Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku juopunut/aineissa oleva (?) nainen raivosi minulle bussissa ja repi tukon hiuksia päästä ja paidan rikki, nauraako poliisi minut ulos asemalta jos teen rikosilmoituksen?

Vierailija
19.08.2022 |

Tiedän missä tämä nainen liikkuu koska olen nähnyt hänet lähes viikottain pyörimässä keskustassa sekaisin kuin seinäkello. Bussissa ei ollut muita matkustajia kun minä ja tämä nainen. Takaraivolle jäi kalju kohta kun yhtäkkiä alkoi riuhtoa minua hiuksista, huutaa hu o raa ja repi paitani niskasta hajalle. En tiedä tämän ihmisen nimeä, mutta eiköhän hänet joku tunnista. Aihetta rikosilmoitukseen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olettaa, että eiköhän joku tunnista. Lääkärin kautta ja sitten vasta rikosilmoitus.

Vierailija
2/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet mielikuvitusmaailmassa elävä Lars-Johan Jocke Grönholm. Kukaan ei koskisi sinuun tikullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaat aikaasi. Ei poliisi tee mitään muuta kun kirjaa ilmotuksesi järjestelmään

Vierailija
4/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet mielikuvitusmaailmassa elävä Lars-Johan Jocke Grönholm. Kukaan ei koskisi sinuun tikullakaan.

Häh? Olen nainen ja tämä repijä oli nainen, jos sillä nyt on jotain merkitystä. Onko lääkärissä käynnistä oikeasti jotain hyötyä kun muita näkyviä jälkiä ei ole kun kalju läntti takaraivolla.

Ap

Vierailija
5/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Olen nainen ja tämä repijä oli nainen, jos sillä nyt on jotain merkitystä. Onko lääkärissä käynnistä oikeasti jotain hyötyä kun muita näkyviä jälkiä ei ole kun kalju läntti takaraivolla.

Ap

Katsos kun pitää olla todisteita pahoinpitelystä. Yleensä pikku tönäisyjä ei edes kirjata, koska ei tule näkyviä vammoja. Lääkärin kirjaamat vammat ovat todiste.

Vierailija
6/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyökkäilee ihmisten kimppuun, pitäisi bussifirman /bussikuskien ainakin tietää se ja riskit. Ota valokuvat jäljistä. Kauheaa jos käy jonkun pelkäävän tytön kimppuun seuraavaksi?

Vierailija
7/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa, mutta ainakin mun kotimaassa meillä on tallentavat kamerat busseissa. Löytyisköhän suomalaisistakin busseista tällaiset kamerat, josta voitaisiin tuo tarkistaa?

Vierailija
8/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katsos kun pitää olla todisteita pahoinpitelystä. Yleensä pikku tönäisyjä ei edes kirjata, koska ei tule näkyviä vammoja. Lääkärin kirjaamat vammat ovat todiste.

No, siinähän tuo kalju kohta (joka punoittaa ja peilin kautta kun tarkemmin katsoin näkyy raapimisjälkiä) yhä on kun tapahtui muutama tunti sitten. Täytyy käväistä lääkärissä.

Ap

Vierailija
9/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

Vierailija
10/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö vasikoida?

Vierailija
11/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vetänyt sitä akkaa turpaan?

Vierailija
12/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös busseissa ole valvontakamerat? 

Mutta mene sinne lääkäriin jotta saat prosessin käyntiin. Olin kerran bussissa kun sekavasti käyttäytynyt mies aivan yllättäen hyökkäsi vanhempiensa kanssa matkustaneen pienen lapsen kimppuun. Se oli todella pelottava tilanne. Onneksi lapsen isä sai toisen miesmatkustajan kanssa poistettua tämän häirikön bussista ennen kuin mitään ehti tapahtua. Mutta tuollaisesta henkilöstä pitäisi tehdä jokin ilmoitus välittömästi, sillä hän on vaaraksi muille. 

Vierailija
13/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä varmaan pyysit kuljettajaa soittamaan poliisit? Tai soitit itse? Tai edes ilmoitit sille kuskille, mitä kävi? Ja P.S. niissä busseissa on nykyään kamerat, että niistähän tuo näkyy, mitä kävi. 

Vierailija
14/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sannaa ole nälvitty jo tarpeeksi?

Vierailija
15/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naura. Tee rikosilmoitus

Vierailija
16/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lääkäriin ja tarkistuta, ettei ala naarmut tulehtua! Tiedä mitä paskaa sen kirkujan kynsien alla kasvaa!

Vierailija
17/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pahoinpitely. Tietenkään eivät naura.

Vierailija
18/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalina" pahoinpitelynähän tuo menee, mitä nauramista siinä olisi.

Vierailija
19/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olitte ihan kahdestaan siinä bussissa. Ei edes kuljettajaa. Eikä bussissa ollut videovalvontaakaan.

Vierailija
20/28 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä varmaan pyysit kuljettajaa soittamaan poliisit? Tai soitit itse? Tai edes ilmoitit sille kuskille, mitä kävi? Ja P.S. niissä busseissa on nykyään kamerat, että niistähän tuo näkyy, mitä kävi. 

Kuski käski tämän naisen ulos ja kysyi olenko kunnossa. Säikähdin niin etten tajunnut kysellä mistään poliiseista ja jäin itse seuraavalla pysäkillä. Tampereella kävi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän