Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
Kysytään pitäisikö mielestäsi katsoa peiliin. Sit luettelee ihan kaikkea skeidaa, syyttäen muita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kylmä ja itsekäs ämmä, joka ei omasta mielestä ole taas tehnyt mitään väärää.
Ja täällä moni ihmettelee, miksei Make ota eroa.... No yritäppä erota tuollaisesta, jos et ole itse yhtä häikäilemätön.
Vierailija kirjoitti:
Taattua Uhriutumista isolla U:lla, minä, minä, minä! Katsokaa vain.
Eikö se Amber Heardkin leikkinyt prinsessaa ja sopivan tilanteen sattuessa aina uhriutui?
Vierailija kirjoitti:
Kuullun ymmärtäminen NOLLA. Tai ainakaan ei vastaa kysymyksiin, samaa pashaa jauhaa joka vastauksessa.
Tämä. Kysyttäessä Olavi Uusivirran kanssa tanssimisesta ja kaulan nuolemisesta sanoo, että ei näe siinä kaulan nuolemista vaan luultavasti hänen korvaansa sanotaan jotain asiaa, ei muista mitä.
Eli valehtelee suoraa pokkana, puhuu asian vierestä sellaisilla termeillä ettei sano oikeastaan mitään. Jos muisti on mennyt tuon illan seurauksena, ei kyllä ole toimintakykyinen ollut. Nyt pihalle tuo valehtelija tuolta ja sassiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei jää tähän! Kansa kadulle!
Tuskin kukaan lähtee. Mä en ainakaan
Muutaman kerran VUODESSA käy viihteellä?!?? Mitä hemmettiä?! Miten se kehtaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei ees muista pussattiinko kaulaan vai kuiskittiinko korvaan, pitää videolta katsoa.
Ja silti työ-ja toimintakykyinen. Kyllä, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Sanna sanoi ,että ei keskellä yötä hälytetä heitä vai mitä selitti ? Itse olen jotenkin ymmärtänyt ,että suomen pitää nyt olla valmiudessa jos jotain sattuu (Ukrainan sota).
No kun ei ennenkään ole hälytetty. Päivällä sitten vasta.
minua kuvataan koko ajan ja minä saan juhlia, minä minä minä
enkä pyydä anteeksi mitään, enkä minä ole tehnyt mitään väärin
olen mielensäpahoittaja ja marttyyri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taattua Uhriutumista isolla U:lla, minä, minä, minä! Katsokaa vain.
Eikö se Amber Heardkin leikkinyt prinsessaa ja sopivan tilanteen sattuessa aina uhriutui?
Näin. Miten ihmiset on näin sokeita, kauanko tämän pitää jatkua?
Töitä, perhe-elämää ja urheilua vaan ihan hirveästi, pitää varmuudeksi monta kertaa toistaa, vaikka toistuvasta silti näitä viinanhuuruisia some-kohuja ollaan selvittämässä ja vain osahan niistä päätyy julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Muutamia kertoja vuodessa muka käy vain juhlimassa. Taas valhe!
Muutama kerta viikossa olisi totuudenmukaisempi, ainakin näiden jatkuvien bileuutisten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hokee vain "ei ollut tiedossa kokouksia" vaikka tuolloin olisi voinut vaikka sota syttyä tai mitä tahansa ennalta arvaamatonta, tämän takia oltava toimintakykyinen, tätäkin kysyttiin useasti ja sama nauha vaan "ei ollut tiedossa kokouksia"....
Älä sössötä. Ihan varmasti on toimintamallit kunnossa tilanteen varalle.
Persujen unelma, Marinin eroaminen, ei toteudu. Elä sen kanssa.
Olkoon vaan mutta tämä on vaatimus pääministerin tehtävän hoitamiseen, eikä se ole minun keksimä juttu ja vastaus on täysin typerä ja keksitty.
Eli vaikka löytyisi toimintamallit niin siitä ei ole kyse vaan siitä säännöstä, että on hätätilassa saatava kiinni ja oltava toimintakykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huolestuttavaa, että pm ei pidä tässä maailman tilanteessa mahdollisena, että pe-la yönä tulisi valtioneuvoston istuntoa.
Marin sanoi olevansa käytettävissä jos tarve on.
Tuossa kunnossa? Meillä töissä tulisi ainakin ongelmia, jos tuossa kunnossa olisi valmis tekemään töitä.
Missä tiedät montako promillea Sannan veressä oli?
Ihan järkyttävää selitystä Sannalta Eikä yhtään edes häpeä käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran VUODESSA käy viihteellä?!?? Mitä hemmettiä?! Miten se kehtaa...
Pelkästään jo nyt elokuussa useita kertoja!
Hän ei siis olisi ollut toimintakykyinen! Kivasti kiertää kysymystä siitä, olisiko voinut kännissä tehdä päätöksiä.
väistelee kysymyksiä tai ymmärtää väärin, esim. kun kysyttiin valtion turvallisuudesta
ei vastannut mitä jos olisi ollut ÄKILLINEN tarve olla käytettävissä
Nyt kyllä paljastui miten yksinkertainen pohjimmiltaan on
Vierailija kirjoitti:
Tää on just se mikä eniten häiritsee. Kun hänessä ei oo mitään vikaa ikinä eikä aidosti kadu tai pahoittle mitään. On sitä muutkin mokannut pahasti, mutta sitten osoitetaan nöyryyttä mokan edessä. Eikö viestinnässä ole annettu mitään ohjeita? Vai eikö vain noudata?
Nöyristelikö oikeistolaiset miespoliitikot koskaan? Ei. Sitä pidetään heikkouden merkkinä. Jos Marin alkaisi nöyristelemään, se tulkittaisiin naiselliseksi heikkoudeksi. Onneksi hän ei taivu.
Ja sekös teitä ärsyttää..
Oppisopimuksella.
Sitä se on joka ministerillä, työ opettaa.
Ja virkamiehet opettavat ja ohjaavat.
Sehän on aina vain 4 vuoden keissi, sitten taas hallitus vaihtuu.