Hs kertoo, että Janita Aution "kännitilillä" on 92 seuraajaa, joiden joukossa on videolla esiintyviä henkilöitä, kuten Sanna Marin itse ja hänen ystävänsä kansanedustaja Ilmari Nurminen
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009012343.html
Eli toisin sanoen Sanna Marin itsekin tietää jo, ketkä ovat salaisen sometilin 91 muuta seuraajaa hänen lisäkseen, eli ketkä ovat mahdollisia videon vuotajia.
Kommentit (906)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen katsonut nuo videot nyt moneen kertaan, mutta en näe niissä mitään viitteitä huumeista.
Järkyttävän huonolaatuisessa videossa pöydällä näkyvä vaalea asia voi olla ihan mitä tahansa valkoisesta puhelimesta talouspaperinpalaan... en minä mitään "viivoja" siitä saa parhaalla tahdollakaan.
Kukaan ei videolla kisko mitään nenäänsä, piikitä tai syö tabuja. Lasit jollain kädessä, mutta juomistakaan ei kuvata.
Kukaan ei videolla puhu mitään aineista. Se jokin J-huuto voi olla jallua, jeetä, jennaa tai jauhoja tai jotain muuta, huonolaatuisesta videosta siitä ei saa selvää.
Videoissa tanssitaan tyhmästi poseeraten kameralle, halaillaan ja siltä näyttää, että humalassa ovat, mutta promillejahan ei pääse kukaan mittaamaan.
Mistä siis oikein alkoi nämä puheet huumeidenkäytöstä, jonka kaikki näyttävät nyt uskovan ihan totena ja toistavat puheita ja vitsejä kokaiinista, ilman että asiasta ilmeisesti on mitään todisteita? Todisteeksi ei riitä se, että "kyllä kokaainia Helsingissä tietyissä juhlissa käytetään".
Olen vähän järkyttynyt, että esim. suomalainen lehdistö nielaisi tämän huumejutun ihan pureskelematta. Ilmeisesti trollaamismielessä twitterissä voi heitellä ihan mitä tahansa ja kohta se on jo tosi.
Videolla huudetaan myös v I t t u tästä tulee hyvä fiilis ja tuupa tänne testaa. Harvemmin noin puhutaan, kun pelkästä alkoholista kyse.
Ei huudettu "tuupa tänne testaa"
Siinä pitkässä versiossa kuuluu tuo.
Mistä se löytyy?
Y-laudalla ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen katsonut nuo videot nyt moneen kertaan, mutta en näe niissä mitään viitteitä huumeista.
Järkyttävän huonolaatuisessa videossa pöydällä näkyvä vaalea asia voi olla ihan mitä tahansa valkoisesta puhelimesta talouspaperinpalaan... en minä mitään "viivoja" siitä saa parhaalla tahdollakaan.
Kukaan ei videolla kisko mitään nenäänsä, piikitä tai syö tabuja. Lasit jollain kädessä, mutta juomistakaan ei kuvata.
Kukaan ei videolla puhu mitään aineista. Se jokin J-huuto voi olla jallua, jeetä, jennaa tai jauhoja tai jotain muuta, huonolaatuisesta videosta siitä ei saa selvää.
Videoissa tanssitaan tyhmästi poseeraten kameralle, halaillaan ja siltä näyttää, että humalassa ovat, mutta promillejahan ei pääse kukaan mittaamaan.
Mistä siis oikein alkoi nämä puheet huumeidenkäytöstä, jonka kaikki näyttävät nyt uskovan ihan totena ja toistavat puheita ja vitsejä kokaiinista, ilman että asiasta ilmeisesti on mitään todisteita? Todisteeksi ei riitä se, että "kyllä kokaainia Helsingissä tietyissä juhlissa käytetään".
Olen vähän järkyttynyt, että esim. suomalainen lehdistö nielaisi tämän huumejutun ihan pureskelematta. Ilmeisesti trollaamismielessä twitterissä voi heitellä ihan mitä tahansa ja kohta se on jo tosi.
Videolla huudetaan myös v I t t u tästä tulee hyvä fiilis ja tuupa tänne testaa. Harvemmin noin puhutaan, kun pelkästä alkoholista kyse.
Ei huudettu "tuupa tänne testaa"
Siinä pitkässä versiossa kuuluu tuo.
Mistä se löytyy?
Y-laudalla ainakin on.
Twitteristä löytyy myös.
Vierailija kirjoitti:
Tuota Aution yksityistä instatiliä on ilmeisesti seurannut myös muutama ihminen, jotka tituleeraavat itseään toimittajiksi! Miten helv*issä se on mahdollista? Siis että journalisteina liehuvat tuollaisessa porukassa muka yhtenä muista? Ja toisaalta se, että Autio postailee pääministerin kännäysvideoita ryhmään, jossa on toimittajan tittelillä ihmisiä, mediassa töissä? Sitten hämmästellään, että kuinka vuoti julkisuuteen.
Ei toimittaja ole mikään nimikesuojattu ammatti. Kuka tahansa voi tituleerata itseään toimittajaksi (ja tituleeraakin) ilman minkäänlaista journalistista koulutusta ja/tai varsinaista työkokemusta.
Ne oikeat toimittajat opiskelevat yliopistossa noin viisi vuotta esim. tiedotusoppia ja mediakulttuurin tutkimusta, ja usein muita yhteiskunnallisia aineita siihen päälle, sosiologiaa, kv. politiikkaa tms. Sitten tehdään isommissa ja pienemmissä mediataloissa toimittajaharkkoja ja kesäsijaisuuksia, ja opetellaan ammattia.
Ei noista "toimittajista" kai kukaan ole oikea toimittaja, vaan esim. tosi-tv-tyrkkyjä, jotka ovat päässeet jollekin nuorisoradiokanavalle juontamaan sitä kautta.
Pääministerin ystäväpiiriä ihmettelen minäkin! Miksi helkkarissa hän haluaa viettää tuollaisten ihmisten kanssa vapaa-aikaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan erikseen kännitili? Jo on siinä konsepti. Ite erehdyin kerran bileisiin, joissa oli saunaa ja paljua yms. (en ottanut niihin osaa). Ja jollain oli GoPro-minikamera ja ihan pokkana ja avoimesti kuvasi sillä. Missä lie videot nyt makaavat vuosien jälkeen. Minusta tosi asiatonta.
No tämä. Aikuisella ihmisellä! 40 tosiaan on uusi 20 ja 27 uusi 16 vee. Kommentoidaanko siellä sitten tyyliin - Vttu toi Jansku oli taas iha plexit. Se o iha seko.
Muistakaa, ettei kännitili ollut Marinin vaan Janitan, joka on vasta 29, syntynyt -93.
Eli onko tämä Janita jauhojengin pomo? Jos kerran Sanna sanoo olevansa valmis huumetestiin ja joku on siellä jauhottanut ja kuuluu siihen jengiin, niin ovatko kaikki muut paikalla olleet huumeiden käyttäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitänyt Sanna Marinia tosi fiksuna ihmisenä. Kyllä se kuva sai aikamoisen kolhun. Ei sen takia, että se tanssii humalassa, vaan sen takia, että viettää vapaa-aikaansa tuollaisessa porukassa. Tosi vastenmielistä, että maan pääministeri kuuluu johonkin instan haippirinkiin, jonne pinnalliset julkimot tai sellaisiksi haluavat postailevat toisistaan kuvaamiaan kännäysvideoita. Millaisia ystäviä Marinilla oikein on? Tuntuu niin pinnalliselta ja tyhmältä jengiltä ettei tosikaan, jotain juontajia ja tosi-tv-tähtiä, entisiä missejä, wannabe-poppareita ja someinfluenssereita. Itse en viihtyisi tuollaisessa seurassa puolta tuntia pidempään.
Tää on niin totta. Julkkistyrkkyjä "ystävinä"?
Pettynyt. Äärimmäisen pettynyt. Ja surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota Aution yksityistä instatiliä on ilmeisesti seurannut myös muutama ihminen, jotka tituleeraavat itseään toimittajiksi! Miten helv*issä se on mahdollista? Siis että journalisteina liehuvat tuollaisessa porukassa muka yhtenä muista? Ja toisaalta se, että Autio postailee pääministerin kännäysvideoita ryhmään, jossa on toimittajan tittelillä ihmisiä, mediassa töissä? Sitten hämmästellään, että kuinka vuoti julkisuuteen.
Autio taisi saada rahaa tuosta. Olisiko Seiskan järjestämä ansa?
Luulenpa, että tällä hetkellä selvitetään kiivaasti lööppilehdissä, että Kuka maksoi ja Kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan erikseen kännitili? Jo on siinä konsepti. Ite erehdyin kerran bileisiin, joissa oli saunaa ja paljua yms. (en ottanut niihin osaa). Ja jollain oli GoPro-minikamera ja ihan pokkana ja avoimesti kuvasi sillä. Missä lie videot nyt makaavat vuosien jälkeen. Minusta tosi asiatonta.
No tämä. Aikuisella ihmisellä! 40 tosiaan on uusi 20 ja 27 uusi 16 vee. Kommentoidaanko siellä sitten tyyliin - Vttu toi Jansku oli taas iha plexit. Se o iha seko.
Muistakaa, ettei kännitili ollut Marinin vaan Janitan, joka on vasta 29, syntynyt -93.
Eli onko tämä Janita jauhojengin pomo? Jos kerran Sanna sanoo olevansa valmis huumetestiin ja joku on siellä jauhottanut ja kuuluu siihen jengiin, niin ovatko kaikki muut paikalla olleet huumeiden käyttäjiä?
Tämä Janita on (ex)lesta. Joka puolestaan = kepu. Arviointivirhe ilman muuta pm:ltä. Itse odotan vain ketun ulostuloja siitä, kuinka Saarikko leipoo taas lastensa kanssa pullaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Janita on (ex)lesta. Joka puolestaan = kepu. Arviointivirhe ilman muuta pm:ltä. Itse odotan vain ketun ulostuloja siitä, kuinka Saarikko leipoo taas lastensa kanssa pullaa..
Kappas autocorrectia. Ketun eli Kepun.
Ymmärtäkää nyt jo, että ei puhuta nyt kenestä tahansa 36-vuotiaasta, vaan Suomen pääministeristä, ylimmästä vallankäyttäjästä.
Mistä tiedetään, että Autio on kepulainen? Jos on jättänyt uskonsa, niin eiköhän ole puoluekin mennyt samalla vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitänyt Sanna Marinia tosi fiksuna ihmisenä. Kyllä se kuva sai aikamoisen kolhun. Ei sen takia, että se tanssii humalassa, vaan sen takia, että viettää vapaa-aikaansa tuollaisessa porukassa. Tosi vastenmielistä, että maan pääministeri kuuluu johonkin instan haippirinkiin, jonne pinnalliset julkimot tai sellaisiksi haluavat postailevat toisistaan kuvaamiaan kännäysvideoita. Millaisia ystäviä Marinilla oikein on? Tuntuu niin pinnalliselta ja tyhmältä jengiltä ettei tosikaan, jotain juontajia ja tosi-tv-tähtiä, entisiä missejä, wannabe-poppareita ja someinfluenssereita. Itse en viihtyisi tuollaisessa seurassa puolta tuntia pidempään.
Ns ystävinä kymmeniä ihmisiä, joita ei edes oikeasti tunne? Ja vapaaehtoisesti lärvit kiinni jauhojengissä kuvauttaa itseään johonkin ryhmään, jonka oikeista seuraajista ei mitään hajua?
Oikeasti. Ja tämä kana on pääministeri kriisiaikana?
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo kaikki muut nimetyt juhlissa olleet ja tällähetkellä todella hiljaa olevat antavat kuvan siitä, että he käyttävät huumeita. Joku nuo lauseet siellä sanoi ja voisi tietenkin sanoa, mitä on oikeasti sanonut.
Koko maailma tietää, että Zelensky on täysin huumeissa ja hänellä on vakava huumeongelma. Se ei ole kenellekään ongelma vaikka niitä videoita on liikkeellä. Nyt sitten meidän lehdistö on tehnyt Sannan viinijuomisesta ongelman ja halua selkeästi meille uuden pääministerin.
