Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa minua laihduttamaan rajusti, vaikka saatan olla raskaana :((

Vierailija
25.10.2006 |

Voiko raju laihduttaminen aiheuttaa keskenmenon? Muistan joskus lukeneeni sellaista...

En vielä tiedä olenko raskaana, mutta voin aivan hyvin olla.

Miehen mielestä minun pitäisi laihduttaa puolitoista viikkoa (olemme menossa yksiin juhliin) vetämällä joku rankka kuuri, joko nutrilet tai sairaaladieetti. Enkä ole edes ylipainoinen 160cm ja 63kg. Miehen mielestä ei ole mitään vaaraa vaikka olisinkin raskaana. Sain juuri 2kk sitten keskenmenon.

Suutuin hänelle todenteolla... minulla ei ole itselläni tällähetkellä minkäänlaista motivaatiota laihduttaa ja sitä motivaatiota ei voi tulla kenenkään toisen pakottamana... jos motivaatio tulee niin se tulee sitten minusta itsestäni. On ollut tässä helvetin paljon tärkeämpiäkin asioita mietittävänä tuon keskenmenon lisäksi. Lopuksi mies vielä haukkui minut läskipaskaksi ja lähti ovet paukkuen töihin..

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää yhtään ihmetetytä, että pienet kakarat haukkuvat toisiaan rankoilla sanoilla, kun malli on kotoa opittu...

Vierailija:

Kyllä mun mies on sanonut mulle suutuspäissään, että läski! samoin mä olen haukkunut miestäni vähemmän mairittelevin sanoin...ettekö te muut ikinä riitele??? vähän nyt realsimia peliin.

Vierailija
42/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuitenkin pitäisi olla sellainen tunne suhteessa, että toinen hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Sellainen tunne ei varmasti tule, jos mies vaatii sinua pikalaihdutuskuurille. Eli ap: puhu asiasta miehesi kanssa.

-56

Kyllä olen samaa mieltä tästä ja aionkin puhua asiasta miehelleni. Kerrankin asiallinen kommentti täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haukkuisin tuntisin alentuvani samalle tasolle ja tuntisin myös olevani tosi typerä... koska typeränä pidän miestäni, jos hän haukkuu minua..

yleensä ajattelen näin, että jos tunteet kuohahtaa ja mies alkaa haukkua annan tilanteen mennä ohi enkä ota itseeni sitä haukkumista... koska tiedän kyllä etten ole mikään läskipaska :)) ja yritän myöhemmin sopia ja keskustella asiasta.

Mutta kyllä joskus tunteet minullakin kuohahtaa ja sanon suoraan sanottavani ja oman mielipiteeni (kuten tänään vaikken muistaakseni aloituksessa kerrokkaan sanoneeni omaa mielipidettäni) mutta haukkumista kyllä vältän viimeiseen asti... koska tuntuisi pahalta haukkua toista

Vierailija
44/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu kyllä ja huutaa helvetti sentään ja painuu autotalliin jotain loukkujaan tai autonjämää laittamaan. mutta ei ikinä koskaan ole haukkunut.

T:17 vuotta yhdessä elänyt. Ja monenmoista kakkaa kokenut joten ei punpulia tälläkään.

Vierailija
45/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas nyt te ihmiset jotka sanotte , että ette anna kenenkään kohdella teitä kaltoin? miten te sen teette? haluaisin tietää jos siitä olisi minulle jotain apua tällaisissa tilanteissa. Tulee vähän tuommoisista kommenteista sellainen tunne, että on omaa syytäni jos minua kohdellaan huonosti.. Pitäiskö mun sitten teipata sen suu umpeen vai mitä? :))) Mutta eroehdotuksia en kyllä ota vastaan, meillä on 1v lapsi ja mies on hänelle hyvä isä ja noin yleisesti ottaen meillä menee liitossamme myös hyvin ja rakastamme toisiamme.. mies kyllä pyytää aina anteeksi huomattuaan sortuneensa haukkumiseen ja myöntää virheensä ja yrittää muuttua... on kyllä liittomme aikana muuttunutkin esim. alkuaikoina käytti joskus väkivaltaa, mutta ei ole käyttänyt enää moneen vuoteen.

-ap

Vierailija
46/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdeleirejä jne.

Ja sitä että kun miehesi sinua loukaa niin sano se sille. ja kysy miltä hänestä tuntuisi jos sinä haukkusisit häntä noin tai joku vieras ihminen puhuttelisi sinua noin kuin hän tekee. Ja tosiasia on se, että mun omastalapsuudestani muistan, että se oli kuluttavaa niin meille lapsille, kuin äidilleni kuunella tuolasita haukkumista. ja no lopulta äidistäni tuli alkoholisti. Minä ja mieheni ollaan alustasti puhuneet asioita ja paljon samoin myös vahingossa laukaistuista tyhmyyksitä eli jos tulee jotain eripuraa se puhutaan halki eikä alenuta haukkumaan toista koska usein se hukku tekee jopa syvemmän arven. kuin nyrkki. ( tosin eipä sitä saa ketään lyödäkkään) Siis oikeasti kanattaa miettiä milaista opetusta teidän lasi/lapset saa kun kuuntelevat isän " läskiperse" komentteja. ei kamalan kanustavaa? Ja nämä jutut taatusti meneee myös koulumaailmaan, onko sitten mukavaa olla sen " pojan" äiti joka aina huutelee muille läski läskiperse jne? meinaan kotoa ne mukula tmallinsa ottaa.

T: se 17 vuotta yhteiselämää ukkonsa kanssa nähnyt.

Vierailija
47/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttaa miehesi mieliksi, kun kerran itse olet tyytyväinen. Laihdutus raskaana on vaarallista sikiölle. Ja toisekseen: mitä hyötyä niistä pikakuureista, kun ne tulee aina korkojen kera takaisin, kun ei itse ole halukas muuttamaan ruokavaliota ym. Eikä sun ruokavaliossa mitään vikaa ole, painoindeksi on normaali. Jojo-laihdutus on vaarallista, vaarallisempaa kuin olla normaali liikkuvainen ihminen. Miehesi ei vissiin vielä ole lukenut niitä bodaus-lehtiään kunnolla....Joko vetää hormoneita naamariinsa? Kohta tulee kuvaan nekin, että saa mahdollisimman rasvatonta lihasta aikaiseksi.

Miehesi ei taida tietää vielä mitään vitamiineista ym. ja todellisesta puntinnostosta, kunpahan peilailee peilin edessä ja ihailee olemattomia lihaksiaan ja jakelee sinulle " viisauksiaan" . Tollasille tyypeille mä olen nauranut miljoona kertaa, on ne niin huvittavia itserakkaudessaan. Kunpahan on yksi haistap...en tärkeilijä. Mieheni (SM, EM-mitaleita) maastaveto ilman dopingia on yli 300 kg ja ruokavalioon kuuluu reilusti puuroa ja leipää. Koskaan ei ole vaatinut minua laihduttamaan, otti minut alunperinkin kiloineen päivineen koska " naisella kuuluu olla pylly"

Mutta jos miehesi haluaa fittnes-mallin, anna kaikin mokomin miehen mennä se etsimään ja sano nyt ihan suoraan mitä siitä ajattelet.

Älä tee toista lasta tollaiselle idiootille. Ilmeisesti rakkaus sinuun on pinnallista kuin rakkaus ohueen vyötäröön. Melkein veikkaisin, että joku päivä se jättää sinut jonkun blondatun bimbon takia. Etpä silloin paljon menetä.

Vierailija
48/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en menetäkkään jos sille tielle lähtee

Vierailija
49/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on tainut suojella oiekin tosissaan minua kusipäiltä.

Jos joku tuollaista tekisi, nimittelisi noin rumasti tai vaatisi laihduttamaan, niin en olisi sellaisen ihmisen kanssa tekemisessä. Tuollainen itsekkyys ja ilkeys ovat piirteitä, joiden kanssa en välitä olla tekemisissä. Tilanne on tietysti hankala, kun kyseessä on aviomiehesi, mutta hän lienee oireillut kusipäisyyttään jos ennen naimisiinmenoannekin?

Ei ihmisen pidä suostia siihen, että kohdellaan kynnysmattona. JOs puhe ei auta, niin sitten on tehtävä omat johtopäätöksensä asiasta.

Vierailija:

Sanokaas nyt te ihmiset jotka sanotte , että ette anna kenenkään kohdella teitä kaltoin? miten te sen teette? haluaisin tietää jos siitä olisi minulle jotain apua tällaisissa tilanteissa. Tulee vähän tuommoisista kommenteista sellainen tunne, että on omaa syytäni jos minua kohdellaan huonosti.. Pitäiskö mun sitten teipata sen suu umpeen vai mitä? :))) Mutta eroehdotuksia en kyllä ota vastaan, meillä on 1v lapsi ja mies on hänelle hyvä isä ja noin yleisesti ottaen meillä menee liitossamme myös hyvin ja rakastamme toisiamme.. mies kyllä pyytää aina anteeksi huomattuaan sortuneensa haukkumiseen ja myöntää virheensä ja yrittää muuttua... on kyllä liittomme aikana muuttunutkin esim. alkuaikoina käytti joskus väkivaltaa, mutta ei ole käyttänyt enää moneen vuoteen.

-ap

Vierailija
50/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä pariskunta vielä yhdessä?

Vierailija
51/51 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti on, siihen malliin tuo mamma miestään puolusteli... Ensin ulisee, sitten kun neuvotaan niin alkaa puolustelu. Hohoijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi