Pitääkö virkapuhelin olla aina matkassa?
Pitääkö se olla aina matkassa?
Kerran olin bilettämässä ja jäi kotiin. Synty ihan kauhee kalabaliikki syyttä suotta. Olis vaan laittanu mulle DM:ää siviilikännyy tai mun BFF:lle Jennylle.
Se boomeri siellä luurin toisessa päässä kyl sano, että: "Varo vaan joku päivä joku laittaa sulle vielä jauhot suuhun." Ja ninhän siinä sit kävi...
Nyt oon jossain ihme jengissä ja boomerit roustaa mua jostain mun normielämästä? Pitäskö vaan näyttää niille, että mulla on ihan puhtaat jauhot pussissa?
Kaikki johtu vaan siitä virkapuhelimesta! Se rajoittaa mun elämää. Pitäskö ottaa loparit? Emmää enää tiedä....
Kuinka muut ovat selvinneet näistä arjen haasteista liki nelikymppisenä?
Kommentit (7)
Vaikea sanoa. Mitä jos Venäjän pressa olisi soittanut yöllä pääministerille ja ehdottanut maailmanrauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Mitä jos Venäjän pressa olisi soittanut yöllä pääministerille ja ehdottanut maailmanrauhaa?
Lol b00mer! Luulet sä että se ikäloppu mitään rauhaa haluu. Vissiin soittaa vaan loopilla "Tapa mut mun hotellihuonees!" tai jotain. :D
Ai että vähä aikaa sitte päätty työpäivä oli vähä tiukempi haastis. Mut se on mun työtä! Nyt aattelin lähtee bailaa! Heitin virkapuhelimen varuiks seinään ettei Satu-Sapekaan soittele mulle! I'm youn' n' free bitsiis!
Pitää olla kaksi virkapuhelinta. Yksi ei riitä, kysy vaikka Sannalta.
Pitää olla ehdottomasti! Kohta menee luotto suhun!
Riippuu siitä mikä sun virka on ja mitä edellytetään viran hoidossa.
En pidä sitä edes työpaikalla mukanani. Työnkuva ei riipu siitä, että olen joka hetki tavoitettavissa.
Paha tilanne. Ottaisin loparit kyllä.