Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun tää koti-äidin elämä olis paljon valoisampaa jos olisi edes yksi äiti lapsineen tässä samassa pihassa kaverina...

Vierailija
25.10.2006 |

ei edes tarttis tuntee niin hyvin, vaan auttais jos edes lapsen vaatetuksesta tms vois PUHUA jollekin kun tuossa pihalla nökötellään.

olis edes lähistöllä tuttuja.

Avoin päiväkoti välillä kiinnostaisi mutta olen sen verran nuori että mua varmaan katottais vaan eikä kukaan vaihtais sanaakaan...sepä ois taas kokemusta täydentävä kokemus.

Te joilla on kaveria siinä pihassa tai lähitienoilla, olkaa onnellisia juttukavereista...!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Avoin päiväkoti välillä kiinnostaisi mutta olen sen verran nuori että mua varmaan katottais vaan eikä kukaan vaihtais sanaakaan...sepä ois taas kokemusta täydentävä kokemus.

i]

lähde sinne avoimeen avoimin mielin. Ei varmaan saa äitikavereita jos ei missään käy ja jos menee niin menee jo valmiiksi negatiivisella asenteella.

Mukavaa kerhopäivää!

Nim. kaikki äiti-lapsi kaverinsa kerhoista ja puistoista haalinut ;)

Vierailija
2/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin alkaa sinulle kaveriksi, jos asutaan samoilla kulmilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä tietää vaikka siellä kävisi ikäisiäsi nuoria äitejä.

Käy edes tsekkaamassa.

Vierailija
4/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehkäpä sinne avoimeen on tosiaan joku kerta mentävä avoimin mielin =)

Vierailija
5/5 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin avoimessa päiväkodissa käy enemmänkin nuoria äitejä ensimmäisen alpsensa kanssa kuin vanhempia tai useamman lapsen äitejä. Mene ihmeessä sinne sinäkin, varmasti löytyy mukavaa seuraa. Ole avoi ja iloinen, siellä on ihan samanalisia äitejä kuin sinäkin, he tykkäävät jutella juuri niiistä asioista kuin sinäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan