Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä talosta?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myynnin syynä omistajan firman konkurssi vai avioero? Piha on ainakin täysin keskeneräinen.

Vierailija
62/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, mutta ei yhtään mun tyylinen. Liian moderni ja kolkko. Lisäksi en haluaisi asua Vaasassa ja inhoan mustaa väriä siustuksessa ja erityisesti talon värinä. Varmasti menee kuitenkin nopeasti kaupaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika moni huone vaikuttaa aika epäkäytännölliseltä. Mustan ja valkosen yhdistelmä ei oo mun makuun. Pihalla ei näyttäisi olevan mitään yksityisyyttä ja autotiet ihan vieressä. On kyllä muuten ihan komia pytinki ja hintakin varmaan ihan kohdallaan, mit ei olis mun koti

Vierailija
64/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuttamassa Vaasaan, mutta tässä omat ajatukseni.

Hinta: sijaintina Vaasa ja hintaa on 669 000 ?! Joo ei todellakaan. Oli uusi tai ei, niin tuon arvo laskee kuin lehmän häntä ajan saatossa, ellei kyseessä ole arvokas historiallinen talo keskustan alueella. Onneksi tontti sentään on oma! Itse talo on väriltään ja ulkomuodoltaan ruman moderni ja lisäksi musta. Piha on ankea, mutta toki uuden tontin istutuksien kasvamiseen menee aikaa.

Sijainti: ei näemmä sijaitse keskustassa, vaan junaradan ja ison tien toisella puolella. Alueena varmaankin ihan kiva, mutta ei mikään huippuarvokas.

Pohjapiirustus: Itselle liikaa ikkunoita, kovia pintoja ja liian avonainen eka kerros: tuntuu kuin asuisi akvaariossa. Tiedän toki että monet tykkäävät tämmöisestä mutta itse en. Talo on suuri mutta makuuhuoneita on vain kolme?! Toisen kerroksen makkareiden yhteydessä ei ole kylpyhuonetta mistä miinusta. Uima-altaasta tykkäisin itse, joten siitä plussaa - vaikka olisikin kiva jos siinä olisi jonkinlainen katos ympärillä suojaamassa säältä! :-)

Pintamateriaalit, sisustus: En tykkää seinien vaakasuorasta lautaverhoilusta yhdistettynä levykattoon. Häiritsevää on myös ikkunat, lasiseinät ja lasikaiteet jotka jatkuvat lattiarajaan saakka niin ettei minkäänlaista yksityisyyttä jää. Mustat ikkunanpielet, keittiö ja erillään seisova takaka ei myöskään viehätä itseäni. Lattialaatat ok, vaikkeivät omaan makuuni. Portaikon lasi-kaide luo tilantuntua joka kivan näköinen, mutta lapsiperheessä ei toimisi kun olisi täynnä klähmäjälkiä. Olohuoneen monista valopisteistä plussaa! Vaatehuone on myös kiva, mutta lautaverhoilu makkarissa mustaksi maalattuna on mielestäni masentava. Kylpyhuone muuten kiva mutta tännekin on tungettu mustaa lautaverhoilua, valaistus ja pelkistetty ulkonäkö toimii muuten. Terassin muoto on hieman kapea omaan makuuni, ja koen ettei esim. aurinkoa voisi ottaa kun lasikaiteet paljastavat ihan kaiken terassilla tapahtuvan. Portaikko on siitä kiva ettei se ole liian jyrkkä! Kuntosali on kiva.

Lopputulos: jos etsisin todella hulppeaa asuntoa Vaasan seudulta, ei tämä olisi itselleni edes vaihtoehto. Hinta on sen verran kallis että talon täytyisi olla sillä hinnalla jo todella lähellä täydellistä, enkä pidä tämän talon ulkonäöstä enkä sisäpinnoista, pihakaan ei miellytä. Jotta edes harkitsisin tätä taloa, pitäisi hinnan olla maksimissaan 300 000, jolloin voisin ison pinta-alan ja hyväkuntoisen talon takia joustaa muissa vaatimuksissani.

Vierailija
65/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäinen vika: Vaasa.

Ja tämä vika tarkoittaa sitä, etten ole kiinnostunut.

Vierailija
66/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan makee, mutten ostaisi koska tarpeisiisi liian iso, liian kallis ja väärässä paikassa. Osa sisustusratkaisuista ei ole minun makuun.

Vierailija
67/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi.

