Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat olleet poikanne n. 3-4 vuoden ikäisinä ja miten ovat siitä muuttuneet?

Vierailija
25.10.2006 |

Meillä tällä hetkellä aika " herkkä" poika, kyyneleet valuvat milloin mistäkin. Toisaalta kamalan reipas ja raisu. Kova halimaan ja antamaan pusuja, kaipaa todella paljon läheisyyttä, nukkuukin vieressä : ) Olisi kiva kuulla millaisia poikia teillä on ja millasiksi ovat muuttuneet kasvaessaan??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pojassani oli tuossa iässä silmiinpistävintä aivan tajuton itsepäisyys. Hän kun halusi jotain, niin huusi tunnin putkeen. Kun piti mennä vaikka lääkäriin, niin aina olin varuillani, mitä siitä tulee. Jos pojalle ei reissu sopinut, tarvittiin kolme hoitajaa pitämään kiinni. Jos hänelle se sopi, niin poika oli itse enkeli. Hän on aina tiennyt, mitä tahtoo.

Nyt poika on 6-vuotias ja ymmärrystä löytyy huomattavasti enemmän. Hän on oppinut joustamaan. Mutta vieläkin se itsepäisyys on tallella. Jos hän ei halua, niin hän ei anna ikinä periksi. Eilen laitettiin päähän tikit ilman puudutusta, eikä silmäkään värähtänyt, koska poika oli niin päättänyt.

Toivottavasti kaikki piirteet jalostuat matkan varrella. Tällainen kovapäinen pärjää elämässä hyvin, jos hän vain oppii riittävästi tunneälytaitoja.

Vierailija
2/2 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin puhuu hyvin eikä ole enää yhtä pidättyväinen ja arka. Herkkä mietiskelijä edelleen. Kovia raivareita ajoittain. Ikää viisi vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi