Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset lähtevät heti vaeltelemaan ulos kuumalla säällä

Vierailija
19.08.2022 |

tai kovalla pakkasella, oikein innolla. Eikö kuumalla olisi järkevää jäähdytellä ja viileällä lämmitellä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona sentään käy tuuli mekon helman sisään. Kulkee varjoja pitkin hitaasti tai istuu varjoon penkille selaamaan vauva palstaa ja siemailemaan limua.

Vierailija
22/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vejän bisukkaa sohvalla. Pikkarit jalassa. On vähän hot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa se, kun illalla lämpöä on kirjaimellisesti 20 astetta, jopa ylikin, ja ihmiset kulkevat TAKIT ja pitkähihaiset päällä, koska on myöhäinen ilta. Ettekö ihan oikeasti osaa katsoa lämpötilaa mittarista tai netistä, ja mennä vaikka avoimen ikkunan ääreen kokeilemaan onko lämmin vai ei?? Siis jos ette asu rivarissa tai omakotitalossa eikä teillä ole edes parveketta. Tuuletusikkuna löytynee kuitenkin.

Tosi tyhmän näköistä, kun helteellä painetaan eteenpäin syysvaatetuksessa. Samaan aikaan minä väljässä t-paidassa valun hikeä kuin niagaran putous (en ole kehopositiivinen.)

Vierailija
24/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

putoukset*

Sama

Vierailija
25/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa se, kun illalla lämpöä on kirjaimellisesti 20 astetta, jopa ylikin, ja ihmiset kulkevat TAKIT ja pitkähihaiset päällä, koska on myöhäinen ilta. Ettekö ihan oikeasti osaa katsoa lämpötilaa mittarista tai netistä, ja mennä vaikka avoimen ikkunan ääreen kokeilemaan onko lämmin vai ei?? Siis jos ette asu rivarissa tai omakotitalossa eikä teillä ole edes parveketta. Tuuletusikkuna löytynee kuitenkin.

Tosi tyhmän näköistä, kun helteellä painetaan eteenpäin syysvaatetuksessa. Samaan aikaan minä väljässä t-paidassa valun hikeä kuin niagaran putous (en ole kehopositiivinen.)

Muutettuani Helsingiin huomasin, että täällä tahdotaan mennä sen mukaan mitä "pitää" olla päällä kuin mitä siellä tarvitaan.

Jos on heinäkuu +14 astetta niin mennään kesämekossa, t-paidassa, pienissä shorteissa ja sandaaleissa, koska on heinäkuu.

Jos on joulukuu +14 astetta niin mennään toppatakissa, pipossa, lapasissa ja talvikengissä, koska on talvi.

Sama juttu; päivällä on +20 astetta, mennään kevyessä vaatteessa mutta klo 23:00 jos on +20 astetta, on myöhä ja pitää laittaa päälle enemmän.

Vierailija
26/26 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat voisi ulkoiluttaa aikaisin aamulla tai illalla. Päivällä vain pisulle nopiaan

Näillä prkl helle keleillä tuo on enemmän pakko. Odotan talvea ja kunnon lenkkeily kelejä.

Helteillä pysyn sisällä ilmastointilaitteen luona, jos ei ole pakko lähteä. Viileämmillä keleillä ulkoilen mieluummin ja se on koirallekin inhimillisempää. Talvi tule jo.

Olen huomannut että täällä pk seudulla kesä tuo ihmisiä ulkoilemaan aikoihin joina muuten ei näy kun satunnaisesti muita koiran ulkoiluttajia ja joitain pyöräilijöitä. Talvella on autiompaa. -17 keleillä ei näkynyt juuri sitäkään vähää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan