Hs kertoo, että Janita Aution "kännitilillä" on 92 seuraajaa, joiden joukossa on videolla esiintyviä henkilöitä, kuten Sanna Marin itse ja hänen ystävänsä kansanedustaja Ilmari Nurminen
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009012343.html
Eli toisin sanoen Sanna Marin itsekin tietää jo, ketkä ovat salaisen sometilin 91 muuta seuraajaa hänen lisäkseen, eli ketkä ovat mahdollisia videon vuotajia.
Kommentit (906)
Taitaa olla palkattu PR-henkilö tämä Janita, joka yrittää tehdä tappavan tylsästä Sannasta nuorten äänestäjien silmissä "coolin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedetään, että Autio on kepulainen? Jos on jättänyt uskonsa, niin eiköhän ole puoluekin mennyt samalla vaihtoon.
Meinaatko, että jättänyt sen valtavan verkoston, joka tätä maata pyörittää? Ajattelet, että ihan omilla kuvaustaidoilla päässyt mukaan piireihin? Ihanan naiivia.
Mikä valtava verkosto? Hän on piireihin päässyt, koska te ihailitte hänen Marinista ottamia kuvia. Silloin hänestä tuli ihqu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitänyt Sanna Marinia tosi fiksuna ihmisenä. Kyllä se kuva sai aikamoisen kolhun. Ei sen takia, että se tanssii humalassa, vaan sen takia, että viettää vapaa-aikaansa tuollaisessa porukassa. Tosi vastenmielistä, että maan pääministeri kuuluu johonkin instan haippirinkiin, jonne pinnalliset julkimot tai sellaisiksi haluavat postailevat toisistaan kuvaamiaan kännäysvideoita. Millaisia ystäviä Marinilla oikein on? Tuntuu niin pinnalliselta ja tyhmältä jengiltä ettei tosikaan, jotain juontajia ja tosi-tv-tähtiä, entisiä missejä, wannabe-poppareita ja someinfluenssereita. Itse en viihtyisi tuollaisessa seurassa puolta tuntia pidempään.
Tää on niin totta. Julkkistyrkkyjä "ystävinä"?
Ns ystävinä kymmeniä ihmisiä, joita ei edes oikeasti tunne? Ja vapaaehtoisesti lärvit kiinni jauhojengissä kuvauttaa itseään johonkin ryhmään, jonka oikeista seuraajista ei mitään hajua?
Oikeasti. Ja tämä kana on pääministeri kriisiaikana?
Enpä usko, että nuo kaikki nyt kovin ystäviä ovat, varsinkin, kun tekevät Sannalle mitä tekevät. Ehkä hän vaan ajautuu noihin tilanteisiin muutaman ystävän myötä ja nämä ns. ystävien ystävät sitten käyttävät tilanteen hyväksi.
Janita Autio voisi kyllä ottaa vastuuta ja selvittää miksi hän teki mitä teki. Ainakin Supolle, jos ei muuta.
Janita eikä kukaan muukaan ole vastuussa pääministerin tekemisistä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedetään, että Autio on kepulainen? Jos on jättänyt uskonsa, niin eiköhän ole puoluekin mennyt samalla vaihtoon.
Meinaatko, että jättänyt sen valtavan verkoston, joka tätä maata pyörittää? Ajattelet, että ihan omilla kuvaustaidoilla päässyt mukaan piireihin? Ihanan naiivia.
Mikä valtava verkosto? Hän on piireihin päässyt, koska te ihailitte hänen Marinista ottamia kuvia. Silloin hänestä tuli ihqu.
On hän jo vuosia ollut "seurapiirien "kuvaaja. Kuvannut todella paljon esim. kirjoihin julkkiskuvia.
Hän aloitti uransa vain soittamalla julkkisille " voisinko kuvata sua". Ja on ihailtavasti luonut uransa. Oon tykännyt tarinastaan, mutta korona-aikainen matkustelu pitkin poikin ja nyt tää kyllä tekivät lommon hänen kuvaansa. En silti sulje silmiä tosi seikoilta.
Eihän tälläistä videota olisi saanut laittaa edes omalle insta tililleen, joten syyllinen on vain hän joka tämän tililleen laittoi kaikkien katsottavaksi. Onneksi en omista tuollaista" ystävää".
Vierailija kirjoitti:
https://www.yrittajat.fi/uutiset/lestadiolainen-janita-kuvaa-poptahtia-…
Jutun mukaan Janita ei juo alkoholia.. Mitähän lie sitten nauttinut, kun aika fiiliksissä oli hänkin?
Aika fiiliksissä? Oikeastiko suomalaiset on näin mörököllejä?
Valavuorikin tweettasi, että ei ole kyllä koskaan viinalla päässyt tuohon kuntoon - ja kun katsoin sitten ne videot/videon niin suorastaan järkytyin, koska siinähän oli ihan tavallista musafiilistelyä ja kaveriporukan tanssia?!
Niin oikeastiko suomalaiset on noin hemmetin tylsiä, ettei EDES alkoholilla päästä tuohon tilaan?
MÄ OLEN SELVINPÄIN TUOLLAINEN.
Ei hemmetti. Jos olisin myötähäpeään taipuvainen persoona, niin nyt olisi se hetki.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt sitten hyökätään Janita Aution kimppuun ja pääministeri on viaton uhri.
Janita sen insta-storyn on laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas niin itsevarmana joku totaalisen tietämätön sössöttää passskaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin se kännissä örvelsi ja käyttäytyi sopimattomasti.
Älkää ampuko viestinviejää! Arvostan häntä. Tuo paskat näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota videon sisältöön nyt kantaa mutta tyhmä on kyllä tilin ylläpitäjä.
Itse en ymmärrä ollenkaan miksi julkkiksia myöten tämä Autio on tuomittu "paskaksi kaveriksi" ja vaikka miksi kun samalla Sanna on melkeinpä salakuvauksen uhri? Kyllä pääministerillä on ihan itsellään vastuu
1) valita vapaa-ajan seuransa tarkoin
2) esiintyä asemansa (pääministerinä 24/7) mukaisesti myös kaverin kavereiden seurassa
3) olla esiintymättä sellaisilla videoilla, joita ei halua missään nimessä julkisuuteen
4) kantaa itse vastuu, jos ottaa riskejä kohdissa 1-3
Tämä. Vain ja ainoastaan näin. Sanna ei ole kykenevä pääministeriksi, kun sysää vastuun tekemisistään jatkuvasti muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin se kännissä örvelsi ja käyttäytyi sopimattomasti.
Älkää ampuko viestinviejää! Arvostan häntä. Tuo paskat näkyviin.
Hmm jos Marinilla on känniörvellyksessäkin kuumemmat muuvit kuin sinulla ikinä selvinpäin niin millaisiin suorituksiin hän kykenisi selvänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitänyt Sanna Marinia tosi fiksuna ihmisenä. Kyllä se kuva sai aikamoisen kolhun. Ei sen takia, että se tanssii humalassa, vaan sen takia, että viettää vapaa-aikaansa tuollaisessa porukassa. Tosi vastenmielistä, että maan pääministeri kuuluu johonkin instan haippirinkiin, jonne pinnalliset julkimot tai sellaisiksi haluavat postailevat toisistaan kuvaamiaan kännäysvideoita. Millaisia ystäviä Marinilla oikein on? Tuntuu niin pinnalliselta ja tyhmältä jengiltä ettei tosikaan, jotain juontajia ja tosi-tv-tähtiä, entisiä missejä, wannabe-poppareita ja someinfluenssereita. Itse en viihtyisi tuollaisessa seurassa puolta tuntia pidempään.
Ns ystävinä kymmeniä ihmisiä, joita ei edes oikeasti tunne? Ja vapaaehtoisesti lärvit kiinni jauhojengissä kuvauttaa itseään johonkin ryhmään, jonka oikeista seuraajista ei mitään hajua?
Enpä usko, että nuo kaikki nyt kovin ystäviä ovat, varsinkin, kun tekevät Sannalle mitä tekevät. Ehkä hän vaan ajautuu noihin tilanteisiin muutaman ystävän myötä ja nämä ns. ystävien ystävät sitten käyttävät tilanteen hyväksi.
Janita Autio voisi kyllä ottaa vastuuta ja selvittää miksi hän teki mitä teki. Ainakin Supolle, jos ei muuta.Janita eikä kukaan muukaan ole vastuussa pääministerin tekemisistä. Piste.
Hän on vastuussa videon vuotamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan erikseen kännitili? Jo on siinä konsepti. Ite erehdyin kerran bileisiin, joissa oli saunaa ja paljua yms. (en ottanut niihin osaa). Ja jollain oli GoPro-minikamera ja ihan pokkana ja avoimesti kuvasi sillä. Missä lie videot nyt makaavat vuosien jälkeen. Minusta tosi asiatonta.
No tämä. Aikuisella ihmisellä! 40 tosiaan on uusi 20 ja 27 uusi 16 vee. Kommentoidaanko siellä sitten tyyliin - Vttu toi Jansku oli taas iha plexit. Se o iha seko.
Muistakaa, ettei kännitili ollut Marinin vaan Janitan, joka on vasta 29, syntynyt -93.
Eli onko tämä Janita jauhojengin pomo? Jos kerran Sanna sanoo olevansa valmis huumetestiin ja joku on siellä jauhottanut ja kuuluu siihen jengiin, niin ovatko kaikki muut paikalla olleet huumeiden käyttäjiä?
Tämä Janita on (ex)lesta. Joka puolestaan = kepu. Arviointivirhe ilman muuta pm:ltä. Itse odotan vain ketun ulostuloja siitä, kuinka Saarikko leipoo taas lastensa kanssa pullaa..
Jos Saarikko vielä yhtään leipoo lastensa kanssa pullaa niin sen massa ylittää kriittisen pisteen, se luhistuu mustaksi aukoksi ja imaisee sisäänsä koko maapallon :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan Janita ei juo alkoholia.. Mitähän lie sitten nauttinut, kun aika fiiliksissä oli hänkin?
Valavuorikin tweettasi, että ei ole kyllä koskaan viinalla päässyt tuohon kuntoon - ja kun katsoin sitten ne videot/videon niin suorastaan järkytyin, koska siinähän oli ihan tavallista musafiilistelyä ja kaveriporukan tanssia?!
Niin oikeastiko suomalaiset on noin hemmetin tylsiä, ettei EDES alkoholilla päästä tuohon tilaan?
MÄ OLEN SELVINPÄIN TUOLLAINEN.Ei hemmetti. Jos olisin myötähäpeään taipuvainen persoona, niin nyt olisi se hetki.
Näinpä. Yhtäkkiä suomalaisista kuoriutuu täällä keskustelupalstoilla jotain ihmekörttejä, jotka juovat vain mehua, eivät koskaan koske vastakkaiseen sukupuoleen paitsi omaan puolisoon ja istuvat kotona sukkaa kutomassa. Kun katsoin noi videot niin näin ihmisiä, jotka osaavat irroitella, nauraa, eivätkä ota itseään niin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä 36-vuotiaat naiset SAAVAT sitten tehdä vapaa-ajallaan?
Nelikymppisen ei tarvitse biletykseen enää äidiltä ja isiltä lupaa kysyä. Ehkä aviomiehelle lapsileen voi asian ilmoittaa. Onhan se Sanna Marinin videolla paissään keikistely tosi tyhmä juttu. Ystävät yhtä tyhmiä, mikähän oli motiivi yhteispelillä selvästi tehty.
Sanna Marin EI ole millään mittareilla nelikymppinen. Se alkaa siitä, kun ikövuosi 39 vaihtuu 40ksi.
Sanna Marin on puhtaasti kolmikymppinen ihminen.
Käsittämätöntä matemaattista ymmärtämättömyyttä. 3 ei ole 4.
35 alkaen luku pyöristyy ylöspäin neljäänkymmeneen. Sanna on tänä vuonna 37, eli vahvasti nelikymppinen.
35 on pyöristettynä 35. 39,5 olisi sitten pyöristettynä 40. Nyt tiedät sitten tämänkin. M40 DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä 36-vuotiaat naiset SAAVAT sitten tehdä vapaa-ajallaan?
Ei tässä ole kyse siitä mitä joku nainen tekee vaan mitä Suomen pääministeri tekee. Pääministeri ei todellakaan saa bilettää jossain koksu/piribileissä
Mistä tuo koksu/piribiletieto on sinulle tullut?
Silmät seisoo, vauhti päällä, ollaan laihoja kuin luurangot, sekaisin muttei humalassa.
Isopalkkaisena "viihdekäyttäjä"- nistinä tunnistan helposti kaltaiseni.
M40Marinin pupillit eivät olleet laajentuneet. Eikö koksu/piri aiheuta yleensä pupillien laajenemisen?
Ei aiheuta, vaan päinvastoin pienentää pupilleja. Psykedeelit aiheuttavat pupillien laajenemisen.
Nyt on tietämystä 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janita Autio voisi kyllä ottaa vastuuta ja selvittää miksi hän teki mitä teki. Ainakin Supolle, jos ei muuta.Janita eikä kukaan muukaan ole vastuussa pääministerin tekemisistä. Piste.
Hän on vastuussa videon vuotamisesta.
Nimenomaan. Ryhmä, jolle video jaettiin ei ollut tarpeeksi luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÄ OLEN SELVINPÄIN TUOLLAINEN.Ei hemmetti. Jos olisin myötähäpeään taipuvainen persoona, niin nyt olisi se hetki.
No olet kyllä tavallista eläväisempi sitten. Kyllä minäkin kuitenkin alkoholilla olen päässyt tuollaiseen tilaan monta monituista kertaa. Huumeita en ole koskaan käyttänyt ja onneksi elin biletysajat ennen somea.
Nythän löytyi varsinainen kokemusasiantuntija.