Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä talosta?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkko sisalta. Nelioita nakyy olevan mutta keittio, ruokailu ja oleskelu kaikki samassa tilassa. Ei minulle. Ensimmaiseksi purkuun menisi tuo musta mikalie tulisija.

Itse talo torrottaa mustana aivan muunlaisten talojen keskella ja nayttaa silta etta toinen puoli tekematta.

Milloin joku suomalainen opinahjo heraa huomaamaan etta nama esittelyjen kirjoittajat hyotyisivat intensiivisesta kirjoituskurssista?

Vierailija
22/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni ja siisti mutta ei omaan makuun. Itsellleni tuo hinta on jo yli budjetin joten tuohon hintaan en haluaisi ko. taloa. Paljon valoa ja ikkunoita mutta vaikka olisi halvempi, ei kyseinen talo ole oikein omaan makuuni vaikka ihan kiva onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnoilta kaunis koti mutta hankalasti sisustettava. Saunan sijainti autotallissa on hieman outo ja syrjässä altaista. Sinänsä erillinen saunarakennus ei olisi huonompi ratkaisu mutta se vaatisi jotain oleskelutilaa saunan yhteyteen tai välittömään läheisyyteen. Piha on karu eikä talo sulaudu maisemaan.

Vierailija
24/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi.

Todella hieno.

Samaan aikaan ymmärrän sen, että värimaailma ei kelpaa kaikille.

Mutta tuollainen asunto on passeli sellaiselle kuin minä, joka haluaa sisustaa tekstiilien väreillä.

Värikkäitä mattoja ja tyynyjä, ja tuosta saa mieleisensä.

Vierailija
25/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi oudosti suunniteltu!

Samoissa neliöissä 236/282 + 80m2 autotalli meillä oli avokeittiö 36m2 ja olohuone 40m2, tuossa kaikki sullottu (myös portaat) n 40 neliöön!

Pk seudulla meidän 2006 valmistunut kivitalomme oli halvempi kuin tuo Vaasassa! Kuka maksaisi noin paljon talosta mikä ei ole edes meren rannalla??

Vierailija
26/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun makuuni yhtään. Liikaa mustaa, liikaa ikkunoita, kun kuitenkin naapuri vieressä. Pihaa liian vähän, terassia ja asfalttia lähinnä. Onko Suomessa paljonkin iloa ulkouima-altaasta? Vaatehuone kaikissa makuuhuoneissa on ihan kiva. Mutta kokopäiväisen ikkunanpesijän saisi vissiin palkata.

Vierailija
27/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisi.

Todella hieno.

Samaan aikaan ymmärrän sen, että värimaailma ei kelpaa kaikille.

Mutta tuollainen asunto on passeli sellaiselle kuin minä, joka haluaa sisustaa tekstiilien väreillä.

Värikkäitä mattoja ja tyynyjä, ja tuosta saa mieleisensä.

Minustakin sisältä hieno, mutta muuta hyvää ei sitten olekaan.

Vierailija
28/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava. Ostaisin heti jos ois rahaa...

Vierailija
29/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, että on avara ja valoisa, mutta jotenkin kylmä ja persoonaton.  Onko tuo uima-allas tehty jostain muovista? Jos uima-altaan ottaisin niin olisi kyllä kaakelia.

Vierailija
30/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun et itse avanut keskutelua.En koskaan avaa liitteitä tällä niistä on varoitettu!

Vierailija
31/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan makuun liian synkkä, liikaa mustaa. Laattalattiasta en tykkää olohuoneessa. Tulee mieleen toimisto, ei koti.

Pihasta en pidä, kun siinä ei kasva mitään puita, kukkia tms. Pelkkä uima-allas lätkäisty pihalle.

Hinta minusta järkyttävän paljon Vaasaksi.

Vierailija
32/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ok. Aivan ylihintainen. Jos olisi rannalla niin sitten maksaisin 300 000.

Vierailija
33/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan makuun liian synkkä, liikaa mustaa. Laattalattiasta en tykkää olohuoneessa. Tulee mieleen toimisto, ei koti.

Pihasta en pidä, kun siinä ei kasva mitään puita, kukkia tms. Pelkkä uima-allas lätkäisty pihalle.

Lisään vielä, että olohuoneen lattia näyttää kovin muoviselta. Samoin keittiön taso. En pidä sisustuksessa muovimaisista materiaaleista, vaan olen luonnollisuuden ystävä.

Vierailija
34/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan avokeittiöitä, eli en ostaisi.

Vierailija
35/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää ihan mustalta linnunpöntöltä😂😂

Vierailija
36/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno talo, jos pitää näistä moderneista laatikoista. Itse tykkään vanhoista, kodikkaista taloista, joissa puutarhaa, eikä naapurit ole seinässä kiinni. Minulle puutarha on tärkeä, kukkia, omenapuita yms. Talokaan ei tarvitse olla viimeisen päälle, kunhan se on kodikas. Mutta jokainen taaplaa tyylillään. 😊

Vierailija
37/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa 😐 En todellakaan ostaisi

Vierailija
38/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tuossa on hyvää, mutta itselle tulee aika paha yökkisreaktio mustista keittiön kaapeista, jotka lisäksi pilaavat koko keittiön, koska ei näköestettä niiden edessä.

Vierailija
39/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi. Liian persoonaton ja kolkko. Kuin jostain tylsästä modernin sisustuksen lehdestä. Muutenkin liian iso.

Samaa mieltä, ei yhtään minun makuuni. Koko on kyllä ihan sopiva. Ja sijainti Vaasassa on omalla kohdallani poissuljettu.

Vierailija
40/75 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olohuoneen lattia näyttää kovin muoviselta. Samoin keittiön taso. En pidä sisustuksessa muovimaisista materiaaleista, vaan olen luonnollisuuden ystävä.

Voi ne vaihtaa. Tosin en itse viitsisi ehkä laittaa ihan noin paljon rahaa kämppään, jonka joutuisi heti remppaamaan.