Sanna Marin tiedostustilaisuus tänään klo 16.30
Kommentit (2113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että Marin ei nöyristellyt vaan pari kertaa servasi toimittajia hyvin. En itse kannata SDP:tä, kannatan ihmisen vapautta omaan elämäänsä. Tsemppiä Sannalle! Ihmiset ovat kaksinaamaisia ja ilkeitä..
Useamman kerran möläytteli kyllä sellaisia läpiä päähänsä, että teki oikein pahaa katsoa. Kierteli kysymystä omasta toimintakunnossa ja väitti, että tietää tulevista kriiseistä klo 24 mennessä. Sellaista ei kuitenkaan kukaan voi tietää etukäteen, ei edes yli-ihminen Marin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti, että kriiseistä tiedetään Sannan mukaan ennen puolta yötä. Olin itse kymmenisen vuotta sote-alalla yksityisen hoivakodin johtajana ja kyllä ne kriisipuhelut kotiin tuli pyytämättä ja yllättäen. Mikä velvollisuus pienipalkkaisilla hoivakodin johtajilla sitten on olla toimintakunnossa ympäri vuorokauden, jos pääministerikään ei ole ja hän vastaa koko Suomesta.
Tämä nyt menee jo jankkaukseksi, mutta Marin ei väittänyt, että tietää tulevista kriiseistä klo 24 mennessä, vaan oli kyse tulevista valtioneuvoston kokouksista. Tämän voitte ihan itse kuunnella tuosta tiedotustilaisuuden tallenteesta, joka varmasti edelleen löytyy eri uutissivustoilta.
Niin. Hänen "tiedotustilaisuudesa" esittämistään kommenteista käy ilmi, ettei hän koe äkillisten kriisien kuuluvan tehtäviinsä lainkaan. Eli hän ei ymmärrä oman pestinsä sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräät huumausaineethan aiheuttavat myös kaikkivoipaisuusharhoja: "Minun juhlimiseni aikana ei voi maailmassa tapahtua mitään ikävää!"
Saati se, että uskoo tietävänsä kaikki mahdolliset katastrofit jo etukäteen.
Tämä lausunto antaa ymmärtää juuri että Sanna on mukana jossain sellaisessa jossa hänelle ilmoitellaan asiat etukäteen.
Ja minust on tyyppi joka voisi vaikka tapattaa silmää räpäyttämättä suomalaisiakin, koska siellä toivoteltiin haistaa paska kaikille myös. Sain tämän vaikutelman. Ja kylmäverinen valehtelukin autoista ja muka ei könynnyt...videolla on polvillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ministereitä on aiemmin eronnut paljon vähäisemmistä syistä. Tämä ei ymmärrä erota ja mikä oudointa, muutkaan eivät mittaa luottamusta.
Rikkoo lakia ja virkavelvollisuutta tämän tästä.
Ostatti valtiolla perheensä ruoat. Ei -asia ei muutu tekemättömäksi sillä että kun käry käy, maksaa. Olisi pitänyt maksaa alunperin ja osata lukea lakipykälät, joissa ei kerrota ateriaeruuden kuuluvan Kesärannan käyttöön.Vuosi sitten ei ollut virkakännykkä mukana. Se oli virhe. Silloin selitti, ettei ollut päihtynyt. Nyt oli todistettavasti päihtynyt, eikä pm ollut toimintKykyinen. Pelkästään tämä on erittäin raskauttava teko. Sen ymmärtävät kaikki entiset pm:t, mm. Esko Aho, joka tosin korrektisti ei kommentoi suoraan.
Miksi tätä ei painosteta eroamaan?
Mistä tiedät ettei koko ajan puolueen kulisseissa yritettäisi? Tuo on vaan oikeasti niin itsepäinen tapaus ja pokka niin käsittämätön, että veikkaampa ettei kenenkään kantti riitä tekemään ratkaisevia peliliikkeitä.
Psykopaateilla ja sosiopaateilla on yleisesti tuollainen pokka.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että Marin ei nöyristellyt vaan pari kertaa servasi toimittajia hyvin. En itse kannata SDP:tä, kannatan ihmisen vapautta omaan elämäänsä. Tsemppiä Sannalle! Ihmiset ovat kaksinaamaisia ja ilkeitä..
Servaaminen tarkoitti psykomaista valehtelua ja ei ole ensimmäinen valhe minusta tuntuu.
Tässä on nyt se että koko ministeröstö antaa kuvan että siellä on sisällä samanlaista ellei tää saa pomona potkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatat virka-ajalla dokailuja siis. Taidat itsekin olla melkoinen rappioholisti.
Virka-ajalla tarkoitetaan aikaa, jonka esim. valtion virastot ovat auki, eli arkipäivisin noin klo 8-16. Lauantai-sunnuntaivälinen ei ole virka-aikaa.
Pääministerille on.
Hyvä että nuo videot tulivat julkiseksi.
Muuten tavallinen kansalainen ei olisi koskaan saanut tietää.
Nyt jokainen voi itse arvioida kunnioitusta ja luottamusta omaan pääministeriinsä ja äänestää seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja sen seurue tässä haistatti kyllä paskat kaikille. Millainen on sinun kehitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Servaaminen tarkoitti psykomaista valehtelua ja ei ole ensimmäinen valhe minusta tuntuu.
Tässä on nyt se että koko ministeröstö antaa kuvan että siellä on sisällä samanlaista ellei tää saa pomona potkuja.
Eikös Espalla hurjastellut mies ollut jotenkin kytköissä ministeriöihin?
Vierailija kirjoitti:
mitähän marinin mies tuumii kun toinen mies nuolee vaimon kaulaa
Marin taisi todeta, että mies tietää, voihan olla että oli nuolemassa toista kaulaa. Minua ei kiinnosta heidän liittonsa laatu, vai se miten Marin työnsä hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos veikata pitäisi, niin tuskin tuumii hyvää. Sen voin sanoa, että itse en ilahtuisi, jos Marinin mies olisin.
Mitään ei ole nähnyt eikä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useamman kerran möläytteli kyllä sellaisia läpiä päähänsä, että teki oikein pahaa katsoa. Kierteli kysymystä omasta toimintakunnossa ja väitti, että tietää tulevista kriiseistä klo 24 mennessä. Sellaista ei kuitenkaan kukaan voi tietää etukäteen, ei edes yli-ihminen Marin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsytti, että kriiseistä tiedetään Sannan mukaan ennen puolta yötä. Olin itse kymmenisen vuotta sote-alalla yksityisen hoivakodin johtajana ja kyllä ne kriisipuhelut kotiin tuli pyytämättä ja yllättäen. Mikä velvollisuus pienipalkkaisilla hoivakodin johtajilla sitten on olla toimintakunnossa ympäri vuorokauden, jos pääministerikään ei ole ja hän vastaa koko Suomesta.
Tämä nyt menee jo jankkaukseksi, mutta Marin ei väittänyt, että tietää tulevista kriiseistä klo 24 mennessä, vaan oli kyse tulevista valtioneuvoston kokouksista. Tämän voitte ihan itse kuunnella tuosta tiedotustilaisuuden tallenteesta, joka varmasti edelleen löytyy eri uutissivustoilta.
Mielestäni täysin vastuuntunnotonta käytöstä pääministeriltä tuo biletys " päivystysvuorossa". Miksi ei hakenut lomaa? Se olisi ollut mielestäni reilua käytöstä.
Miksi juuri hänen olisi pitänyt hakea lomaa viikonloppuna tapahtuvaa illanviettoa varten, kun tasan varmasti yksikään aiemmistakaan pääministereistä ei ole hakenut? Ja he eivät taatusti istuneet kädet ristissä odottamassa koko viikonloppua, josko sattuu puhelin pirisemään. Esko Aho oli juhlimassa ministeri Viinasen syntymäpäiviä keskellä viikkoa, kun Estonia upposi. Oliko vähän vastuutonta lähteä keskellä viikkoa juhlimaan päivystysvuorossa?
Sinähän et tiedä, kuka on milloinkin hakenut lomaa, joten älä esitä olettamuksiasi.
Aho tuli työmatkalta Brysselistä ja kävi tullessaan onnittelemassa Viinasta. Oli selvä ja tavoitettavissa ja hänet nimenomaan tavoitettiin, kun onnettomuus tapahtui. Tässä on se ero bile-Sannaan. Tätä ei olisi tavoitettu ainakaan työkykyisenä selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei ole nähnyt eikä kuullut.
Vaikka olenkin päämInisteri niin mitään en näe, kuule tai tiedä.
Kansalaisaloite: Eroa tehtävästäsi San Mar
Terv. Suomen kansa häpeää912
Kansalaisaloite: Eroa tehtävästäsi San Mar
Terv. Suomen kansa häpeää912
Vierailija kirjoitti:
Politiikan puskaradio IL . Lähetys kuunneltavissa. Hemmetin hyviä aspekteja asiasta. Monipuolisia !.
Lakkaa mainostamasta podcastiasi, sille on syynsä jos kuunteluja ei kerry
Muistakaa allekirjoittaa adressi jos Sannan jatkuva toilailu ja Suomen häpäisy ei miellytä. Äkkiä joku parempi tilalle. 12500nimeä tuli parissa päivässä. Osallistu ja jaa myös
Ja mitä nyt taas? Make otti ja lähti? Tulee uutta kovaa kamaa eetteriin? Ja mitään en ottanut