Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Vuokkosten Organic-sarjan tamponeista, kiitos!

Eve
19.08.2022 |

Moi, kaipaisin apua. Oon 16v tyttö ja siis en tiiä mistä kysyisin tästä asiasta, yritin googlettaa että organic vuokkoset tamponit kokemuksia, mutta ei yhtään hyvää hakutulosta. Joten siis, löysin tämän palstan ja ajattelin kysyä että onko kenelläkään kokemuksia noista kyseisistä tamponeista? :)

Kiitti jos joku vastaa! 🧚

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan ok tamponeja hintaansa nähden. Käytän Superia.

Huomaathan, että kyseisissä tamponeissa EI ole asetinta. Jos se ei haittaa, niin käy ostamassa vaikka ensin minejä, myöhemmin siirryt sitten isompaan kokoon. :)

Vierailija
2/4 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihan ok tamponeja hintaansa nähden. Käytän Superia.

Huomaathan, että kyseisissä tamponeissa EI ole asetinta. Jos se ei haittaa, niin käy ostamassa vaikka ensin minejä, myöhemmin siirryt sitten isompaan kokoon. :)

Juu, mietin vaan että onko ilman asetinta helpompi vai vaikeampi asettaa tamponi paikoilleen?

En ole siis koskaan ennen käyttänyt tamponeja. Oon aina käyttänyt sidettä tai menkka-alushousuja (joita oon käyttänyt tän koko vuoden ajan menkkojen ollessa päällä) :)

Ja kiitos vastauksesta!

- Eve

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt yhtään. Jotenkin heppoisia eivätkä.tunnu imevän puoliksikaan niin hyvin kuin o.b.:t. Mutta jokaisen kroppa on omanlaisensa ja vain kokeilemalla löytyy itselle parhaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän