Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies eroaa ihastuksen takia?

Vierailija
18.08.2022 |

Jos joku mies haluaisi erota ihastuksensa takia, eikö ihastuksen pitäisi olla aika vakava?

Voiko joku mies olla niin tuuliviiri, että vaihtaisi nopeastikin "parempaan"?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki miehet.

Vierailija
2/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin miehestäni kun hän kertoi ihastuneensa. Ei ole kaduttanut. Eipä hän ihastuksensa kanssa edes montaa viikkoa ollut, kun tämäkin jo hänet jätti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, koska olen ihastunut erääseen mieheen ja ilmeisesti tunne on molemminpuoleinen, koska hän kertoi minulle haluavansa erota puolisostaan!

Mutta vaikka ihastunut olenkin, juttu tulee aika äkkiä enkä ymmärrä onko hän eroamassa MINUN vuokseni, se tuntuisi aika nopealta toiminnalta.

Seksiäkö haluaa? Ap

Vierailija
4/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea ja päättäväinen. Nössöt jää vaniljasuhteeseen vellomaan.

Vierailija
5/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviolotto tai avoliitto tai suhde on jo ollut kuollut kuin yhteinen kemiakin.Syy eroon. Jos e riitä laske vapaaksi.Älä roiku sylistä laske vapaaksi.

Vierailija
6/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella "jä n nä". Eli kaikki parisuhteeseen pääsevät

Vierailija
7/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuliviiri pinnallinen typerä

Mikä tun vaniljasuhde?

Tuo ilmaisu jo kertoo paljon kommentoijasta

Vierailija
8/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviolotto tai avoliitto tai suhde on jo ollut kuollut kuin yhteinen kemiakin.Syy eroon. Jos e riitä laske vapaaksi.Älä roiku sylistä laske vapaaksi.

Mitä?

Vierailija
9/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn, koska olen ihastunut erääseen mieheen ja ilmeisesti tunne on molemminpuoleinen, koska hän kertoi minulle haluavansa erota puolisostaan!

Mutta vaikka ihastunut olenkin, juttu tulee aika äkkiä enkä ymmärrä onko hän eroamassa MINUN vuokseni, se tuntuisi aika nopealta toiminnalta.

Seksiäkö haluaa? Ap

MIetipä nyt, kuinka nopeasti hän eroaa sinusta löydettyöään uuden. Ehkä ei löydä, ehkä löytää.

Ehkä tuo vaihtaminen on ihan toimintamalli hänellä.

Vierailija
10/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiäkö haluaa? Ap

Heteromiehenä sanosin kyllä, että olisin vähän varovainen ja harkitsevainen tuollaisen kuvailemasi miehen kanssa. - Varo nyt ainakin, ettei hän ole yhtä pian muuttamassa luoksesi, tai vaatimassa, että sinun pitäisi muuttaa hänen luokseen. 

Vierailija
11/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies!

Vierailija
12/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille ennen, kun on oikeasti eronnut 😊.

Hän on voinut elää huonossa suhteessa.

Herännyt ymmärtämään asian sinun myötä.

Vierailija
13/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt vielä ihanamman <3

Vierailija
14/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa suhteessa oleva.

Vierailija
15/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiäkö haluaa? Ap

Pidä hyvänäs. T. Ex

Vierailija
16/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tun vaniljasuhde?

Vaimo viljeli maailmaan 3 lasta. Seksi loppui

Vierailija
17/35 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin exäni ihastukseen. Nyt olemme olleet ihastukseni kanssa naimisissa pari vuosikymmentä.

Kyllä kannatti

M52

Vierailija
18/35 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet elävät huonossa suhteessa ja saattavat huomata vasta kun löytyy joku ihminen jonka kanssa on oikeasti kemiaa. Miksi pitäisi olla huonossa suhteessa? Ai siksikö että pelkää mitä muut ajattelevat tai mitä yhteiskunnan standardit määrittelevät? No ei. Kannattaa ottaa asiasta selvää hienoin ja varovin askelin pikkuisen kerrallaan ilman mitään dramaattisempaa. Kaikille se ensimmäinen suhde ei ole välttämättä se oikea.

- Eräs ihastunut

Vierailija
19/35 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP itse varattu vai sinkku?

Vierailija
20/35 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tun vaniljasuhde?

Vaimo viljeli maailmaan 3 lasta. Seksi loppui

Vastuu jatkuu kuitenkin. Siinä uusi rouva saa miehen lisäksi kolme lapsukaistakin helmoihinsa. Kolmen lapsen mukana arkeen tulevat kurahaalareiden ostamiset, nuhat, oksennustaudit, pyykinpesu, ruuanlaittamiset ronkeleille lapsille, yhteiseen sänkyyn 1-3 pientä tuhisijaa, päiväkotiin ja harrastuksiin viemiset, rahanmenot, lomat ja viikonloput lasten kanssa ja Legot lattialla. Ah ihanuutta! Kyllä siinä romantiikka kukkii, kun miehen lapset tunkevat varpaitaan kainaloosi, aivastavat räät salaattiin tai pissivät housuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi