reikä otettu jo vai ei? Eli vain yhdessä korvassa on reikä?
Mun viisivuotiaana istui järkähtämättä paikoillaan, sanoi vain auh ja toisella puolella auh. Itse otin hänen jälkeensä, eikä ollut kanttia jättää hommaa kesken, vaikka kyllähän se tuntui.
Laitettava jo synnärillä, kuten huonekaveri teki.
Christiiina kirjoitti:
En ole koskaan kuullut, että joku olisi noin nuorena ottanut korvikset.
Ei tuon ikäinen osaa itse sanoa että nyt haluan ottaa korvikset, kyllä sen päätöksen on oikeasti joku muu tehnyt hänen puolestaan.
Pakkohan tämän on provo olla, ei mistään edes löydä ammattilaista noin pienelle lävistyksiä laittamaan.
Lasu!