Näyttää ensinnäkin lasista tehdyltä talousrakennuksen puolikkaalta ja paikka on suoraan sanottuna hirveä.

Sisältä kun irtokalusteet ym. viedään pois, jää tylsä, sekava ja halvan näköinen koti jäljelle. En tiedä, ovatko pintamateriaalit kovinkin arvokkaita, kun en ole itse nykymateriaaleja juurikaan käyttänyt, mutta näyttävät siltä kuin olisivat peräisin jostain jämäerien kaatopaikalta. Huoneet näyttävät myös todella matalilta kuvissa ja lasia on aivan liikaa. Kaiken huipuksi tulisijaksi on valittu lämpöarvoltaan olematon kamiina. Nättihän se on omalla tavallaan, mutta pelkkä koriste, joka antaa lämpöä vain sen hetken kun tuli palaa.

En yleensä ota näissä kantaa kalustukseen, koska se hyvin harvoin kuuluu kauppaan, mutta tämän kohdalla on sanottava, että kalusteilla on onnistuttu tekemään kodista huomattavasti paremman näköinen kuin se on ilman niitä.

Vierailija
68/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kapea ja korkea, hassun näköinen. Vähän kuin minikokoinen kerrostalo. Sisustustyyli sinänsä ihan kiva, mutta ikkunoita on jo vähän liikaakin, liian isoja ja joka suuntaan, tulee akvaario-fiilis. Pihallakaan ei oikein mitään näkösuojaa tai edes varjoa, ei ollenkaan kutsuva. Ja aivan hirveä hinta sijaintiin nähden. Sama talo jollain suojaisammalla esim. rantatontilla voisi ollakin kiva. Tosin olkkari ja keittiö 3. kerroksessa on kyllä todella epäkäytännöllistä.

Vierailija
69/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Ei ole mitään intressejä muuttaa Vaasaan.

Eikä talo ole minun makuuni. Korkea ja kapea musta laatikko. Siinä on paljon, mitä en halua kodiltani. Mustaa joka paikassa, avokeittiö, paljon portaita, ikkunalliset ovet makuuhuoneissa, kapeita tiloja jne. En välttämättä haluaisi kulkea saunaan pihan poikki, vaikka teinkin sitä lapsuudessani mummolassa.

Vierailija
70/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tykkää talosta ja piha on kauhean kolkko.

Vierailija
71/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa on kalliit asunnot, joten siihen suhteutettuna ei ihan mahdoton. Tavallaan myös tykkään tuosta tyylistä, vaikka itse en noin osaisikaan sisustaa. Mulle ehkä suuri no no on tuo lasin määrä. Tuntuisi, että asun akvaariossa. Ja vihaan yli kaiken ikkunan pesua. Tuossa saisi lisäksi vielä mm. lasiset porraskaiteet. Lisäksi keittiö ei mielestäni ole paljon ruokaa laittavan ja leipovan ihmisen keittiö. Tuntuisi pahalta tehdä tuohon tilaan esim. sellainen sotku, mikä vaikkapa pullan leipomisesta helposti aiheutuu. Tai sitten pitäisi olla myös himosiivoaja. Minä en ole. 

Vierailija
72/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ostaisin, pääsisi samalla hinnalla seuraamaan naapurien elämää sekä pallopelejä Sorsantien urheilukentällä. Tai sitten en. :D

- vaasalainen

Vierailija
73/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa rappuja. Lisäksi piha on liian pieni ja laittamattoman näköinen. Vaikuttaa myös, ettei ole kunnollista autotallia vaan  pelkkä autokatos. Kyllä tuon hintaisella talolla pitäisi olla autotalli.

Toimistorakennusta muistuttaa enemmän, ei kotia.

Vierailija
74/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eniten pistää silmään, että tuota mainostetaan luksuskotina, mutta materiaalit ja sisustusratkaisut eivät näytä mitenkään erityisen laadukkailta/luksukselta,  'Spa-osasto' on ahdas ja ei anna rentouttavaa fiilistä, uima-allas näyttää muoviselta. Muutenkin ihan tusinatavaraa oleva moderni koti, tilava toki on. Piha näyttää kurjalta. Plussaa, että on valoisa, mutta naapurin ikkuna sitten toisaalta liian lähellä. Tykkään noista isoista kaapeista keittiössä. Myös terassi on kivan kokoinen ja porrastila ei tunnu ahtaalta. 

Vierailija
75/75 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti huono