Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdottomuus, että 26-vuotias mies löytäisi nuoremman tyttöystävän?

Vierailija
18.08.2022 |

Oman ikäiset ei kiinnosta, vaan tahtoisin 20-24 vuotiaan. Kuinkahan mahdollista tuo mahtaa olla?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahdotonta. Hommaa poikaystävä.

Vierailija
22/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajuuri salaatti on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka parikymppinen haluaisi keski-ikäistä setää riesakseen?

Vierailija
24/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumaliste. Ihan normaali ikäero tuo on, joten ei pitäisi iän puolesta olla ongelma. Suurin ongelma on tässä nössö, joka kyselee vauvan palstalla tällaisia.

Oman ikäistä tuo ikähaarukka on minustakin, ei parin vuoden ikäero näy eikä tunnu missään enää. Niin mitä ihmettä ap oikein tarkoittaa ettei omanikäiset kiinnosta, kun nuo juuri ovat omanikäisiä, tai erittäin lähellä sitä? :D Vai luuleko hän että kaikki katsoo kuukauden tarkkuudella että on varmasti täysin saman ikäinen, ja syntynyt samaan aikaan päivästä..

Vierailija
25/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta ei kiinnosta toimia sun omaishoitajana pappa :)

N21

Vierailija
26/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 21, tapailin 26-vuotiasta miestä jonkin aikaa. Sitten miehelle tuli sydänkohtaus kesken kävelylenkin ja joutui useammaksi päiväksi sairaalaan. Silloin tajusin, että parempi pysytellä oman ikäisissä terveissä nuorissa miehissä.

Vierailija
27/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Olet auttamatta myöhässä ja sua ei kukaan huoli.

Vierailija
28/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun juna meni jo. Naisia ei kiinnosta sun pilaantuneet siittiös ja erektio-ongelmat

Vierailija
29/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko töissä ja valmis elättämään tyttöystäväsi? Sitten opiskelijamuikkuja riittää.

Opiskelija olen

Ap

Mitä sun elämässäs on mennyt pieleen, että olet noin iäkkäänä vielä opiskelija?

Vierailija
30/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä vauhtia sä et tule saamaan minkään ikäistä tyttöystävää koskaan. Luulet näköjään, että niitä saa täältä, kun jatkuvasti sitä kyselet.

Vierailija
31/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein kohtaat sinusta kiinnostuneita tuon ikäisiä naisia? Siitähän se on kiinni. Jos joudut hätistelemään innokkaimpia ympäriltäsi, niin ei tule olemaan mitään ongelmia. Jos et ole tähänkään saakka heitä tapaillut niin et tule tapailemaan jatkossakaan.

Vierailija
32/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/44 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 26-vuotias haluaisi 20-vuotiaan? Onko niin epäkypsä, että oman ikäiset ei tunnu sopivalta?

Ei se kuusi vuotta myöhemmällä iällä ole mikään iso ikäero. Mutta tuossa iässä se ero voi tarkottaa sitä, että toinen on fuksi ja toinen työskentelee väitöskirjansa parissa. On aika erilaiset elämäntilanteet.

Sen 20-vuotiaan silmissä 26-vuotias on kyllä aika vanha. Kyllä hän mieluummin valitsee jonkun, joka on lähempänä omaa ikää ja samanlaisessa elämäntilanteessa. 

Entä jos molemmat ovat saman vuoden opiskelijoita? Ei tuossa enää niin isoa kehityseroa ole, että olisi liikaa ikäeroa

Vierailija
35/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista setämiehelle

Vierailija
36/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sulla on nuori nainen kumppanina ei tee susta nuorta. Hyväksy vanheneminen ja se että omaan nuoruuteesi ei ole enää paluuta. Katsele niitä 25-35v naisia

Vierailija
37/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 22 ja ihastunut 26-vuotiaaseen.

Vierailija
38/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta eläkeläispapat

N22

Vierailija
39/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko töissä ja valmis elättämään tyttöystäväsi? Sitten opiskelijamuikkuja riittää.

Opiskelija olen

Ap

Mitä sun elämässäs on mennyt pieleen, että olet noin iäkkäänä vielä opiskelija?

Taidat olla amiksen käynyt ja senkin rimaa hipoen pääsit läpi.

Mä olen 43v. ja opiskelen töiden ohessa sairaanhoitajaksi eli opiskelija olen mäkin.

Vierailija
40/44 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 20 vuotiaana 26 vuotiaan miehen ja menimme lopulta naimisiin asti. En koskaan ajatellutkaan että tuossa ikäerossa olisi mitään tavatonta. Omilla vanhemmillani on 8 vuotta ikäeroa siten että isä on vanhempi, ja 33-vuotiaalla kälylläni taasen on 24-vuotias mies. Hyviä pareja kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän