Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa minua laihduttamaan rajusti, vaikka saatan olla raskaana :((

Vierailija
25.10.2006 |

Voiko raju laihduttaminen aiheuttaa keskenmenon? Muistan joskus lukeneeni sellaista...

En vielä tiedä olenko raskaana, mutta voin aivan hyvin olla.

Miehen mielestä minun pitäisi laihduttaa puolitoista viikkoa (olemme menossa yksiin juhliin) vetämällä joku rankka kuuri, joko nutrilet tai sairaaladieetti. Enkä ole edes ylipainoinen 160cm ja 63kg. Miehen mielestä ei ole mitään vaaraa vaikka olisinkin raskaana. Sain juuri 2kk sitten keskenmenon.

Suutuin hänelle todenteolla... minulla ei ole itselläni tällähetkellä minkäänlaista motivaatiota laihduttaa ja sitä motivaatiota ei voi tulla kenenkään toisen pakottamana... jos motivaatio tulee niin se tulee sitten minusta itsestäni. On ollut tässä helvetin paljon tärkeämpiäkin asioita mietittävänä tuon keskenmenon lisäksi. Lopuksi mies vielä haukkui minut läskipaskaksi ja lähti ovet paukkuen töihin..

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes tajua millainen normaali parisuhde on.

Vierailija
22/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vaikuttaa oikeasti tyhmältä omahyväiseltä p:ltä. pitäisikö siis sinua auttaa vai mitä haluat? et mahda montaa vuotta päälle 20 olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sut voidaan luokitella hieman jo alipainoiseksi.. ainakin taulukoiden mukaan. 160 senttisen normaalipainohan on 52- 65kg joten olen ihan normaalipainoinen ja ihan sopusuhtainen..

Vierailija
24/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten miehesi perustelee, että sinun pitäisi laihduttaa? Harrastaako hän kehonrakennusta? Ex-ukkoni harrasti, ja hän jaksoi ruotia ulkönäköasioita päivästä toiseen...tosi kypsää. Hänen seurassaan tunsin itseni aina vääränkokoiseksi vaikka mitat 170cm/62kg.

No kai se jotenkin toivoo, että olisin yhtä hyvän näköinen kuin tavatessamme.. painoin sillon 53kg ja sain kuulla monelta kaveriltani että oon aivan liian laiha. Juu ja se harrastaa kehonrakennusta, joten ulkonäkö tuntuu olevan hirveen tärkeä asia. Muutenkin on vähän semmonen, että täytyy näytellä kaikille että on rahaa, vaikkei oikeesti okkaan. Kyllä sen huomaa siitäkin mistä ihminen puhuu eniten niin se on yleensä sitten sitä tärkeetä

Vierailija
25/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhettua. Minkähänlaisessa pumpulissa teidät provottelijat oikein on kasvatettu? Niin sitä laput silmillä kuljetaan, että voi kun elämä on niin ihanaa.. ja sitten, jos jotain " hirveetä" sattuu ja koko maailmanne romahtaa suurinpiirtein siitä, että kynsi katkee.. -ap

Vierailija
26/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse halua laihduttaa, älä laihduta. Sun BMI on normaali. Pidä kiinni omasta kannastasi. älä ainakaan aloita mitään ihmelaihdutuskuuria. Sun sijassa laittaisin miehelle kampoihin ja lujaa

Vierailija
27/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako hyvän itsetunnon omaaminen sitä vai?

Onneksi vanhempani ovat osanneet kasvattaa minut niin, että osaan arvostaa itseäni. Sääli, että sinun elämäsi on ollut helvettiä. En kuitenkaan ymmärrä, miksi annat miehesi kohdella sinua noin.

Vierailija:

jauhettua. Minkähänlaisessa pumpulissa teidät provottelijat oikein on kasvatettu? Niin sitä laput silmillä kuljetaan, että voi kun elämä on niin ihanaa.. ja sitten, jos jotain " hirveetä" sattuu ja koko maailmanne romahtaa suurinpiirtein siitä, että kynsi katkee.. -ap

Vierailija
28/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 160cm pitkä ja painoa on nyt 66kg eikä mies todellakaan painosta laihduttamaan. Ei tuo 63kg ole vielä ylipainoa edes. Onko miehesi sitten hoikkaakin hoikempi ja kiinteä kuin adonis? Et katsoo peiliin vaan ennen kuin käy aukomaan päätään!! Voithan tietty yrittää pitää syömisiä vähän kurissa ja jättää herkuttelut pois. Sokerit ja vehnäleivät/pullat pois ja rasvaiset ruoat ja suolaiset. Sillä menolla saat hyvinkin parikin kiloa pois, ilman että vaarannat mahdollisen raskautesi. Ihmettelen vaan että miksi tuollaisen miehen kanssa edes haluat lapsen? Hän ei rakasta sinua sellaisena kuin olet :(

Vierailija
29/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi/lapset olisivat varmasti raivoissaan kuullessaan, miksi eivät saa asua yhdessä äidin ja isän kanssa:

" Isi halusi, että normaali painoinen äiti laihduttaa juhlien takia, mutta äiti ei halunnut laidutuskuurille mahdollisen raskauden takia."

Vierailija
30/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei en täältä apua haluakkaan, koska täällä ihmiset ajattelee näköjään, että miehen pitää olla suurinpiirtein täydellinen, että sen kanssa voi elää. Alussa kuvaamani asia oli mielestäni vain pienien erimielisyyksien aiheuttama riita, josta heti teitte johtopäätöksen, että KOKO avoliittomme on yhtä helvettiä. Jos joku täällä oikeasti haluaisi auttaa niin ehkä hän ensin kyselisi asioista tarkemmin.. ja ottaisi sitten huomioon meidän liittomme KOKONAISUUDESSAAN... eikä olisi ensimmäisenä eroa ehdottelemassa. No tyhmäähän se nyt olisi edes odottaa että täältä niin YMMÄRTÄVÄISTÄ ihmistä löytyisi.

Harvoin meillä tuollaista on ja yleensä asiat lopulta sovitaan puhumalla ja pyrkimällä ymmärtämään toista. Joskus stressi aiheuttaa lapsellisia riitoja vakaissakin suhteissa. Ja tuon aloituksen tein suuttuneena ja ärsyyntyneenä tapahtuneesta hetken mielijohteesta... ei olisi pitänyt kirjoittaa täällä asiasta ollenkaan.. en yleensä tänne kirjoittele.

-ap

Vierailija
31/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että sä nimenomaan et osaa suhteuttaa asioita, kun olet ehkä kokenut vielä pahempaa. Lapsenne vaan saa tosi kivan mallin kun äiti ja isukki on sosiaalisissa kanssakäymisissä tuollaisella tasolla : (

Vierailija:

Meillä on jo yksi lapsi ja haluamme hänelle sisaruksen. Tuskinpa kellään on täydellistä avioliittoa ja joskus voi mennä sukset ristiin, mutta en kyllä näin vähästä aio miestäni jättää. Jos aloitukseni perusteella teette jo tuollaisia päätelmiä niin ette taatusti ole todellista perhehelvettiä nähneet. Minä sitävastoin olen elänyt lapsuuteni OIKEASSA HELVETISSÄ. Siksi osaan suhteuttaa asioita enkä eroa minkään pikkuerimielisyyksien takia -ap

Vierailija
32/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniskin, suorastaan täydellinen, Ja kaikki siksi, että painat noin vähän! Onnittelut!

Vierailija
33/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on lapsilla auvoinen isukki, tollasen mäkin haluaisin...eikun hitto, mullahan oli tollanen, enkä ollut mitään muuta kuin helpottunut, kun se äijä tajusi lähteä lätkimään.

Vierailija:

Lapsi/lapset olisivat varmasti raivoissaan kuullessaan, miksi eivät saa asua yhdessä äidin ja isän kanssa:

" Isi halusi, että normaali painoinen äiti laihduttaa juhlien takia, mutta äiti ei halunnut laidutuskuurille mahdollisen raskauden takia."

Vierailija
34/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tod kiinnostunut kaikenmaailman dieeteistä ja ottanut selvää niistä. Sairaaladieetistä tietää minun kauttani, koska kesällä otin siitä selkoa ja vedin sitä viikon. Hän lukee myös kaikenmaailman bodaus lehtiä ja oli muuten bodaus messuillakin lahdessa...

Vierailija
35/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei en täältä apua haluakkaan, koska täällä ihmiset ajattelee näköjään, että miehen pitää olla suurinpiirtein täydellinen, että sen kanssa voi elää. Alussa kuvaamani asia oli mielestäni vain pienien erimielisyyksien aiheuttama riita, josta heti teitte johtopäätöksen, että KOKO avoliittomme on yhtä helvettiä. Jos joku täällä oikeasti haluaisi auttaa niin ehkä hän ensin kyselisi asioista tarkemmin.. ja ottaisi sitten huomioon meidän liittomme KOKONAISUUDESSAAN... eikä olisi ensimmäisenä eroa ehdottelemassa. No tyhmäähän se nyt olisi edes odottaa että täältä niin YMMÄRTÄVÄISTÄ ihmistä löytyisi.

Harvoin meillä tuollaista on ja yleensä asiat lopulta sovitaan puhumalla ja pyrkimällä ymmärtämään toista. Joskus stressi aiheuttaa lapsellisia riitoja vakaissakin suhteissa. Ja tuon aloituksen tein suuttuneena ja ärsyyntyneenä tapahtuneesta hetken mielijohteesta... ei olisi pitänyt kirjoittaa täällä asiasta ollenkaan.. en yleensä tänne kirjoittele.

-ap

Vierailija
36/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kauniskin, suorastaan täydellinen, Ja kaikki siksi, että painat noin vähän! Onnittelut!

:))) juupajuu tätähän minä olenkin koko ajan ajanut takaa.. voi huoh.. ensimmäinen joka meni ihan täydellisesti metsään

Vierailija
37/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies on sanonut mulle suutuspäissään, että läski! samoin mä olen haukkunut miestäni vähemmän mairittelevin sanoin...ettekö te muut ikinä riitele??? vähän nyt realsimia peliin.

Vierailija
38/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mun mies on sanonut mulle suutuspäissään, että läski! samoin mä olen haukkunut miestäni vähemmän mairittelevin sanoin...ettekö te muut ikinä riitele??? vähän nyt realsimia peliin.

Niinpä -ap

Vierailija
39/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä siinä on lapsilla auvoinen isukki, tollasen mäkin haluaisin...eikun hitto, mullahan oli tollanen, enkä ollut mitään muuta kuin helpottunut, kun se äijä tajusi lähteä lätkimään.

Vierailija:

Vierailija
40/51 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin pitäisi olla sellainen tunne suhteessa, että toinen hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Sellainen tunne ei varmasti tule, jos mies vaatii sinua pikalaihdutuskuurille. Eli ap: puhu asiasta miehesi kanssa.

-56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi