omakuva. org sivulla sai lihava isotissinen suurimmat ylistykset, olin vahan ihmeissani. Luulin,etta vain hoikka kelpaa. Itse siis laihiksella, ja olin paremman nakoinen hoikempana
Kommentit (13)
Homothan ne muodinkin johtaa. Yleensä miehet tykkää hivenen ylipainoisista pyöreähköistä ja pehmeistä naisista, meilläkin parikyt tuttua mennyt naimisiin viimeisen kymmenen vuoden aikana, ja kellään ei ole järin hoikkaa vaimoa.
Olen vajaa 10 kiloa lihavampi kuin ennen lapsia ja nyt tuntuu, että miehet ovat paljon enempi perään kuin silloin..Rinnat oli jo silloin, tosin nyt vielä suuremmat. Lantio myös leventynyt.
i kutistuisi. :)
En ole ylipainoinen, mutta tuota selluliittiä on kertynyt reisille ja peppuun ja minusta näky on oksettava, mutta mies pitää siitä.
mutta olin mallin mitoissa ennen, nyt normaali tai vähän pyöreä
ja miehet kuolaa
koska pyöreämmät muodot omaava nainen yleensä myös raskautuu helpommin kuin laiheliini, niinpä jo ne luolamiehet katsoivat enempi sillä silmällä niitä naisia jotka olivat pyöreämpiä koska niiden kanssa todennäköisimmin sitä jälkikasvuakin siunaantuu enemmän. Ja miettikäähän vanhoja maalauksia. Reubens (tai jotain sinne päin) maalaili innoissaan niitä pulskia reheviä naisia :D Ja eikös tuolla jossain lähi-idässäkin pidetä pulskemmista naisista ja varmaan just tuon hedelmällisyysasian takia.
Muotimaailma on vaan yrittänyt väenvängällä iskostaa meihin sitä että pitää olla laiha vaikka totuus onkin toisenlainen. En tarkoita että pitää olla lihava ja ylipainoinen, mutta normaalipainoinen eikä alipainoinen. Pyöreyttä sekä pehmeyttä pitäisi naisissa olla enempi :)
Vierailija:
meilläkin parikyt tuttua mennyt naimisiin viimeisen kymmenen vuoden aikana, ja kellään ei ole järin hoikkaa vaimoa.
koska nykyään suurin osa naisista on ylipainoisia.
jo taaksejäänyttä elämää, rasvan vähyys haittaa hormoonitoimintaa, ja elämä on kovin luista ja ahdistavaa : )
Eihän sitä tosiaan tarvitse ylipainoinen edes olla, mutta jos edes normaali saisi olla : )
Vierailija:
koska pyöreämmät muodot omaava nainen yleensä myös raskautuu helpommin kuin laiheliini, niinpä jo ne luolamiehet katsoivat enempi sillä silmällä niitä naisia jotka olivat pyöreämpiä koska niiden kanssa todennäköisimmin sitä jälkikasvuakin siunaantuu enemmän. Ja miettikäähän vanhoja maalauksia. Reubens (tai jotain sinne päin) maalaili innoissaan niitä pulskia reheviä naisia :D Ja eikös tuolla jossain lähi-idässäkin pidetä pulskemmista naisista ja varmaan just tuon hedelmällisyysasian takia.Muotimaailma on vaan yrittänyt väenvängällä iskostaa meihin sitä että pitää olla laiha vaikka totuus onkin toisenlainen. En tarkoita että pitää olla lihava ja ylipainoinen, mutta normaalipainoinen eikä alipainoinen. Pyöreyttä sekä pehmeyttä pitäisi naisissa olla enempi :)
Ja vanhemmat ihmiset ovat jo läskeihin tottuneet, varsinkin mies joka on läskissä kunnossa, ei enää vaadi pahemmin sellaista hoikkaa olemusta naiseltakaan. Ei enää voi vaatia.
Mieheni kanssa käytiin kerran siellä, ja pakko sanoa että meinas kyllä oksennus lentää. Mieluiten me katotaan kaunista ja hoikkaa naista, kuin lihavaa. Ja meidän ystäväpiirissä taas ei moneltakaan mieheltä lihavaa vaimoa löydy. Ne keiltä löytyy, niin heidänkin vaimonsa ovat joskus olleet hoikkia, ja ei ne miehet oikeesti tykkää kun nainen lihoo muodottomaksi. Mulle ne ei ole sitä sanoneet, mutta miehelleni ovat ja sitä kautta olen kuullut.
Sanokaa mitä sanotte, mutta suurin osa normaalimiehistä tykkää hoikista, ei laihoista, eikä lihavista, vaan hoikista ja kauniista naisista.
minä ainakin kuolaan jo ajatukselle muodokkaista rintavista naisista. voiko parempaa olla
Miehet kun juoksee perässä
t: isopeppu ja runsaat ryntäät