Millainen mies eroaa ihastuksen takia?
Jos joku mies haluaisi erota ihastuksensa takia, eikö ihastuksen pitäisi olla aika vakava?
Voiko joku mies olla niin tuuliviiri, että vaihtaisi nopeastikin "parempaan"?
Kommentit (35)
Mies on löytänyt sisäisen itsensä ja voimaantunut. Vaimo varmasti löhöää sohvalla, ei tee kotitöitä ja päästänyt itsensä rupsahtamaan. Ihana elämä odottaa.
Onko teillä ollut jo kauan tällaista ihastumista ilmassa ja oletko itse varattu?
Minun ex. Meillä oli huono suhde. Hän oli seksiadfikti. Mikään määrä seksiä ei riittänyt.
Ei meillä ollut lopulta läheisyyttä käännä, kun minua alkoi hänen läheisyys ahdistaa.
Emme tehneet mitään yhdessä.
Hyvä, että lähti 😊
Rapumiehet ovat erityisen tuuliviirejä, jotka kaipaa jatkuvaa vahvistusta itselleen joten niihin en ainakaan panostaisi.
Vastuuton. Uusi ruoho lakastuu sekin äkkiä kun on vakkarina.
Tää nyt on viimeinen paikka jossa kysyä. Täällä katkeroituneet ihmiset aina negaamassa ja hiekoittamassa kaiken.
sellainen, joka on kyllästynyt nalkutukseesi
Taimiehen nyxä on sanonut haluavansa erota ja antanut miehelle pari kuukautta aikaa muuttaa pois. Nyt hän tarvitsee kiireesti uuden asuinpaikan ja kotitöidentekijän ja vakipanon.
Sellainen, joka on ollut "sen väärän" kanssa yhdessä. Uskokaa huviksenne, aivan kuten naisetkin niin myös miehet tajuavat jossain vaiheessa, ettei nykyinen kumppani vastaa omaa naisihannetta. Sillä hetkellä mies alkaa etsimään parempaa.
Jos suhteessa on kaikki ok, jos nainen on miehen unelmien kumppani, hän EI IKINÄ vilkuile niinsanotusti toisiin haaroväleihin. Puun ja kuoren väliin ei mahdu muita!
Tietämätön saa olla, ei tyhmä.
Mies
Joskus alkaa oma elämä ahdistaa kun on työt, asuntolainat, lapset, päiväkodit, harrastukset, lääkärissäkäynnit ja muut ruuhkavuosien veivuut. On "helppo" tie ulos hankalasta tilanteesta vaan ihastua johonkin toiseen ja siirtyä seuraavan kanssa pyörimään. Voi jättää vaimon hoitamaan kaiken ja vain poistua paikalta uuden onnen kanssa. Toki näissä on naisiakin. Pahimmat näistä jättää lapsetkin taakseen niin että eivät ole missään tekemisissä. Uusi onni kestää sen hetken, kunnes taas arki alkaa ahdistaa ja etsitään taas uutta prinsessaa pelastamaan ahdingosta.
Aika harvassa ovat ne kestävät liitot jotka perustuvat pettämiseen edellisen liiton aikana.
Ja totta sekin, että osa miehistä on sellaisia että ne loikkaa edellisen sängystä suoraan seuraavan sänkyyn. On joku joka hoitaa arkiaskareet, seksin ja sen, että ei tarvitse pysähtyä hetkeksikään miettimään mikä siinä edellisessä suhteessa meni vikaan.
Ja sitten on vielä nämä "mun vaimo ei ymmärrä mua ja me ollaan eroamassa" -vinkujat, joille tämä on vain fraasi jolla pääsee sänkyyn. Se ei tarkoita mitään ja kumma kyllä vaimo ei tiedä tästä erosta mitään. Sitten pidetään hetki kahta naista ja itketään että en voi sittenkään erota kun lapset. Ja kun tajuat miten pahasti sua on käytetty hyväksi niin se jättää sut ja tekee saman seuraavalle pahaa aavistamattomalle.
Olen ollut narun molemmissa päissä, sekä petettynä että toisena naisena, molemmissa totuus selvisi minulle vasta jälkikäteen.
Olen miettinyt samaa. Olen siis itse ihastunut mieheen ja ainakin pientä ihastusta olen aistinut hänen hymystään. Taitaa olla kuitenkin aika pieni todennäköisyys, että fiksu mies jättäisi vaimoaan?
Ehkä tällainen mies saisi jonkinlaisen herätyksen suhteensa huonoudesta. Tai sitten on helposti ihastuvaa sorttia. Ehkä kannattaa vain ottaa puheeksi kun aikuisia olette ilmeisesti. Yksi elämä, ei kannata jahkailla loputtomiin.