Joku juopunut/aineissa oleva (?) nainen raivosi minulle bussissa ja repi tukon hiuksia päästä ja paidan rikki, nauraako poliisi minut ulos asemalta jos teen rikosilmoituksen?
Tiedän missä tämä nainen liikkuu koska olen nähnyt hänet lähes viikottain pyörimässä keskustassa sekaisin kuin seinäkello. Bussissa ei ollut muita matkustajia kun minä ja tämä nainen. Takaraivolle jäi kalju kohta kun yhtäkkiä alkoi riuhtoa minua hiuksista, huutaa hu o raa ja repi paitani niskasta hajalle. En tiedä tämän ihmisen nimeä, mutta eiköhän hänet joku tunnista. Aihetta rikosilmoitukseen?
Kommentit (28)
Oli vajaa 4-kymppinen, laiha ja tummatukkainen? Sellainen on riehunut viime aikoina jauhojenginsä kanssa stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet mielikuvitusmaailmassa elävä Lars-Johan Jocke Grönholm. Kukaan ei koskisi sinuun tikullakaan.
Häh? Olen nainen ja tämä repijä oli nainen, jos sillä nyt on jotain merkitystä. Onko lääkärissä käynnistä oikeasti jotain hyötyä kun muita näkyviä jälkiä ei ole kun kalju läntti takaraivolla.
Ap
On. Lääkärin pitää todeta vamma.
Kannattaa tehdä ilmoitus pian, jotta mahdollinen valvontakameratallenne on vielä olemassa. En tiedä tutkiiko poliisi mutta kannattaa yrittää. Ilmoituksen voi tehdä netissäkin.
Marinin bileporukkaa se vain oli.
Kun uhrina on mies ja rikollisena naindn, niin järjestelmä ja yhteiskunta ei hyväksy sitä. Voithan sinä yrittää. Mutta valmistaudu miesvihaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun uhrina on mies ja rikollisena naindn, niin järjestelmä ja yhteiskunta ei hyväksy sitä. Voithan sinä yrittää. Mutta valmistaudu miesvihaan.
Uhrina oli myös nainen.
Se oli äsken puhumassa jossain puistossa
Olisi tietysti pitänyt ilmoittaa kuskille ja soittaa poliisit paikalle heti. Käy lääkärissä ja tee rikosilmoitus, mutta todennäköisesti se ei johda mihinkään, kun tekijä ei ole tiedossa. Noin 1000€ ois voinut saada kivusta ja särystä. Jos tekijä saadaan kiinni, kannattaa vielä myöhemmin käydä valittamassa unettomuutta ja ahdistusta lääkärillä. Näistä kans todistukset niin tulee 500€ lisää.