Seksiä suihkussa
Tänään harrastimme seksiä suihkussa koska on niin hiostava ilma että hikoilee muutenkin liikaa. Suihku seksi on tosi ihanaa.
Kommentit (8)
Nihkeä märkä iho, toista nihkeän märkää ihoa vasten ilkeästi takertuu. En tiedä sitten, onko se niin ihanaa.
Mekin harrastimme tänään seksiä suihkussa mutta ei panemista. Minä sormetin vaimoa ja hän runkkasi minua. Hän sai ennen minua joten aloin itse runkkaamaan itseäni loppuun. Vaimo kääntyi selin ja laukesin hänen alaselän päälle jonka jälkeen hän veti minut kiinni itseensä niin että spremat vain litisi välissämme. Ensimmäinen kerta sekin.
Vierailija kirjoitti:
Nihkeä märkä iho, toista nihkeän märkää ihoa vasten ilkeästi takertuu. En tiedä sitten, onko se niin ihanaa.
Eipä ole vielä tähän mennessä ollut suihkussa nihkeä iho.
Suihkuseksi. Hyvä parisuhteen tilan ja seksin mittari.
Seurustelun alussa kaikki tilaisuudet käytetään hyväksi, on spontaania seksiä siellä sun täällä, esim. vaikka suihkussa.
Kun suhde vakiintuu, spontaani seksi vähenee ja loppuu. Suihkuun vielä kenties sovitaan yhtä aikaa, mutta että seksiä...? "Oles ny siinä...! Kuuma on muutenkin, äläs tunge ny siihen, mä pesen hiukset...Ekkös usko, painu pellolle siitä jos ei oo mitään muuta mielessä...!!"
Pidemmässä parisuhteessa olevat käyvät jo suihkussa eri aikoina, ja jo yritys tulla samaan suihkuun torpataan selkeästi: "No joo joo, orota ny s-tana sen aikaa että ehrin peseytyä ja tulla pois!!! Pyykkikoneen laitat päälle kun lopetat, ja kuivaa kerrankin lattia jäljiltäs, ettei pennuilta kastu sukat kun käyvät vessassa!"
^ Ei pidä paikkaansa lapsiperheessä. 16 vuoden jälkeen hankittiin lapsia, niin suihkutreffit on yksi yleisimmistä tavoista harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
^ Ei pidä paikkaansa lapsiperheessä. 16 vuoden jälkeen hankittiin lapsia, niin suihkutreffit on yksi yleisimmistä tavoista harrastaa seksiä.
"Hankittiin lapsia"- siinä se syy tulikin miksi pitkässä parisuhteessa olevat vielä mahtuvat samaan suihkuun. Silloin ei koske päähän, ei ole kuuma, ei mene saippuaa silmiin, ei tunnu hankalalta, eikä haittaa vaikka suihkun lattiakin jää huonolle kuivaamiselle.
^ Meillä vaimo ehdottaa usein suihkutreffejä, koska hänen yksi lempiasennoista on saada seisten takaapäin. Vaimo laukeaa tuossa asennossa todella nopeasti joten se sopii pikaisiin.
Vähän kaakelit liukkaina, niin siellähän käy loirit.