Sen ei vaan kuulu olla muutaman toimittajan tehtävä määrät Suomen pääministeri, vaan vaaleissa äänestävien henkilöiden,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns ystävinä kymmeniä ihmisiä, joita ei edes oikeasti tunne? Ja vapaaehtoisesti lärvit kiinni jauhojengissä kuvauttaa itseään johonkin ryhmään, jonka oikeista seuraajista ei mitään hajua?
Enpä usko, että nuo kaikki nyt kovin ystäviä ovat, varsinkin, kun tekevät Sannalle mitä tekevät. Ehkä hän vaan ajautuu noihin tilanteisiin muutaman ystävän myötä ja nämä ns. ystävien ystävät sitten käyttävät tilanteen hyväksi.
Janita Autio voisi kyllä ottaa vastuuta ja selvittää miksi hän teki mitä teki. Ainakin Supolle, jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että nuo kaikki nyt kovin ystäviä ovat, varsinkin, kun tekevät Sannalle mitä tekevät. Ehkä hän vaan ajautuu noihin tilanteisiin muutaman ystävän myötä ja nämä ns. ystävien ystävät sitten käyttävät tilanteen hyväksi.
Janita Autio voisi kyllä ottaa vastuuta ja selvittää miksi hän teki mitä teki. Ainakin Supolle, jos ei muuta.
HARKINTAKYKY.
Se on pääministerin tärkein ominaisuus.
Tällä naisella ei ole sitä yhtään.
Poliitikkojen ja Marinin röyhkeys on käsittämätöntä. Suomella on edessään koko historiansa pahin kriisi mutta meillä on puikoissa yli-ikäinen teini, jonka ykkösprioriteetti näyttää olevan oman someprofiilin nostaminen. Tällainen käytös maan ykköspoliitikolta on aivan käsittämätöntä paskaa ja vähintään yhtä käsittämätöntä on se, että edelleen melkoinen osa suomalaisia ei ole ollenkaan kiinnostunut siitä mitä tuleman pitää vaan he hurraavat pääministerin glittermekkoa. Jengi on täysin kujalla mitä on edessä. Kaikki ennusteet ja skenaariot mitä esimerkiksi mediassa on esitetty ovat rajusti kaunisteltuja versioita siitä todellisuudesta, mikä tulee aivan pian rävähtämään suuren osan suomalaisia syliin ja silmille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedetään, että Autio on kepulainen? Jos on jättänyt uskonsa, niin eiköhän ole puoluekin mennyt samalla vaihtoon.
Meinaatko, että jättänyt sen valtavan verkoston, joka tätä maata pyörittää? Ajattelet, että ihan omilla kuvaustaidoilla päässyt mukaan piireihin? Ihanan naiivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin yksinkertainen ja sinisilmäinen.
Sitten olen minäkin yksinkertainen. Ainoa mitä näin oli nuuskalaatikko pudotettua lattialla.
Olen Sannan ikäinen nobodymamma ja siltikin suhtautuisin suurella varauksella muiden ottamiin kuviin ja videoihin, kun ei kaiken tarvitse tai pitäisi olla kaikkien nähtävillä.
Vaikka itse pitäisi somestaan kaiken poissa, miten voi ajatella että SOMETYRKKYJÄ TÄYNNÄ OLEVA BILEPORUKKA tekisi samoin? Ei mitenkään anna älykästä kuvaa itsestään.
Juu kyllä Marinin kiehnäily oli erittäin seksuaalisävytteistä ja varmasti saisi siitä häirintäsyytteet, jos videollakin näkyneet uhrit vaan uskaltaisivat ilmoittaa siitä. Kanervan viestittely Tukiasen kanssa oli vastavuoroista, molemmat viestittelivät seksuaalisesti. Mutta pääministerin standardit ovat näköjään 36 vuotiaalle naisille täysin toisenlaiset toki tästä viimeisestä toilailusta tulee jo kenkää ei tällaista enää voi katsoa sormien läpi!