Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja muut naiset

Vierailija
25.10.2006 |

Olen ihan viime aikoina pistänyt merkille kuinka mieheni katselee muita naisia ja joidenkin kohdalla oikein pää kääntyy ja vielä uudelleenkin. Tämä kaikki tapahtuu aika huomaamattomasti mutta olen vain huomannut. Kaipa sitten täytyy olla silmänruokaa mutta mieleeni tulee väkisinkin että mikäs vika minussa on ja että täytyykö minunkin näyttää tuommoiselta laiheliinilta kolmen lapsen jälkeen.

Täällä on paljon puhetta painosta ja itsellä on mitat 158cm/67kg. Olen varustettu erittäin naisellisilla muodoilla (leveä lantio ja isot rinnat, D-kupit). Ylipainoa on jäänyt viimeisen lapsen jälkeen, joka on vasta 2kk. Tuntuu että mulla on hirveät paineet laihtua, jotta olisin itse silmänruokaa.

Kysymys vielä: mitä miehet - etenkin naimisissa olevat - ajattelette kun näette hyvännäköisen naisen vai riittääkö oma nainen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto!

Älä tyttö hyvä alenna itseäsi esittelemällä mittojasi ja kerjäämällä jotakin hyväksyntää anonyymeilta nettailijoilta! Ensinnäkin on päivänselvää, että 2kk synnytyksen jälkeen ei tarvitse olla normaalimitoissa. Toisekseen jotkut miehet katselevat toisia naisia, vaikka kotoa löytyisi mikä missi. Onneksi useimmat älyävät tehdä sen niin, ettei siitä tarvitse oman kullan pahoittaa mieltään.

Vierailija
2/14 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysymys vielä: mitä miehet - etenkin naimisissa olevat - ajattelette kun näette hyvännäköisen naisen vai riittääkö oma nainen?

Ajattelen että millaista olisi nussia sen kanssa ja olisiko hän hyvä siinä. Ajattelen näin lähes kaikista naisista, enkä usko olevani harvinainen mieslajin edustaja. Niin se vain menee, eikä sillä ole kilojesi kanssa tekemistä. Ole siis rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella saa, kunhan teot on rehellisiä. Tai jotain.

Vierailija
4/14 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne tarvetta mollata toista.

Hoikka, onnellinen nainen

Vierailija
5/14 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin se on. Meikäläisellä sillä erolla että on kyllä iso joukko naisia joita katsoessa ei tule mieleen eroottista ajatustakaan. Mutta suunnilleen 65% on sellaisia että niitä katsoessaan ajattelee, että minkähänlaista olisi panna tuota.

Yleisimmin katson vartaloa ja mietin että minkälainen se olisi missäkin asennossa naidessa. Miten se antaisi ja miltä se näyttäisi. Seuraavaksi katson suuta ja mietin miten hyvä suihinottaja ko. nainen mahtaisi olla. Olenko normaali mies? Ei vois vähempää kiinnostaa :)

Vierailija
6/14 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoessani vähän enemmällä varustuksella (peffa, rinnat ja muuten) olevia naisia vähän niinkuin miehen näkökulmasta (tiedän, en voi sitä näkökulmaa saavuttaa, joten tähän nyt ei kannata puuttua) ja ajatellut, että miten miehet näkevät tuhdimmat naiset. Olen ajatellut, että miehelle varmaankin nainen kuin nainen (melkein ainakin) on jokainen jollain tapaa seksikäs jos pysähtyy ajattelemaan. Että tuntuuko miehestä hvyältä ottaa kiinni kunnolla kun naisella on peffaa ja reittä ja rintaa. Ajattelen, että jos olisin mies, arvostaisin varmaan joka muotoista naista, toista enemmän ja toista vähemmän. Itse olen, en nyt luuviulu, mutta hoikempi malli ja joskus jopa vähän kateellisena katselen runsaampia muotoja. Ole huoleta, olet varmasti ihan vetävä ja kyllä minäkin katselen muita miehiä mielelläni, mutta en ehdi edes ajatella heistä sen enempää kun jo menevät ohi.

Vierailija
7/14 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAINEN

Monet naiset

Erilaiset naiset

Ei kyllä kaikki naiset, aina. Mutta monet, usein.

Siis kyllä pää kääntyy monen naisen kohdalla. Ei ole ollenkaan aina ole seksi mielessä heitä katsoessa, vaan aina hämmästyy kuinka hemmetin hyvännäköisiä naiset voi olla. Päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Ei vaan kyllästy katselemaan naisia. Mutta vain sen oman naisen kanssa harrastetaan seksiä.

Vierailija
8/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidampa ampua itseni saman tien. Ei pysty käsittämään, mikä olisi naisille se riittävän korkea jalusta jolle heidät tulisi asettaa että he olisivat tyytyväisiä. Yleistän törkeästi, mutta on vaan omalle kohdalle osunu tietyn tyyppisiä naisia.

Vierailija
9/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yleistän törkeästi, mutta on vaan omalle kohdalle osunu tietyn tyyppisiä naisia.

Vierailija
10/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka jää tollottamaan joka toista vastaantulevaa naista niin, että kuola tippuu ja silmätkin melkein. Ennenaikainen poistumisesi naissukupuolen keskuudesta ei tule olemaan meille ylitsepääsemätön menetys.

Vierailija
11/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseli kaikkia naisia lähes valikoimatta. Seksienergiaa oli niin paljon, että kuvitteli sitä olevan ehtymättömiin. Nyt viidettäkymmenettä käydessä on lopultakin tasaantumassa. Perhe, parisuhde, lapset, työ ja muu elämä suhteellistaa. Et voi naida kaikkia kiinnostavia naisia. Jotenkin on kuitenkin tasapainoinen olo, vaikkei seksi olekaan aivan koko ajan mielessä.

Kaipa tuo naisten vilkuileminen jostain pienestä tahtotilasta kertoo. En kyllä oman vaimon läsnäollessa viitsi tuollaista tehdä.

Vierailija
12/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaantulevia hyvännäköisiä naisia, minunkin läsnäollessani. en näe siinä mitään pahaa, tehköön vaan vertailevaa tutkimusta: kyllä minun kanttini kestää! eikö se ole ihan normaalia, että uros " nuuskii" vastaantulevia naaraita...?

vastaavasti minä katselen miehiä: heidän takapuoliaan, kasvojaan, ryhtiään, etuosan pullotusta... ja usein mietin, minkälaisia he mahtavat olla vaakatasossa, ja kuinka käsittelisivät naista. Ajatusleikkejähän ne ovat, ja maustavat mukavasti arkipäivää!

älkää hyvät naiset hengittäkö miestenne niskaan tuolla lailla. pakokauhuhan siinä iskee.

Vierailija
13/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä tietysti kaikesta tehtyä ongelman...

Minusta on sitä paitsi mukava seurata ihmisiä vaikka kahvitunnilla. Esim ostoksilla miehen kanssa arvostellaan ihmisten vaatteita ja olemusta :)

Pitäkää huolta itsestänne. Se on paras lääke mustasukkaisuuteen.

Vierailija
14/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies saa katsoa muita naisia, jopa silloinkin kun minä olen paikalla. Saatan jopa hänelle vihjaista, jos lähistöllä on jotain erityisen herkullista. Samoin mies kyselee välillä minulta, että onko toi kiva.. tms. Yleensä minä olen meistä se krantumpi, eli hän löytää paljon enemmän katsottavaa. Ei haittaa minua. Ei ole kolaus itsetunnolleni, sillä tiedän, että hän katsoo mielellään myös minua ja on vieraita miehiä, jotka katsovat myös minua. Sen tietää mieskin. Tuijottaminen on minusta rumaa, eli katsominen pitää hoitaa ns. tyylikäästi.

Mutta rajat on minullakin. Flirttailla saa, mutta ei silloin kuin minä olen paikalla. Se olisi minulle noloa. Tanssia saa aina, mutta ei tietenkään mitään korva suussa -hitaita. Kaikessa on siis ideana hyvä käytös, hienovaraisuus ja sen ymmärtäminen, mihin raja pitää vetää.

Omalle miehelleni olen nyt loukkaantunut siitä, että hän oli mennyt ottamaan pari kuvaa miesporukan reissussa. Ja juuri nyt tuntuu pahalta ajatukselta sekin, että hän katsoo naisia---. Ehkä palaan ennalleni, kunhan saamme tämän valokuvausjupakan sovittua.