Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran VUODESSA käy viihteellä?!?? Mitä hemmettiä?! Miten se kehtaa...
Dementiaakin vielä päihderiippuvuuden lisäksi
Jos etsitte rehellistä ja vastuunsa kantavaa Suomen turvallisuuden puolesta toimintakykyistä ministeriä, niin muistakaa, että Sanna ja demarit ei ole se ketä pitää äänestää.
Minäkin ihmettelen tätä äänestämiseen vetoamista, eihän tuota valita kansanäänestyksellä, tähän vedottu jo monta kertaa ja monia asia kuitattu tällä, eihän se näin voi mennä????
Tuo muija on niiiin teflonia, niin teflonia. Kuin vesi hanhenselästä valuu, niin selittää mustaa valkoiseksi.
Kotibilevideosta ei OSAA SANOA sen kuvauksesta kun kysyttiin siitä kuinka Marin itse esiintyi kameralle. Mitä ihmettä? Vetoaa vaan kuinka häntä kuvataan julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
väistelee kysymyksiä tai ymmärtää väärin, esim. kun kysyttiin valtion turvallisuudesta
ei vastannut mitä jos olisi ollut ÄKILLINEN tarve olla käytettävissä
Nyt kyllä paljastui miten yksinkertainen pohjimmiltaan on
Hän sanoi, että jos häntä tarvittaisiin, hän olisi käytettävissä. Menikö ohi?
Jätti vastaamatta tietoturvaan liittyvään kysymykseen. Miksi en ole yllättynyt?
Kuinka monta kertaa toi aikoo sanoa, että
>ne on yksityisä ja yksityiseen käyttöön
Vierailija kirjoitti:
"Minä en muista että joku olisi minua kaulalle suudeltu."
"Olen ollut toimintakykyinen."
Juu, Uusivirta sössötti vain jotakin korvaani, en vain muista mitä. Uskoo ken tahtoo.
Joka kysymykseen vastaa samalla fraasilla, että ne oli yksityisiä videoita ja tarkoitettu yksityiseen käyttöön.
Mihinkään kysymykseen ei vastaavaan kaikkeen tuo sama vastaus.
Sama medianeuvoja kuin Jutta Urpilaisella; aivan aluksi haluan kiittää
Seuraavaksi tuleekin uutinen: "Sannan ihanat muotikuvat" ja tämä unohtuu mammoilta.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran VUODESSA käy viihteellä?!?? Mitä hemmettiä?! Miten se kehtaa...
Tässä kuussa jo ainakin neljänä päivänä lomiensa jälkeen eli työaikana, 2 kertaa pe ja la.
Marinin mukaan TP-UTVA:n palaverit voivat kokoontua adhoc nopeasti. Mutta kokouskutsun tekee pääministeri ollessaan selvin päin.
Kirkastuukohon näiden Marinin puolustajien päissä jossain vaiheessa ajatus siitä, että ehkä olisi sittenkin parempi, jos hän olisi harjoittanut vähäsen itsehillintää näissä touhuissa, niin ei tulisi sitten niin paljon harmitusta?
Korvaan puhuttiin, ei muista mitä sanottu. Uskooko tuota joku muu ku 60+ naiset?